Nya cdon + tjänsten ? Vad tycker vi?

Permalänk
Skrivet av keyser:

Du menar att du missade utskicket med en samling erbjudanden?
Tror det handlar om när du registrerade dig, vad jag förstått så får nya kunder nu ett välkomstmail med något erbjudande, något jag inte fick när jag registrerade mig. Antar att de större utskicken är något återkommande i stil med det vanliga nyhetsbrevet.
Vad skrev kundtjänst när du fick besked om att du var särbehandlad?

Skrivet av keyser:

När blev du medlem?
Jag gick med ganska tidigt och den 7:e september fick jag (och minst någon medlem till här i tråden) ett mail med bland annat den beryktade film -50%. Fanns även någon kod för kläder och sport/fritid.
Om du blev medlem efter den 7:e så kanske du helt enkelt missade det mailet? Då är det ju inte mer särbehandling än när man missar bussen.

Eftersom du redan har ljugit en gång känns det inte mer lönt att diskutera vidare med dig (läs det fetstilta), du skrev att du inte fick någon rabattkod! När du också jämför med en buss som ska hålla tider (när den väl gör det) förstår du inte riktigt mitt resonemang, helt klart! Du förstod inte heller vad Stina skrev. Läs om läs rätt innan du svarar nästa gång.

EDIT: För att bekräfta igen ang att denna kod inte har kommit enbart den 7:e september så skickar jag en länk till dig, så att du får det svart på vitt, eller det kanske är helt random att flera hade fått koden just det datumet? Kolla längst ner http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=178334&st=...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estanjoni:

Eftersom du redan har ljugit en gång känns det inte mer lönt att diskutera vidare med dig (läs det fetstilta), du skrev att du inte fick någon rabattkod! När du också jämför med en buss som ska hålla tider (när den väl gör det) förstår du inte riktigt mitt resonemang, helt klart! Du förstod inte heller vad Stina skrev. Läs om läs rätt innan du svarar nästa gång.

EDIT: För att bekräfta igen ang att denna kod inte har kommit enbart den 7:e september så skickar jag en länk till dig, så att du får det svart på vitt, eller det kanske är helt random att flera hade fått koden just det datumet? Kolla längst ner http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=178334&st=...

Ljuger jag? Känns mer som om du inte förstår vad jag skriver..
Första fetade: "något jag inte fick när jag registrerade mig"
När jag registrerade mig så fick jag inget mer än en vanligt orderbekräftelse - en polare som registrerade sig för någon vecka sedan fick däremot ett Välkomstmail som gav honom en kod på film och något till, dvs. "något jag inte fick när jag registrerade mig". Detta är alltså inte samma mail som jag mottog den 7:e, utan ett mail jag inte mottog. Mailet den 7:e innehöll fler erbjudanden.

Och andra fetade
"fick jag (och minst någon medlem till här i tråden) ett mail med bland annat den beryktade film -50%"
Ja? Jag fick det, och Inzomniac skriver också att han fick detta mail den 7:e. Vet inte riktigt vad du menar med detta, fick jag inte mailet?

Har du fått något av dessa mailen, eller är problemet att du inte fått något alls?

Permalänk
Skrivet av keyser:

Ljuger jag? Känns mer som om du inte förstår vad jag skriver..
Första fetade: "något jag inte fick när jag registrerade mig"
När jag registrerade mig så fick jag inget mer än en vanligt orderbekräftelse - en polare som registrerade sig för någon vecka sedan fick däremot ett Välkomstmail som gav honom en kod på film och något till, dvs. "något jag inte fick när jag registrerade mig". Detta är alltså inte samma mail som jag mottog den 7:e, utan ett mail jag inte mottog. Mailet den 7:e innehöll fler erbjudanden.

Och andra fetade
"fick jag (och minst någon medlem till här i tråden) ett mail med bland annat den beryktade film -50%"
Ja? Jag fick det, och Inzomniac skriver också att han fick detta mail den 7:e. Vet inte riktigt vad du menar med detta, fick jag inte mailet?

Har du fått något av dessa mailen, eller är problemet att du inte fått något alls?

Fast du erkänner dock att din polare fick ett välkomstmejl med likvärdig rabattkod som du fick, så du är ju knappast opartisk i den aspekten. Hade du inte fått hade du säkert också undrat varför du inte fått. Men åter igen du vill tydligen inte bekräfta de fakta jag lade upp från länken!

Du måste också förstå att detta är en prenumeration som är giltig i ett år. Tycker du att det är rättvisst att man kan få mindre bra förmåner beroende på när man registrerar sig (som du Keyser påstår)? Då är det ju mer eller mindre ett lotteri, men det kanske du också tycker är bra då du redan har haft en otrolig tur och fått antagligen den bästa rabattkoden under de 12 månaderna! Observera detta medlemskap är giltig i ett år, utgå från det och inte från ett engångbelopp på 199 kr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estanjoni:

Du måste också förstå att detta är en prenumeration som är giltig i ett år. Tycker du att det är rättvisst att man kan få mindre bra förmåner beroende på när man registrerar sig (som du Keyser påstår)? Då är det ju mer eller mindre ett lotteri, men det kanske du också tycker är bra då du redan har haft en otrolig tur och fått antagligen den bästa rabattkoden under de 12 månaderna! Observera detta medlemskap är giltig i ett år, utgå från det och inte från ett engångbelopp på 199 kr!

Ett teoretisk scenario: (baserat på att det går ut ett mail med erbjudanden per månad den 7:e).
Om jag registrerade mig 2013-08-06 (vilket jag gjorde), och du registrerade dig efter 2013-09-07, så kommer vi ju förmodligen få lika många utskick under vår prenumeration. Skillnaden är att du inte fick det som gick ut 2013-09-07 och jag kommer inte få det som går ut under din sista månad som medlem (om jag inte förnyar det). Ska jag då bli arg och skrika konspiration när jag inte får ett erbjudande den 2014-08-07?

Jag tror summan är att vi kommer få lika många erbjudanden under vår tid som medlemmar, naturligtvis kan erbjudandena variera, så visst är det lite av ett lotteri. 2014-08-07 kanske alla medlemmar får en iPad och då kommer jag naturligtvis bli lite ledsen i ögat.

Permalänk
Skrivet av keyser:

Ett teoretisk scenario: (baserat på att det går ut ett mail med erbjudanden per månad den 7:e).
Om jag registrerade mig 2013-08-06 (vilket jag gjorde), och du registrerade dig efter 2013-09-07, så kommer vi ju förmodligen få lika många utskick under vår prenumeration. Skillnaden är att du inte fick det som gick ut 2013-09-07 och jag kommer inte få det som går ut under din sista månad som medlem (om jag inte förnyar det). Ska jag då bli arg och skrika konspiration när jag inte får ett erbjudande den 2014-08-07?

Jag tror summan är att vi kommer få lika många erbjudanden under vår tid som medlemmar, naturligtvis kan erbjudandena variera, så visst är det lite av ett lotteri. 2014-08-07 kanske alla medlemmar får en iPad och då kommer jag naturligtvis bli lite ledsen i ögat.

Läs Stinas svar istället och tolka det rätt!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Estanjoni:

Läs Stinas svar istället och tolka det rätt!

Verkar ju som Stina hade fel om man läser andra svaret du fick "Det kommer att erbjudas samma rabattkoder till alla CDON+ medlemmar....." Att du inte har fått samma rabattkod är väl pga. cdons urkassa system och värdelösa kundservice, det borde du dock ha insett efter att ha varit en trogen kund.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estanjoni:

Läs Stinas svar istället och tolka det rätt!

Just Stinas svar finns ju inte att läsa? Eller är chatten också Stina?
Du har ju ett svar från deras chat och det svaret tolkar jag som om att det kommer flera erbjudanden, som varierar per gång (per utskick, inte per medlem).
50% på film-koden gäller mycket riktigt inte hela året, det gäller t o m 2013-09-30 enligt mailet jag fick.

Varför tror du att du blir särbehandlad? Är det för att du heter Peter? Eller för att du bor i stad X? För du är Y år gammal?
Vad skulle anledningen till särbehandling vara och vad skulle vara nyttan med denna särbehandling?

edit: Jag har en ide:
Om du och jag inte får samma erbjudanden vid nästa utskick, så bjuder jag på ett Maxmål. Deal?

Permalänk
Skrivet av keyser:

Just Stinas svar finns ju inte att läsa? Eller är chatten också Stina?
Du har ju ett svar från deras chat och det svaret tolkar jag som om att det kommer flera erbjudanden, som varierar per gång (per utskick, inte per medlem).
50% på film-koden gäller mycket riktigt inte hela året, det gäller t o m 2013-09-30 enligt mailet jag fick.

Varför tror du att du blir särbehandlad? Är det för att du heter Peter? Eller för att du bor i stad X? För du är Y år gammal?
Vad skulle anledningen till särbehandling vara och vad skulle vara nyttan med denna särbehandling?

edit: Jag har en ide:
Om du och jag inte får samma erbjudanden vid nästa utskick, så bjuder jag på ett Maxmål. Deal?

Tog ju som sagt ingen printscreen på själva chatten, men du kan ju tolka att det hade varit en diskussion innan när hon skriver "förtydliga".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estanjoni:

Tog ju som sagt ingen printscreen på själva chatten, men du kan ju tolka att det hade varit en diskussion innan när hon skriver "förtydliga".

Stina kan ju ha haft fel för sig också.
Men vi kan väl återkomma när vi fått nästa utskick, så kan vi jämföra dem. Om de då skiljer sig så kan jag kanske hänga med på konspirationsteorierna. Samt bjuda på ett maxmål.

Jag tror bara det handlar om vilket datum mailet gick ut. Var man medlem före 2013-09-07 så fick man det stora mailet, annars inte. Ser verkar det finnas en variant där man blev medlem efter 2013-09-07 där man fått ett begränsat erbjudande som välkomstmail (som min polare fick).
Har svårt att se någon större konspiration i det hela..

Permalänk

Fick ett välkomstmejl efter många om och men. Fast nu kommer vi till det löjliga, jag hade bara sparat 20 kr på denna sk rabattkod. Jag kunde alltså inte handla för 1000 kr för att utnyttja maxbeloppet på 500 kr. Jag som ALDRIG handlar en film för över 100 kr har ingen som helst nytta av denna rabattkod då den som sagt bara skulle gett mig ynka 20 kr i rabatt, jag skulle alltså ha fått lika mycket i rabatt med de här 50:- rabattkoderna som kommer ut titt som tätt! Vem handlar en film för maxpriset 199 kr idag? Nä CDON kan känna sig blåsta på att jag någonsin kommer att handla av dom igen, jag är väl bara en ytterligare kund som har lämnat den sjunkande båten. De har dessutom gjort miljonförluster, ja tacka fan för eran sk support som inte ens har en öppen telefonlinje (undrar varför).

Kortfattat om varför man bör undvika CDON
- Dålig support (om det ens finns någon)
- Ingen telefonkontakt (undrar varför?)
- Deras Facebook flöde innehåller 80% negativa kommentarer (undrar åter igen varför)
- Deras sk CDON+ ger inga som helst fördelar
- En googling på CDON består 80% av negativ kritik
- Ingen som helst lojalitet mot trogna kunder som matat tusentals kronor i deras kassa under många år
- En reklamation som innefattar ångerrätt eller hävning av köpet tar drygt två veckor efter dom har fått tillbaka varan (Hos Elgiganten tar det fem minuter)
- Ofta är det samma pris eller billigare i butik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estanjoni:

- Deras sk CDON+ ger inga som helst fördelar

Jag vet att du verkligen hatar CDON, men denna måste jag kommentera..

