Tre vinner spelutrustning från CDON.com

Permalänk
Melding Plague

Tre vinner spelutrustning från CDON.com

När återförsäljaren CDON.com gjorde kampanjvecka med fokus på arrangerades även en tävling för SweClockers medlemmar, där tre nu kammar hem produkter ur Logitechs Prodigy-serie.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Entusiast

2:an

Leif GW... tänk dig en duo med han och Glenn Strömberg

HÖÖÖIIYYYYJ... ÖÖÖÖÖÖPPPP

Permalänk
Medlem

Fasen, trodde verkligen jag skulle ha en chans i den här tävlingen med mitt bidrag:

"Gunde Svan, helt klart! Ingenting är omöjligt, skulle han säga. Precis den motivationen man skulle behöva inom laget när man ställs mot nya utmaningar. En otroligt talangfull man är han dessutom. Han skulle kunna bjuda in Heaton till sitt program "I huvudet på Gunde Svan", där skulle han kunna lära sig en hel del för att sedan bringa till laget. Sedan vem skulle inte vilja ha en kick-off på fortet, Fort Boyard?"

Menmen, man ska ju inte vara bitter Grattis till er andra!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Fan jag hade ju också Chuck Norris

Permalänk
Medlem

känns som vinnarna i denna tävling pickades lite random..

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem

No offense men hur kunde dessa tre vinna? Torraste juryn ever eller var det otroligt låg nivå på bidragen?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

2:an

Leif GW... tänk dig en duo med han och Glenn Strömberg

https://www.youtube.com/watch?v=yaPM3YWa6aU

https://www.youtube.com/watch?v=kjGV_T_Jdgg

HÖÖÖIIYYYYJ... ÖÖÖÖÖÖPPPP

Jag synar dig och höjer med Holmgren!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Entusiast
Skrivet av trickeh2k:

Jag synar dig och höjer med Holmgren!https://youtu.be/jZBDY2vtac0

Holmgren i all ära... men han precis som Granqvist vrålar iaf existerande ord. Inte ÖÖÖIIIYYYP eller WOOOOEEIIIÖÖÖJ som Helvetes-Glenn

Jag har skippat Viasat så jag slipper höra den där tomten. Bättre att streama nån brittisk med vettiga kommenatorer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BadNewsBrod:

känns som vinnarna i denna tävling pickades lite random..

Jag tycker det känns så i alla tävlingar på SweC.....

Permalänk
Avstängd

Tack sweclockers för att ni delar min humor!

@Zpnk:

Ja den kombon hade funkat fint

Permalänk

Ursäkta sent svar, har varit helt borta från internet mer eller mindre under helgen på grund av jobb. Väldigt rolig överraskning!

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X