Dell visar Surface Studio-liknande AIO-dator

Permalänk
Melding Plague

Dell visar Surface Studio-liknande AIO-dator

Kort efter att Microsoft tillkännagivit AIO-datorn Surface Studio följer Dell efter med en egen variant, som ska få en officiell presentation under CES 2017.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det gav ju inte alls samma myspinne som Microsofts presentation men det kan ju ha att göra med Microsofts otroligt välproducerade reklamfilm. Ska bli intressant att se mer ingående tester av båda maskinerna. Vidare undrar jag vad Apple ska göra nu med sin iMac.

För mig som köpte en iPad Pro bara för att rita på och som suttit sjukt många timmar med min Wacom-platta i Photoshop så är detta en efterlängtad utveckling. Jag hoppas det blir vilt slagsmål om vem som tar tronen här.

Både Microsoft och Dell tycks tro att detta är framtiden för skrivbordsdatorer och jag tror de har rätt. Apple har ju rönt framgång under många år på sitt snarlika koncept. Jag tror det som saknas är bra externa grafikkort till bra priser för att det ska bli en homerun.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DasIch:

Det gav ju inte alls samma myspinne som Microsofts presentation men det kan ju ha att göra med Microsofts otroligt välproducerade reklamfilm. Ska bli intressant att se mer ingående tester av båda maskinerna. Vidare undrar jag vad Apple ska göra nu med sin iMac.

För mig som köpte en iPad Pro bara för att rita på och som suttit sjukt många timmar med min Wacom-platta i Photoshop så är detta en efterlängtad utveckling. Jag hoppas det blir vilt slagsmål om vem som tar tronen här.

Både Microsoft och Dell tycks tro att detta är framtiden för skrivbordsdatorer och jag tror de har rätt. Apple har ju rönt framgång under många år på sitt snarlika koncept. Jag tror det som saknas är bra externa grafikkort till bra priser för att det ska bli en homerun.

Har också wacom och efterlängtat detta. Men blir nog inte billigt. Helst hade jag köpt en grym skärm med samma funktionalitet runt 5k kanske, som man kopplar in i datorn (extra ritskärm). Hade vart grymt om man hade kunnat koppla den till datorn via wifi lr nåt utan lagg så man kan använda den var som helst i hemmet utan sladd.
Hade iofs inte tackat nej till en sån här, men inte för 20-30k...

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

Det gav ju inte alls samma myspinne som Microsofts presentation men det kan ju ha att göra med Microsofts otroligt välproducerade reklamfilm. Ska bli intressant att se mer ingående tester av båda maskinerna. Vidare undrar jag vad Apple ska göra nu med sin iMac.

För mig som köpte en iPad Pro bara för att rita på och som suttit sjukt många timmar med min Wacom-platta i Photoshop så är detta en efterlängtad utveckling. Jag hoppas det blir vilt slagsmål om vem som tar tronen här.

Både Microsoft och Dell tycks tro att detta är framtiden för skrivbordsdatorer och jag tror de har rätt. Apple har ju rönt framgång under många år på sitt snarlika koncept. Jag tror det som saknas är bra externa grafikkort till bra priser för att det ska bli en homerun.

Jag såg precis Microsoft Surface Studios trailer och blev helt tagen. Måste nog ligga ner en stund. Sheit.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kelthar:

Jag såg precis Microsoft Surface Studios trailer och blev helt tagen. Måste nog ligga ner en stund. Sheit.

Haha aa, den är nice helt klart. Inget tvivel om saken.