- Du fick en välkomstkod (som du iofs tyckte var värdelös för att du inte köper dyra filmer?)
- Du får fri frakt vid köp över 100 kr
- Du får kickback på alla dina inköp.

Så, dessa saker är inte fördelar? Inte alls?
Vad skulle ett CDON+ medlemskap behöva ge för att du skulle kalla det fördelar?

Permalänk
Medlem

Som student har jag redan fri frakt från CDON, genom Mecenat. CDON+ kanske kan vara intressant i framtiden, men det känns som att man då blir lite "låst" till att beställa de flesta av sina teknikprylar från just CDON, vilket säkert är meningen från deras sida.

Permalänk
Skrivet av keyser:

Jag vet att du verkligen hatar CDON, men denna måste jag kommentera..

- Du fick en välkomstkod (som du iofs tyckte var värdelös för att du inte köper dyra filmer?)
- Du får fri frakt vid köp över 100 kr
- Du får kickback på alla dina inköp.

Så, dessa saker är inte fördelar? Inte alls?
Vad skulle ett CDON+ medlemskap behöva ge för att du skulle kalla det fördelar?

Som sagt för mig ger det inga fördelar om man inte storhandlar varje gång, men eftersom jag gör mer småköp (precis som du), så lönar det sig inte då jag oftast handlar för under 100 kr. Fri frakt koder kan jag få tag på när som helst och 50 kr rabattkoder delas ut titt som tätt. Dessutom kan jag köpa relativt nya filmer för mellan 29-49 kr bla Call Girl, Cloud Atlas mm, dessa är dock tidigare uthyrda, men de flesta är som nya. Idag fick jag t.ex ett lika bra (om inte bättre) erbjudande från CDON utan att vara CDON+ medlem. Denna kick-backen är inte ett dugg värt för mig om du läser ovanstående så förstår du varför. Jag tror knappast att du handlar för så mycket att det kommer att löna sig för dig om du läser nedanstående text.

Om du handlar för 100.000 kr på ett år får du t.ex bara tillbaks 3000 kr i återbäring, om du nu bara handlar för de som man får 3% i återbäring för. Jag anser att detta är bara ett ytterligare ett sätt att mjölka pengar från oss konsumenter, de har ju tydligen redan lurat dig. Om man skulle räkna på hur mycket jag sparar på att inte handla film från dom så skulle de handla om minst 60%, då kan man tycka att dessa 3% är ganska oväsentligt. Men så länge de lyckas sälja mer på pga denna CDON+ tjänsten, desto bättre för dom och uppenbart sämre för dig.

Måste säga att det ter sig väldigt ovanligt att enbart en person sitter och försvarar CDON försäljningsmetoder, det är inte så att du jobbar hos CDON eller har anknytningar till detta bolag? Du bor ju ändå i Malmö och jobbar med IT? Varningsklockar börjar ringa helt klart då du fortsätter att försvara CDON gång på gång...

Permalänk
Medlem

CDON+ var ett givet val för min del, har inga studenrabatter (skönt att sudietiden är över för länge sen ) och lägger minst två beställningar per månad på mindre grejer. Jag gick med i CDON+ den 21/8 och har sedan dess lagt 7 beställningar på mellan 108 kr och 1176 kr. Av dessa var 6 st med fraktavgift 49 kr och 1 med fraktavgift 29 kr.

Risken med CDON+ är att jag lägger fler beställningar än vad jag annars skulle gjort. Men det är väl också det som är meningen ;-).

/Erik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estanjoni:

Måste säga att det ter sig väldigt ovanligt att enbart en person sitter och försvarar CDON försäljningsmetoder, det är inte så att du jobbar hos CDON eller har anknytningar till detta bolag? Du bor ju ändå i Malmö och jobbar med IT? Varningsklockar börjar ringa helt klart då du fortsätter att försvara CDON gång på gång...

