Parabellum, typ som csgo fast call of duty look i unrealmotorn.

Permalänk
Medlem

Parabellum, typ som csgo fast call of duty look i unrealmotorn.

Tjena!

Vill bara tipsa er om ett spel som jag samt många andra fick testa på LANBIT som var i helgen, det heter Parabellum, och är den shooter spel som är utvecklat av två britter, det är dock än så länge bara i prototypstadiet, men de lilla som de har kommit på 4 månader är riktigt imponerande.

Känslan är svår att förmedla men det känns som ett csgo i call of duty miljö ungefär, inte de nya utan mer COD4/MW2 De är byggt i unrealmotorn så det är förvånansvärt snyggt och flyter på rikigt bra än så länge!

Det känns som ett riktigt "gräsrots" fps spel, lyssna på communityn inte massa jäkla dlc's som skall köpas m.m. utan plain an simple! De hade tydligen fått väldigt mycket positiv feedback från deltagarna under lanet, vilket jag ändå måste säga, är inte illa pinkat!

Det va riktigt roligt de jag spelade och killarna som utvecklar de va jäkligt trevliga!

www.parabellum-game.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Hedersmedlem

Kan bara hålla med föregående talare! Ett riktigt lovande spel och riktigt sköna människor som ligger bakom utvecklingen

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming