Sökes Intel/AMD paket/delar ( cpu, mobo, minne ) för tidigare annons

Permalänk
Medlem

Sökes Intel/AMD paket/delar ( cpu, mobo, minne ) för tidigare annons

http://www.sweclockers.com/marknad/135436-gta5-dator-at-bekan...

Då tyvärr någon j-vel från posten stulit skickat mobopaket från marknaden, så letar jag nytt paket tills att Posten godkänner reklamation och betalar ut pengarna, bevisning finns.

Så ute efter mobo, cpu samt minne. Gärna i färg antigen vit, svart, rött om möjligt men annat kan funka också beroende på modell ( dvs mobo/ ram )

Skriv gärna som följande i kommentarerna som exempel:

Typ: ( grafikkort )
Pris: ( 300 kr )
Skick: ( inga problem/ bakat )
Ort: ( Göteborg )
Leverans: ( fraktpris / upphämtning )
Köp-nu pris: ( 400 kr )

För att underlätta får ni även komma med feedback på delar, erbjudet pris och vad som kan passa bättre

Max inkl frakt, runt 2500 kr, men kan gå lite upp mot 3000 kr beroende på skick, garanti, kvitto mm ( gäller Intel, AMD självklart lägre ).

Krav: Prioriterar M2 på mobo för passande Samsung 850 Evo M2, ska minst klara av GTA 5 i höga inställningar cirka 30-35 Fps med marginal ( dvs ej slideshow XD ) och flyta på bra, bättre modeller med mer prestanda självklart välkomnas inom rimlig gräns!

Vid affär, pga ovan, får gärna be om att skicka pengarna efter köp, då jag bygger åt annat part och fanns lite buffert för detta, skulle nåt fn liknande hända igen, så stoppas hela bygget, och ni som säljare/avsändare kan ta den striden med Posten/Schenker/DHL utan att detta påverkas.

Går även mötas upp centralt i stockholm vid paket/delar men för att spara och smidighet, hoppas på allt i ett. Swish funkar samt Bank.

Förslag i kommentarer, vid affär, skicka PM, tack

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

har en 4690k intressant?

Skick: perfa

Bor i växjö o brukar ta mog till kalmar

Frakt 53kr med postens skicka lätt. Vadderat kuvert 13kr

Pris, 1600

Permalänk
Medlem

@seraj5:

Ska kolla upp, du får gärna kolla igen annons, uppdaterar lite gällande info om pris, skick mm

Permalänk

Har ett matx fm2+ moderkort asrock extreme 4 a85x tror jag de va, corsair xms III 2X4GB samt en athlon x4 760K

Kan släppa de rätt billigt!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

Då gör vi om och rätt

Har följande ifall det skulle vara intressant!

Processor: i7 4770S
Mobo: Asus Z87-A
Ram: Corsair LP 2x4Gb DDR3

Allt har fungerat bra sen jag köpte det dvs bra skick! Kvitto finns kvar på allt. Pris kan vi nog komma överens om, men nypris så gav jag ca 4500 för allt.

Lägger ett lite finare förlag
Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Har ett matx fm2+ moderkort asrock extreme 4 a85x tror jag de va, corsair xms III 2X4GB samt en athlon x4 760K

Kan släppa de rätt billigt!

Hej, du får gärna anpassa ditt inlägg enligt exempel i annons, dvs pris, skick mm, blir mycket lättare att se över och jämföra !

Ska tänka på ditt paket, ska se prestandainfo !

Skrivet av hassearup:

Hej!
Har en i7 4770s+Asus Z87A+8gb ram, ifall de skulle vara utav intresse!

Hej, du får gärna anpassa ditt inlägg enligt exempel i annons, dvs pris, skick mm, blir mycket lättare att se över och jämföra !

Ska tänka på ditt paket, låter lovande !

Permalänk

Tjena, har ett mobo och en cpu i rött!!

Typ: MSI Gaming 970 + AMD FX 8350
Pris: 1400 kr
Skick: inga problem
Ort: Bromma
Leverans: 59kr shenker/ upphämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MOBO: Asus Z170M Plus | CPU: i7 6700k @4.5GHz
GPU: Asus GTX 1060 Dual OC 6GB | PSU: Corsair CX 600
RAM: HyperX 4x4GB DDR4 2400MHz

Permalänk
Medlem

Haft lite fullt upp, återkommer mer imorgon !

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Har ett matx fm2+ moderkort asrock extreme 4 a85x tror jag de va, corsair xms III 2X4GB samt en athlon x4 760K

Kan släppa de rätt billigt!

Hur billigt får du gärna skriva upp som förslag, så det blir mycket lättare för mig att jämföra prestanda/krona.

Skrivet av hassearup:

Då gör vi om och rätt

Har följande ifall det skulle vara intressant!

Processor: i7 4770S
Mobo: Asus Z87-A
Ram: Corsair LP 2x4Gb DDR3

Allt har fungerat bra sen jag köpte det dvs bra skick! Kvitto finns kvar på allt. Pris kan vi nog komma överens om, men nypris så gav jag ca 4500 för allt.

Som ovan nämnt, du får gärna komma med ett prisförslag i tråden, som paket och även separata delar då jag nog hittat billigare minne och bättre moderkort annanstans, så återkom gärna snarast, då jag hoppas möjligtvis att börja bestämma mig nu under helg/början av veckan.

Permalänk

@Gunior: athlon m.m 500kr

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

@SwedenVirre:

Se PM för mer info !

Permalänk
Medlem
Skrivet av hassearup:

Då gör vi om och rätt

Har följande ifall det skulle vara intressant!

Processor: i7 4770S
Mobo: Asus Z87-A
Ram: Corsair LP 2x4Gb DDR3

Allt har fungerat bra sen jag köpte det dvs bra skick! Kvitto finns kvar på allt. Pris kan vi nog komma överens om, men nypris så gav jag ca 4500 för allt.

Tjena, ville bara höra av mig att då du inte hört av dig med pris och nu redan hittat minne, så är ditt paket/delar inte aktuellt, tack !

Skrivet av JonteBassket:

Tjena, har ett mobo och en cpu i rött!!

Typ: MSI Gaming 970 + AMD FX 8350
Pris: 1400 kr
Skick: inga problem
Ort: Bromma
Leverans: 59kr shenker/ upphämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Hade det till slut inte blivit en Intel dator, hade jag valt ditt, så inte aktuellt, men tack för visat intresse !

Permalänk
Medlem

Alla delar är nu köpta, men tills allt är framme, fungerande och byggt, hålls annonsen uppe, återkommer när klart !