Kan inte komma åt min Watch Dogs 2 kod

Permalänk

Kan inte komma åt min Watch Dogs 2 kod

Beställde ett 1070 från proshop under black friday. https://www.proshop.se/Grafikkort/ASUS-GeForce-GTX-1070-Strix...

Jag visste inte att man skulle göra ett konto innan man beställde och beställde därför som gäst. Det ska komma med en Watch Dogs 2 kod till alla kort i 10-serien, och jag fick mail om hur man får och löser in den och allt. Problemet är att ända sättet att se koden verkar vara att kolla på sitt konto. Jag skulle kunna göra ett konto nu efteråt och kolla om det funkar, men jag är rädd att det ska krångla till det ännu mer.

Är det nån annan som har haft liknande problem eller vet hur man löser det ändå så skulle jag vara evigt tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

Stod det att dina koder bara går att se på hemsidan eller är det något du antar? Jag fick mina koder i paketet när jag beställde från Dustin.

Permalänk
Medlem

Jag fick också koden i paketet som kom hem. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska få spelet dock. Aktiverade på redeem och gjorde konto på ubisoft men hittar inte vart jag ska ladda ner det. Men jag har mailat support så det är ingen stress för folk här att hjälpa.

Men koden är i paketet.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk

@Banco: Vart i paketet var koden? På utsidan? På en lapp i paketet?

Tror man får spelet på Uplay btw.

Permalänk

@Sableye: Det var något jag antog. Det stog i mailet att jag skulle kolla på mitt konto om jag ville se koden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oscar The Great M8:

@Banco: Vart i paketet var koden? På utsidan? På en lapp i paketet?

Tror man får spelet på Uplay btw.

Ja bara en lös lapp, låg på samma plats som picking list.

Uplay okej. Tack!

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.