En gång i tiden jobbade jag i branschen, på shoppingsajterna (Datorbutiken.com), innan det gick utför med dem. Det kan vara därför jag återkommer hit och påpekar saker som inte stämmer, gammal vana - du vill ju gärna belysa att tjänsten är helt totalt värdelös för alla i världen, baserat på att du köper billiga filmer och föredetta hyrfilmer. Jag hävdar att det finns fördelar med tjänsten för folk som mig, som köper ett par nyreleaser i månaden. Varför har jag fel och du rätt?

Och ja, det är klart det handlar om att du ska lägga fler köp på samma ställe, det kan väl vem som helst räkna ut. Hur tror du andra poäng-/bonus-system är tänkta att fungera?

Permalänk
Cdon.com

Ser att en förtydligande post kan vara på plats i den här tråden angående CDON+

- Alla CDON+ kunder får återbäring, fri frakt vid köp över 100 kr samt unika erbjudanden via e-post. Tanken är att dessa unika erbjudanden ska skickas månadsvis, men det kommer sannolikt att variera lite.
- Erbjudandena är i nuläget samma för alla och skickas samma dag till samtliga aktiva CDON+ medlemmar. Du måste ha varit medlem i ca 24 timmar för att få erbjudandena.
- Vi har till dags dato endast skickat ett renodlat erbjudandemail som bl a innehöll den beryktade 50%-koden. Detta mail skickades på morgonen den 7/9 2013, till alla som registrerat sig senast 5/9 2013.
- I framtiden är vår ambition att CDON+ erbjudandena ska bli mer personliga, dvs CDON+ medlemmar får olika erbjudanden som baseras på köphistorik.
- Sedan 16/9 skickar vi ett välkomstmail med lite olika rabatter, dessa kan variera. För närvarande liknar dessa erbjudandena dem som gick ut i det första erbjudandemailet den 7/9, men är färre till antalet.
- De som registrerat sig som pluskunder före 6/9 har således inte fått något välkomstmail, men istället fått det första erbjudandemailet. Alla CDON+ kunder har alltså fått antingen välkomstmail eller erbjudandemail (förutsatt att man inte registrerat sig de senaste dagarna, i så fall kommer välkomstmail imorgon, 1/10).
För alla som redan har eller är sugna på CDON+ så kan vi meddela att vi skickar nya CDON+ erbjudanden till helgen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Jag vet att du verkligen hatar CDON, men denna måste jag kommentera..

- Du fick en välkomstkod (som du iofs tyckte var värdelös för att du inte köper dyra filmer?)
- Du får fri frakt vid köp över 100 kr
- Du får kickback på alla dina inköp.

Så, dessa saker är inte fördelar? Inte alls?
Vad skulle ett CDON+ medlemskap behöva ge för att du skulle kalla det fördelar?

Skrivet av Erik:

CDON+ var ett givet val för min del, har inga studenrabatter (skönt att sudietiden är över för länge sen ) och lägger minst två beställningar per månad på mindre grejer. Jag gick med i CDON+ den 21/8 och har sedan dess lagt 7 beställningar på mellan 108 kr och 1176 kr. Av dessa var 6 st med fraktavgift 49 kr och 1 med fraktavgift 29 kr.

Risken med CDON+ är att jag lägger fler beställningar än vad jag annars skulle gjort. Men det är väl också det som är meningen ;-).

/Erik

Ni som verkar varit medlemmar... hurdant har det varit? Några särskilda erbjudanden ni fått?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Ni som verkar varit medlemmar... hurdant har det varit? Några särskilda erbjudanden ni fått?

Jag har fortfarande CDON+ och det var ganska bra i början, det kom en hel del riktade kampanjer för CDON+.

Senaste året däremot.... ja, du får fri frakt vid köp på minst 100 kr och samlar lite återbäring men mycket mer än så är det inte. Den prioriterade kundtjänsten verkar ha försvunnit och jag kan inte komma ihåg när jag fick ett riktat CDON+ erbjudande senast.

Rent allmänt så upplever jag att CDON backat ett par steg det senaste året. Tidigare var de väldigt tillmötesgående och smidiga att ha med att göra (iaf upplevde jag det så). Senaste året har det svängt och jag har flera ärenden där CDON gjort fel och de erkänner att de gjort fel men vägrar rätta till felet.

