Frågor angående frakt, paket och brev!

Permalänk
Medlem

Frågor angående frakt, paket och brev!

Tja! Jag har lite frågor om ja rubriken:) Jag har en webshop smartcases.se och undrar lite hur mycket det kostar att skicka brev med kollinummer? Var är det billigast? Undrar samma sak om paket. Skickar skal i paketen/breven.

Permalänk
Medlem

@Lennoz:
Kanske ger dig vad du vill ha PostNord Prislistor tjänster

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzader:

Är postnord billigast?

Permalänk
Medlem

Billigast överlag är svårt att svara på, beror på vad du ska skicka. I min bok brukar schenker vara billigast, följt av DHL. Men då får man också räkna med nån dags extra leveranstid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Lättast måste ju vara att själv kontakta de olika företagen och berätta vad du avser att skicka. Ett företag har väl andra priser jämfört med privatpersoner.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest