Permalänk
Medlem

Deskmount III Dual Arm Svart

Säljer mina skärmar och detta fäste pga uppgradering till en stor istället.
Använt sen sommaren. Inga repor Nypris lite drygt 1200:-
Kan inte skickas då jag inte har kvar kartongen.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Lägger ett bud på 400kr. Bor i Göteborg så jag kan komma och hämta eller så ses vi i stan.

Permalänk
Medlem

Bjuder 600 + frakt om det går att skicka? Originalkartong är sak samma. Borde gå att ta av armarna och rulla i wellpapp eller dylikt.
Vart bor du om upphämtning ett måste? Kan nog lösa

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

400:- är lite lite. Bor i Mölnlycke utanför Göteborg. Hämtning är uppskattat då jag har lite mycket att stå i nu och ingen passande kartong. Återkom Emrik hur du vill göra så får vi lösa något.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ingen brådska kommer inte behöva den förän om en månad ändå. Såg dock maxfps hade liknande för 750. Ska kanske nedåt götet i början på februari. En stund dit förstås. Vi hörs av om hur allt slutar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

Ok. Då vet jag. Jag behöver få lite plats här hemma så först till kvarn är det. Upphämtning har förtur och jag kan gå ner till 600:- om det inte är en massa krångel

Permalänk
Medlem

Åker ner på min resa imorgon antingen imorgon kväll eller tisdag kan jag titta förbi. Eller också kanske under nästa helg har jag möjlighet att komma förbi. Hittar inte hur jag skriver på på mobilen. Men skriv ett nummer till mig man kan ringa så hör jag av mig och vi kommer fram till någon bra plan.
Väl mött!
Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

@Emrik:

Stativet är tyvärr sålt.

Permalänk
Medlem

Ah tråkigt (: lite för sen på gröten!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.