Corsair K65 RGB utbyteskabel?

Permalänk
Medlem

Corsair K65 RGB utbyteskabel?

Hej hopp!

Brorsan har misshandlat kabeln på sitt K65 RGB till den milda grad att den mer eller mindre var av vid utgången från själva chassit och dumpade det därefter på mig. Jag har gjort fruktlösa försök att hitta en utbyteskabel till denna lilla pryl då jag är principiellt emot att slänga saker som egentligen bör gå att reparera.

Finns detta möjligtvis att köpa någonstans eller är det kört?

Mvh,
Wille

Permalänk
Medlem

Du har inte kvar garanti? Det är ju annars din enklaste lösning. Jag skulle leta på ebay för där kan man finna reservdelar till det mesta.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Du har inte kvar garanti? Det är ju annars din enklaste lösning. Jag skulle leta på ebay för där kan man finna reservdelar till det mesta.

Han försökte lämna in det hos återförsäljaren men i skicket kabeln var i (hängde och dinglade i två trådar typ) så skrattade dom bara åt han och han gav det till mig istället för att slänga. Har inte frågat om kvittot men har svårt att tro att han behöll det efter att det blev förklarat ogiltigt pga handhavandefel!

Har försökt kolla på ebay men inte hittat något, men tack för tipset!

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av willeykk:

Hej hopp!

Brorsan har misshandlat kabeln på sitt K65 RGB till den milda grad att den mer eller mindre var av vid utgången från själva chassit och dumpade det därefter på mig. Jag har gjort fruktlösa försök att hitta en utbyteskabel till denna lilla pryl då jag är principiellt emot att slänga saker som egentligen bör gå att reparera.

Finns detta möjligtvis att köpa någonstans eller är det kört?

Mvh,
Wille

Hej Wille,

Vi har inga sådana kablar lösa nej.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan