Chassi med fönster på höger sida. (inverted ATX)

Permalänk

Chassi med fönster på höger sida. (inverted ATX)

Håller på att kolla runt lite på nytt chassi, mitt problem är därimot att jag vill gärna ha ett fönster på sidan, men har datorn ståendes på vänster sida in mot en vägg under skrivbordet, har ingen möjlighet att ha den på höger sida då den får då stå i sambons tangentbord, utan skulle vilja ha det på vänster sida, med fönster och allt på höger sida, så "inverted ATX", Cooler master carbide 600C är det enda jag har hittat som har denna möjliget, men finns det fler?

fanns några lian-Li tidigare men omöjliga att få tag i, funderade på att kanske se om det gick att flippa ett chassi, typ cooler master MasterCase 5, ser rätt fyrkantigt ut utan allt påhängt, så med lite fix borde kanske gå att funka, så länge man kan få loss fötter och "bärhandtagen" högst upp och byta plats på dem.

men har folk andra förslag?
vill inte riktigt lägga 3000:- på ett chassi bara för det, utan max 1500:- och det är där carbide 600C ligger, känner inte att det är något fel med 600C utan vill se vad mer för alternativ om det ens finns några på marknaden.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |