Var köpa originaltillbehör till Gopro? (Lins till skyddshuset, hero3 + black)

Permalänk
Medlem

Var köpa originaltillbehör till Gopro? (Lins till skyddshuset, hero3 + black)

Jo nu är det så att jag skulle behöva inhandla en ny lins till skyddshuset till min gopro hero3+ black.
Då jag dyker med den så använder jag mig av lite olika filter, och jag har även kinakopior på hus och linser. De kinakopiorna har 1mm mindre mått åt båda håll på själva linsen, vilket gör att mina filter inte sätter sig fast som de ska.

Så därför undrar jag, var kan man köpa original utbyteslins till skyddshuset till min her3+ black?
Har kollat på gopros hemsida, men de är "out of stock" där, och de vet inte när grejerna kommer in i lager igen.
Skulle vilja ha tag i det så fort som möjligt då jag snart drar till Filippinerna och dyker så det vore fint o ha med sig kameran då!

Tack på förhand!

Visa signatur

| Skärm: LG 23" LED E2350v-PN | Chassie: Silverstone Raven RV 02 | Nätagg: Corsair HX 750w PSU | Moderkort: Asus P7P55D-E PRO | Cpu: Intel Core i5 Quad - 750 | Noctua NH-D14 | Minne: Corsair Dominator DHX 1600MHz DDR3 20gb | Grafik: Powercolor Radeon HD 5870 1GB GDDR5 | HDD: Intel X25-M SSD 80GB, WD Caviar black 1TB |
Psn: Joi_

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag är tveksam till att de där är original tyvärr. Jag kan maila de och fråga, men det är troligen inte så.
Det hade nog stått att att det är originalgrejer då. Men ska kolla iaf.

Edit: webhallen har ju länk till tillverkarens hemsida, o man blir länkad till gopro. Då måste det ju va original.
Konstigt att webhallen är lite billigare än gopro själva bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Skärm: LG 23" LED E2350v-PN | Chassie: Silverstone Raven RV 02 | Nätagg: Corsair HX 750w PSU | Moderkort: Asus P7P55D-E PRO | Cpu: Intel Core i5 Quad - 750 | Noctua NH-D14 | Minne: Corsair Dominator DHX 1600MHz DDR3 20gb | Grafik: Powercolor Radeon HD 5870 1GB GDDR5 | HDD: Intel X25-M SSD 80GB, WD Caviar black 1TB |
Psn: Joi_