Webhallen - bonusnivåer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangorajaa:

Menar du hur många år man har varit aktiv?

Tänkte mer på om någon av er av fått den? För jag har fått den.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk

Hur länge måste man varit aktiv för att få den?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cappachino:

Hur länge måste man varit aktiv för att få den?

The Student 7000 XP
Aktiv kund under 7 år (minst 1 hämtad/skickad order varje år).

Uncommon (Färre än 40% har denna achievement)

Vad jag tolka det så är det inte många som jag har fått den jag är en av dom som jag har fått den.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Avstängd

Så ser mina ut visa av dom är svåra att få tag på.

Har två st av just Epic.
"Epic (Färre än 5% har denna achievement)"

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Jag har en annan achivement rörande aktiva år;
"Aktiv kund under 10 år (minst 1 hämtad/skickad order varje år)."
Rare (Färre än 15% har denna achievement)

Konstigt att ingen achievement under 10år syns i varken Unocked, In progress eller Locked. Fast de kanske går som nån sorts level på aktiva år.

Permalänk

Jo jag har också den Soccer kom, aktiv kund under 10 år 👍

Permalänk

Black är nog svårt att nå verkar det som.. Jag är bara White

Statistik för hämtade/skickade ordrar under perioden 2006-09-13 – 2016-10-01. Antal ordrar: 178 st, antal produkter: 299 st, total köpsumma: 204812 kr.

Permalänk
Skrivet av ClosetPerv:

Black är nog svårt att nå verkar det som.. Jag är bara White

Statistik för hämtade/skickade ordrar under perioden 2006-09-13 – 2016-10-01. Antal ordrar: 178 st, antal produkter: 299 st, total köpsumma: 204812 kr.

Beror på vilken lvl du är på white men du ser ju hur mycket xp som behövs för nästa nivå

Permalänk
Medlem

Vart vänder man sig om man tycker sig ha rätt till en achievement som ej poppat?

Jag har för mig jag sett en speciell e-postadress någonstans men minns ej var.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombaaz:

Vart vänder man sig om man tycker sig ha rätt till en achievement som ej poppat?

Jag har för mig jag sett en speciell e-postadress någonstans men minns ej var.

medlemssystem@webhallen.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av cezium:

medlemssystem@webhallen.com

Tack

Permalänk
Skrivet av KungFredda:

Jag har en annan achivement rörande aktiva år;
"Aktiv kund under 10 år (minst 1 hämtad/skickad order varje år)."
Rare (Färre än 15% har denna achievement)

Konstigt att ingen achievement under 10år syns i varken Unocked, In progress eller Locked. Fast de kanske går som nån sorts level på aktiva år.

För mig heter den Seasoned Traveller:

Seasoned Traveller
14000 XP
Aktiv kund under 14 år (minst 1 hämtad/skickad order varje år).
Epic (Färre än 5% har denna achievement)

Permalänk
Inaktiv

jag har Careerist (NY!) - Aktiv kund i 9 år.

Fast jag har handlat ända sedan WH öppnade sin första butik, men orkade inte vara medlem då det var rätt enkelt att beställa utan att logga in.

Är det värt att försöka övertyga WH om att koppla tidigare beställningar, på mobilnummer till mitt konto? Det är mobilnummer som jag inte haft på många år, kommer nog knappt ihåg numren

Permalänk

Achievments: 45st
XP: 189384
Summa: 52767:-
Gold lvl 11

Har haft lagom tur med supply drops, av 64st har jag fått 2st "yummy!" 2st "burger lover" 3st "double xp goose" och 3st "double tap"

Visa signatur

CHASSI: Fractal Design R5 : CPU: 7820x: GPU: Asus 2060: SSD: samsung evo 850/960 : RAM: Corsair Vengeance 4x8gb 3200mhz: PSU: corsair RM750W: MODERKORT: Asus x299 Prime-A : CPU KYLARE: Fractal Design Kelvin s36

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpaintballer:

Achievments: 45st
XP: 189384
Summa: 52767:-
Gold lvl 11

Har haft lagom tur med supply drops, av 64st har jag fått 2st "yummy!" 2st "burger lover" 3st "double xp goose" och 3st "double tap"

ingen "nanda yo!" 10k exp?

Själv har jag
Achievments: 36st
XP: 138131
Gold lvl 10

double xp goose har jag aldig fått. däremot 4st. double xp.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Finns en achivement som heter King of All Kosmos, den är hemlig. Värd 20 000xp och tydligen har endast en person den. Någon som vet vad den är för något?

Permalänk
Medlem

Statistik för hämtade/skickade ordrar under perioden 2016-11-25 – 2017-04-26. Antal ordrar: 19 st, antal produkter: 34 st, total köpsumma: 36369 kr.

Level 10 Gold
113597 / 119501 XP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ollebro:

Finns en achivement som heter King of All Kosmos, den är hemlig. Värd 20 000xp och tydligen har endast en person den. Någon som vet vad den är för något?

