Läsarna har utsett årets produkter i European Hardware Community Awards 2016

Permalänk
Melding Plague

Läsarna har utsett årets produkter i European Hardware Community Awards 2016

Efter en Europaomfattande omröstning har läsarna från nio sajter, inklusive SweClockers, utsett årets produkter i European Hardware Community Awards 2016!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

*Sänder styrkekramar till AMD*

Permalänk
Inaktiv

Ingen produkt som jag såg som på något sätt stack ut, utan det var typ det jag skulle ha valt om jag inte hade prövat vissa saker innan. -Vill ej göra ett flameware så jag nämner ej vilken produkt.

Permalänk
Medlem

European Hardware Community behöver en ny flagga eller symbol.
OnT: Kategorierna Best AMD och Best Nvidia är överflödiga. Påminner mig om när Peter fick en "equal attention present" i Family Guy. Inbördes tävlingar bör inte uppmuntras. Vi vill ju att AMD och Nvidia skall konkurrera och göra varandra bättre. Därför är Best GPU -kategorin den enda relevanta på ämnet.

Permalänk
Medlem

Borde inte bästa cpu vara 6900k?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Proffsmobbare

Best ITX Case - Fractal Design Define Nano S

En tyst minut för framtiden av mITX.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasd_101:

Borde inte bästa cpu vara 6900k?

Det är inte bästa prestanda som räknas utan produkten som helhet.

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Skrivet av Laine:

Best ITX Case - Fractal Design Define Nano S

En tyst minut för framtiden av mITX.

Precis, alldeles för stort. Det SKA vara pilligt att bygga mITX, men slutresultatet ska också vara mindre och behändigare än en något förminskad variant av ett stort miditower!

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av heffaklumpmamma:

Precis, alldeles för stort. Det SKA vara pilligt att bygga mITX, men slutresultatet ska också vara mindre och behändigare än en något förminskad variant av ett stort miditower!

Nej det ska vara ett ATX-chassi med avkapade distanser för annat än mITX-montering. Det har vi bevis för.

Permalänk
Medlem

Nästa gång någon i forumen frågar efter hjälp att bygga bästa datorn ska jag länka hit!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laine:

Nej det ska vara ett ATX-chassi med avkapade distanser för annat än mITX-montering. Det har vi bevis för.

Låter som ett intressant bygge Har du en länk?

Permalänk
Skrivet av biorrith:

Låter som ett intressant bygge Har du en länk?

Här!

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Gjorde en lista på Prisjakt för alla komponenter.

http://www.prisjakt.nu/list.php?l=3236991&view=m

Många delar är en serie, har helt enkelt valt första träffen. Har inte lagt tanke på version, årsmodell, storlek, kostnad etc. Utan bara sökt och valt första svaret!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X, ASUS GeForce RTX 3080 TUF OC, Gigabyte Aorus Master x570 rev 2, 64GB G.Skill TridentZ Neo 3600Mhz C16, Arctic Liquid Freezer II 360, Fractal Design Meshify 2

Permalänk

Lite kul att 6700k vinner två gånger:) kommer ihåg längre tillbaks i tiden där i5 var den bästa pris/prestanda för spel. Brodwell borde ju vara bättre köp egentligen för spel.

Men överklockning? Beror det inte mer mellan olika exemplar än om det är 6600k eller 6700k? Tidigare har ju man stängt av ht för att klocka riktigt högt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar