Overwatch-turnering med Geeks Gaming, 12-13 november

Permalänk
Medlem

Roadhag main, 3000+ söker också ett lag
Min battletag Wino#2682

Visa signatur

Corsair 16GB, Z370-F Motherboard, i7 9700K, SSD 970 Evo, RTX 2070 Super.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Guldläge ikväll, grabbar! In på teamspeak.geeksgaming.se och lira med oss ikväll. Se om ni hittar någon annan som vill bilda lag? Vi kör en öppen spelkväll för alla kl 19:00 där ni kan hänga på.

förbaskat!
jag är inte hemma förs på söndagen. spelar mest vardagkvällar =/

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av odjur:

Roadhag main, 3000+ söker också ett lag
Min battletag Wino#2682

ligger något under 3000 nu, lägg till mig om du är intresserad.
lirar söndagar och vardagkvällar

griid#2616

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Moderator
Moderator

Nu har vi 5 lag som bekräftat sig på TS!

Ytterligare sju är icke bekräftade - In med er på TS, ni är inte med i turneringen innan ni pratat med oss på TS, anmält samtliga era medlemmar med Battletag till en av våra admins och vi satt laget till "Confirmed" på Binarybeast listan!

Så är ni sugna på att vara med så har vi gott om utrymme fortfarande!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

DPS main här, har inte kört rankat speciellt mycket men har3,1k efter 11games (9-1 solo placements). Fick 3,4k i PTR.

Har varit Diamond 1-Challenger I league innan och vet hur esport i princip fungerar.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/Trojan-2250

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Inaktiv

Alltid lika roligt att se såna här iniativ

Permalänk
Moderator
Moderator

Vi kör en öppen spelkväll till nu på tisdag i Overwatch, dels som uppsamling för alla som inte hittat lag ännu och dels som påminnelse angående sista anmälningsdag!

[Overwatch] Öppen spelkväll med Geeks Gaming - Tisdag 8 nov, 19:00!

Glöm inte att förutom registrering på Binarybeast så måste ni in på vår TS för att bekräfta laget med era battletags!!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Jag är också instresserad av att joina ett lag.
Spelar Lucio som main men även Zarya, Roadhog och Soldier 76. Battletag WadE#22972 eller skicka ett pm här på swec.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk

Jag är väldigt intresserad av att joina ett lag. Är Zarya main men kan även köra Lucio och Ana. Battletag: Cryptexxx #21190 . Högsta Sr är 3330. Nuvarande Sr är ungefär 3260+-

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av odjur:

Roadhag main, 3000+ söker också ett lag
Min battletag Wino#2682

Skrivet av WadE:

Jag är också instresserad av att joina ett lag.
Spelar Lucio som main men även Zarya, Roadhog och Soldier 76. Battletag WadE#22972 eller skicka ett pm här på swec.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Mohammed1998:

Jag är väldigt intresserad av att joina ett lag. Är Zarya main men kan även köra Lucio och Ana. Battletag: Cryptexxx #21190 . Högsta Sr är 3330. Nuvarande Sr är ungefär 3260+-

Imorgon tisdag har vi en öppen spelkväll från kl: 19.00! Perfekt läge för er att hitta folk till ett lag! Kom in på våran teamspeak, teamspeak.geeksgaming.se och kolla om det är någon som vill bilda lag imorgon, dock är det sista dagen imorgon tisdag att anmäla sig.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Söker lag tills på lördag! Lirar de mesta men mest Mccree och Lucio. Lägg till Evier#2708 på bnet om ni är sugna på att ta in en sista eller skapa nytt lag.

Permalänk
Medlem

Söker ett lag, jag mainar roadhag, skulle vilja hitta någon som mainar renhardt

Visa signatur

Corsair 16GB, Z370-F Motherboard, i7 9700K, SSD 970 Evo, RTX 2070 Super.

Permalänk
Medlem

Sista anmälningsdag var i tisdags tror jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

@WadE:

Sista anmälningsdagen var i tisdags, vi tar dock in folk på reservlistan då vi har några lag som inte ännu har bekräftat sig.

Kom in på TS så kan vi se hur det ser ut och om vi kan hjälpa er.

Permalänk
Geeks Gaming

Sista dagen att bekräfta sitt lag!!! Har man skrivit upp sig på binarybeast men inte bekräftat sitt lag så finns det stor risk att man får lämna sin plats till lag som står som reserv!!!
Kommer sitta inne på TS i princip hela dagen och kvällen. 00:00 kommer reservlagen trilla in.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Jätte trevligt att följa tävlingarna i går kväll. Verkar vara en spel med bra balans för det var inget lag som riktigt körde över det andra vilket i så fall skulle göra strömandet mindre spännande.

Visa signatur

GA-Z97P-D3 | i5-4690K | 8Gb DDR3 | Gigabyte GTX 1050Ti | Samsung 850EVO 250Gb
Kylare: CPU: CM TX3 EVO3 | PSU: Silver Power SP-S460FL (Passiv)
Lur: OnePlus Nord | NAS: Synology 211j + Ett antal Hemmabygge

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Provetector:

Jätte trevligt att följa tävlingarna i går kväll. Verkar vara en spel med bra balans för det var inget lag som riktigt körde över det andra vilket i så fall skulle göra strömandet mindre spännande.

Kul att höra, vi har lärt oss mycket på första omgången som vi ska omsätta i praktik ikväll inför semifinal & finalen. 19:00 drar vi igång!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

@Lan: Tja , finns dom där videosarna kvar nånstans , kan inte hitta dom i erat arkiv utan bara 30 sec clip av ingenting viktigt.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Pungskärp:

@Lan: Tja , finns dom där videosarna kvar nånstans , kan inte hitta dom i erat arkiv utan bara 30 sec clip av ingenting viktigt.

Ska se om vi har det kvar, kan dock dröja en dag eller två då jag precis kommit hem från Nordsken och har eftereffekterna av konvent att tampas med. Sleep is king, or so I'm told.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

@Lan: toppen, ta den tid du behöver.