Permalänk
Medlem

Film/serie

Mår väldigt dåligt och att inte ha någonting att göra gör allting värre så skulle verkligen uppskatta tips på filmer och serier som jag kan fördriva dagarna med.
Är rätt kräsen och blir lätt rastlös och är det något jag inte gillar börjar jag dona med annat, tappar fokus helt och intresse. Har Netflix.
FExempel på filmer/serier jag har gillat är: House, Svärdet och spiran, Wentworth, Stallkompisar, En dag i livet, Bron till Terabitia och Because of Winn-Dixie. Har också nyligen sett klart Stranger things (vilket annars inte alls är min typ av genre).

Permalänk
Medlem

Några Favoriter är Homeland, Mr Robot och Orange is the new Black

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Jag blev helt överförtjust i Sense8 på Netflix. Det tar ett par avsnitt att komma in i, men gillar man snyggt foto och så så är den bra. Starka porträtt av olika personer, lite tjatig och rörig ibland och storyn kommer ibland på avkrokar men trots det gillade jag den väldigt skarpt.

P.S man behöver även vara lite vän med sitt öppna sinne när man ser den. Inget för de som anser att homosexuella och transpersoner är djävulens påfund - om vi uttrycker det som så, Mike Pence hade nog inte gett den högt betyg D.S

Sedan, om du nu har Netflix ( om inte, skaffa det för seriernas skull) så har du alla Marvel produktionerna som är riktigt bra och fler andra välfjorda serier. The OA, The Killing, Crown etc.

Permalänk
Medlem

Halt and catch fire, Nya Trolljägarna, Blindspot, Blacklist, Fringe, Haven, Shadowhunters(tror den heter så i alla fall)

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Gilmore girls om du gillar chick flicks.
Är inget fel med att kolla på den serien fast man är kille, har hela boxen hemma fint ståendes i hyllan

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Skriv gärna om filmerna och serierna som tipsas om och vad tycker om dem. Helst ska de finnas på Netflix.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Wall Street, alltså originalfilmen från '87. Bästa filmen som någonsin gjorts-ish. Men du har säkert redan sett den

WALL STREEEEEEET <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Permalänk
Medlem

Några TV serier.
Luke Cage, Daredevil, Mr. Robot, Shooter, Bull, Nashville, The Blacklist, Lucifer, Scorpion, Designated Survivor, House Of Card, The Last Ship, 12 Monkeys, True Detective, marco polo

Permalänk
Medlem

På Netflix är mina favoriter Vänner och How I met your mother. Har dom två gånger om och inne på tredje omgången vänner

Permalänk
Medlem

tycker att The Americans är riktigt bra, finns på Netflix.

Permalänk
Medlem

Som sagt skriv gärna om dem och vad ni tycker för ett namn säger ingenting. Vänner tittade jag lite på men det var inte alls min smak.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kasp:

Som sagt skriv gärna om dem och vad ni tycker för ett namn säger ingenting. Vänner tittade jag lite på men det var inte alls min smak.

Skickades från m.sweclockers.com

Inte för att vara taskig men annars finns det ju något som kallas för Google, så har du ju nåt att göra en stund

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Jo fast kan inte googla vad NI tycker om filmen/serien

Skickades från m.sweclockers.com