SweClockers besöker Dreamhack Winter 2016

Permalänk
Melding Plague

SweClockers besöker Dreamhack Winter 2016

Årets upplaga av Dreamhack Winter är i full gång och SweClockers redaktion har intagit Elmia-mässan, för att bland annat döma i en moddningstävling och begå medlemsträff på lördagen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

vill ha ett sweclockers pin! men ej möjlighet till DHW16 jordens undergång!

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem

Riktigt bra, tack!!

Visa signatur

nVidia GTX 980 titanium (Strix) l i5-4670k l NZXT X41 Kraken l Asus Z97I-plus l Corsair Dominator Platinum 16 GB DDR 3 l Samsung 850 Pro 256 GB SSD l ADATA Premier Pro SP900 128 GB SSD l EVGA Supernova G2 750 gold l Evolv mitx window l

ASUS VG248QE 144 HZ l Sennheiser PC 360 G4ME l Mionix Avior 8200 l Corsair Strafe RBG

Permalänk
Medlem

Kenneth och Jakob! Jag jobbar när träffen är, kan ni inte komma förbi Merch Store (den ligger i Lobby-syd) och slänga några pins efter mig?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@fiskebulle fick en rejäl näve pins! Missar ni träffen kan ni fråga honom snällt om en

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@fiskebulle: Är du kvar på dh? missade helt meetet

Permalänk
Medlem
Skrivet av tazk3n:

@fiskebulle: Är du kvar på dh? missade helt meetet

Ja!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@fiskebulle: du har inte lust att lämna en pin åt mig i C hallen? soyter vid c28-43 men är å hämtar bilen just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tazk3n:

@fiskebulle: du har inte lust att lämna en pin åt mig i C hallen? soyter vid c28-43 men är å hämtar bilen just nu.

Om du fortfarande är kvar så kom till Merch store i lobby syd och fråga efter fiskebulle

Skickades från m.sweclockers.com