Sweclockers hemsida fryser och laggar på mobilen?

Permalänk

Sweclockers hemsida fryser och laggar på mobilen?

Hej där sen 3 dagar tillbaka så har sweclockers hemsida börjat frysa till samt lagga när jag skriver via telefonen?
Har inte gjort något speciellt alls, alla andra sidor på nätet fungerar klockrent förutom just den här - riktigt jobbigt någon annan som haft liknande problem?

Mvh Christoffer

Permalänk
Skrivet av Imtottson:

Hej där sen 3 dagar tillbaka så har sweclockers hemsida börjat frysa till samt lagga när jag skriver via telefonen?
Har inte gjort något speciellt alls, alla andra sidor på nätet fungerar klockrent förutom just den här - riktigt jobbigt någon annan som haft liknande problem?

Mvh Christoffer

Jag märker det med , galaxy s7

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-[Asus Prime z590]-|- [Intel Core 11600k]-|-[Corsair Hydro H100i]-|-[Aorus rtx 3070 Master]-|-[Corsair 16GB 3600Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-
Aoc 32" 144Hz 1ms-[Logitech G502 HeroAsus Rog strix Scope Deluxe TKL

Permalänk
Avstängd

Jag hade samma problem på min laptop, så fort Bahnhof bannern kom upp med sin nedräkning så gick fläktarna igång på höga varv och hela sidan laggar. Skickade ett mail till sweclockers och tror de har dragit ner på bahnhofbannern lite iallafall. Får inte detta problem när jag kör på telefon Apple 6S.
Kanske samma för er.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk

@affeiorby:Yep har också s7 helt buggat

Permalänk
Medlem

Samma här.. Trodde det var mobilen som strula. Iaf skönt att det inte är mobilen som håller på gå kaputt.

Permalänk
Medlem

Har samma problem med min nexus 6p. Sweclockers funkar uruselt, fryser hela tiden.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har samma problem med Sweclockers fast på min dator. En av tre laddningar vägrar ladda tills den timear ut. Riktigt jobbigt när man svarar i trådar då den laddar och kan nollställa det man skrev utan posta.

Har Bahnhof som ISP om det har betydelse.

Visa signatur

"Den som sätter skräck i andra är själv ständigt skräckslagen"