Googlade upp en karaktär i katamari, men det finns inga sådana spel till nuvarande konsoller.
Kanske bara en katamari-referens till att kleta på sig många saker på en gång, typ jätteorder.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Case-Labs Mercury S8 - ASUS Rampage V-10 / 6850K@4.1GHz / 2x MSI GTX1080 OC SLI | ASUS Z-170A / 6700K@4.2GHz / MSI 980Ti OC | Synology NAS DS2419+ 80TB | NVIDIA Shield TV | AppleTV 4 | Amiga 500+ & 1200 (030) | C64 | Atari STE (4Mb) | Mac Mini (i5 - oct-12) - NES | NES Mini | N64 | GC | PS4-Pro | Xbox One X

Permalänk
Medlem

Finns det någon achievement för bra tålamod? Jag har väntat på en order i 5månader nu.
Om det inte finns så tycker jag allt att det borde finnas en

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KungFredda:

Finns det någon achievement för bra tålamod? Jag har väntat på en order i 5månader nu.
Om det inte finns så tycker jag allt att det borde finnas en

Den var bra "Vänta på en order i 5 månader" jag boka GTA 5 "Orderdatum 2011-11-02 22:04" och fick den "Skickad/Hämtad 2015-04-10".

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

@superegg: Fast jag har inte bokat, jag har beställt en vara som finns i deras sortiment. Oavsett så lär jag inte komma upp i samma level som dig ifall det fanns en sån achievement..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larji:

Statistik för hämtade/skickade ordrar under perioden 2016-11-25 – 2017-04-26. Antal ordrar: 19 st, antal produkter: 34 st, total köpsumma: 36369 kr.

Level 10 Gold
113597 / 119501 XP

jag handla bara för 27514:- där förra året och då handlas inte allt där men mycket.
Antar att du byggt en eller 2 datorer med den summan.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

@vinylens: har köpt allt möjligt dammsugare, routrar osv osv. Har lite fördel att när vi behöver varor snabbt i jobbet ( samma dag ) Så hinner vi inte beställa från våra leverantörer utan köper där och får ju lite bonus på det sättet.

2016-11-25 – 2017-06-06. Antal ordrar: 29 st, antal produkter: 57 st, total köpsumma: 47140 kr.

Permalänk
Medlem

Playstation 4 Pro bundle med Horizon räknades inte i Ps4 Pro achivementen bara i köp Playstation grejer för 5000kr.

Volt Cola 12packs kom inte heller med i köp 10liter achivementen.

Sen är där en som är typ föråldrad. Handla i Malmö butiken. Tror den gällde när det bara fanns en butik. För fick inte den när handla i alla de tre som finns nu. Säkert flera som är inte möjliga klara längre.

Men gillar systemet. Om priset är samma så blir det ju att handla på webhallen istället för media markt eller de. Så där har de lyckats

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Case-Labs Mercury S8 - ASUS Rampage V-10 / 6850K@4.1GHz / 2x MSI GTX1080 OC SLI | ASUS Z-170A / 6700K@4.2GHz / MSI 980Ti OC | Synology NAS DS2419+ 80TB | NVIDIA Shield TV | AppleTV 4 | Amiga 500+ & 1200 (030) | C64 | Atari STE (4Mb) | Mac Mini (i5 - oct-12) - NES | NES Mini | N64 | GC | PS4-Pro | Xbox One X

Permalänk
Skrivet av Troberg:

The Sampler 5000 XP
Handlat en produkt från varje avdelning.

Epic (Färre än 5% har denna achievement)

Har 88 % vilka avdelningar är det egentligen? Det är ju 12 % kvar och om detta representerar en avdelning så bör det vara totalt 8 avdelningar. Men jag ser 10 avdelningar på nya hemsidan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spaceman81:

Har 88 % vilka avdelningar är det egentligen? Det är ju 12 % kvar och om detta representerar en avdelning så bör det vara totalt 8 avdelningar. Men jag ser 10 avdelningar på nya hemsidan.

Skickades från m.sweclockers.com

Hmm..jag tror att kategorierna Gaming, Datorer och tillbehör samt Datorkomponenter tillhörde samma kategori tidigare.

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad denna achievement syftar till?

"Köpt 5 st SweClockers-erbjudanden"

Permalänk
Medlem

Om man köper via reklamen här på swec tror jag.

Skrivet av serdyllon:

Någon som vet vad denna achievement syftar till?

"Köpt 5 st SweClockers-erbjudanden"

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av [!]:

Om man köper via reklamen här på swec tror jag.Skickades från m.sweclockers.com

Mmm, misstänkte att det kanske kunde handlar om det men skulle gärna få det bekräftat. Sällan jag ser någon reklam från Webhallen som inte handlar om Webhallen Config, vilket är helt ointressant för min del.