Erik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Jag har fortfarande CDON+ och det var ganska bra i början, det kom en hel del riktade kampanjer för CDON+.

Senaste året däremot.... ja, du får fri frakt vid köp på minst 100 kr och samlar lite återbäring men mycket mer än så är det inte. Den prioriterade kundtjänsten verkar ha försvunnit och jag kan inte komma ihåg när jag fick ett riktat CDON+ erbjudande senast.

Rent allmänt så upplever jag att CDON backat ett par steg det senaste året. Tidigare var de väldigt tillmötesgående och smidiga att ha med att göra (iaf upplevde jag det så). Senaste året har det svängt och jag har flera ärenden där CDON gjort fel och de erkänner att de gjort fel men vägrar rätta till felet.

Erik

Delar din analys, i början var det bra men nu för tiden dyker det aldrig upp något erbjudande att tala om. Trist att det går utför för CDON :(.
Kommer inte förnya tjänsten som det ser ut just nu.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Jag fick Cdon+ gratis när jag handlade under någon kampanjhelg, så det är väl trevligt. Handlar dock uteslutet från Webhallen och Inet annars, så vet inte om Cdon kan sno några ordrar därifrån för min del då.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Ni som verkar varit medlemmar... hurdant har det varit? Några särskilda erbjudanden ni fått?

Inte alls samma mängd erbjudanden längre, men den fria frakten över 100 kr gör det fortfarande värt det för mig, impulshandlar på tok för mycket film. Nu under Black Friday så körde de dessutom dubbel kickback på det man handlade under dagen, vilket blev mer impulsfilmer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Inte alls samma mängd erbjudanden längre, men den fria frakten över 100 kr gör det fortfarande värt det för mig, impulshandlar på tok för mycket film. Nu under Black Friday så körde de dessutom dubbel kickback på det man handlade under dagen, vilket blev mer impulsfilmer...

Jag fick inte dubbel kickback på black friday rean?

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Jag fick inte dubbel kickback på black friday rean?

Jag fick ett mail om det under natten till fredagen, men i ärlighetens namn har jag inte kontrollräknat vad jag faktiskt fick. Får ta fram kulramen...

Permalänk
Medlem

Den fria frakten gör det värt det för mig också, men det var bättre för med fler riktade erbjudanden. De kommer väldigt sällan nu för tiden.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rokkoko:

Den fria frakten gör det värt det för mig också, men det var bättre för med fler riktade erbjudanden. De kommer väldigt sällan nu för tiden.

Studenter får 12 månader gratis. Antar att det är därför

Som student har det gjort att jag gör en del extra köp genom Cdon tack vare det.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Jag tog del av det studenterbjudandet inför Black Friday. Riktigt trevligt då man fick lite extra kickback + man inte behövde tänka på att beställa sammanställt för att få lägre frakt

Blev en liten order av strumpor/kallingar en gång och sen såg jag Far Cry för lite och ingenting så då klickade jag hem det.

Farligt när det inte är någon frakt (vid köp över 100kr).. För lätt att spendera pengarna då

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Som de flesta skriver har CDON+ inte gett något senaste året, förutom fri frakt över 100 kr och en minimal återbäring.
Så om du inte planerar att göra ett flertalet småbeställningar eller någon gigantiskt order som ger mer än 199 kr i återbäring så är det inte mycket att hurra för.

Permalänk
Avstängd

Jag håller mig undan från CDON..det ska inte ta 4 arbetsdagar att packa ett litet paket..som finns på lager.

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fisken1986:

Jag håller mig undan från CDON..det ska inte ta 4 arbetsdagar att packa ett litet paket..som finns på lager.

Hur hänger detta ihop med cdon+ -tjänsten?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av keyser:

Hur hänger detta ihop med cdon+ -tjänsten?

För att de vill att man ska betala för att få ''normala'' tjänster..vilket är en befängd utveckling om detta blir populärt..

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047