Permalänk
Medlem

Förbokning Misslyckades?

Fler som har fått upp ett meddelande att förbokning misslyckats? Jag är inte den enda vad jag förstår..

Har både fått mail om det, samt att de står på Origin. MEN det står även att jag äger Deluxe Edition ( Eearly Enlister ).

Fler? Tips?

Har bett EA att slå mig en signal angående detta, skulle ta 3 min stod de. Tvivlar på det just nu! Haha.
Återkommer med svar här om ingen annan har något bra svar

//Thommy

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.

Permalänk
Medlem

@Cryqer: Samma har hänt mig, vilket gör mig ganska irriterad. Kan tänka mig att det är en del som laddar hem det just nu. Kan det vara överbelastat? Har du fått något svar från Origin?

Edit: Såg nu att de aldrig drog några pengar från mitt konto trots att jag förbokade den 24/6... Blir så less på dom så jag skulle kunna kräkas. Kanske är samma problem för dig? Dubbelkolla banken.

Permalänk

Snackade nyss med support, tydligen när man förköper något på Origin så dras pengarna ca 1 vecka innan spelet släpps. Så om man inte hade pengar på kontot då så misslyckas köpet. Testa att starta om Origin o kolla ifall ni kan köpa BF1 igen med early enlister bonus eller ring Supporten på: +46 8 44 68 00 04 Måndag till Fredag 12:00 - 21:00. Kan även nås på help.ea.com Hoppas det löser sig.

Permalänk
Medlem

Okej! Där ser man, men då kan det ju vara så. Hade nog nämlligen inte tillräckligt med pengar på kontot för 1 vecka sen Men då lär det ju vara därför då!

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.