Problem med val av ny mobiltelefon

Permalänk

Problem med val av ny mobiltelefon

Hej!

Har använt sökfunktionen men inte hittat svar på min fråga!

Jag sitter med en Samsung S6 32Gig just nu som "styr" mitt liv.
Jag söker en mobiltelefon där man kan använda sig utav (minimum krav) bankid och internetbank, och eventuellt kunna ta hyffsade bra bilder med. Måste vara android!

Jag har tittat på Nokia 230, vet, funkar inte med bankid o så men gillar idén med mobilen där inte den styr hela ens liv med sociala medier och inte har 4G, o inte glömma bort den lilla skärmen!

Så det jag behöver hjälp med är att kunna hitta en mobil som kan göra detta:

*BankID
*Internetbank
*App för vårat villalarm
*Ta foton (ingen lyx ska det vara)
*Och det alla önskar, bra batteritid

/Ted

Visa signatur

vem? | var? | hur? | när? | varför just jag?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddysoft:

Hej!

Har använt sökfunktionen men inte hittat svar på min fråga!

Jag sitter med en Samsung S6 32Gig just nu som "styr" mitt liv.
Jag söker en mobiltelefon där man kan använda sig utav (minimum krav) bankid och internetbank, och eventuellt kunna ta hyffsade bra bilder med. Måste vara android!

Jag har tittat på Nokia 230, vet, funkar inte med bankid o så men gillar idén med mobilen där inte den styr hela ens liv med sociala medier och inte har 4G, o inte glömma bort den lilla skärmen!

Så det jag behöver hjälp med är att kunna hitta en mobil som kan göra detta:

*BankID
*Internetbank
*App för vårat villalarm
*Ta foton (ingen lyx ska det vara)
*Och det alla önskar, bra batteritid

/Ted

Med de där kraven så skulle jag ta o kolla på kina telefoner, med Android. T.ex. Xiaomi, de har bra batteritid o så

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Visa signatur

Core I5 8600K w/CM Hyper 212 EVO @stock | ASUS Prime Z370-P | Kingston A1000 240GB nvme SSD | Kingston A1000 480GB nvme SSD | Corsair Le SSD 240GB | Samsung SSD EVO 860 250GB | 16GB (8GB Red + 8GB Gray) Ballistix Sport LT 2666MHz | EVGA SuperNOVA 650 GQ | FD Design Define C | GIGABYTE GeForce RTX 2070 WINDFORCE 8G |

Permalänk
Medlem

Honor 8

Visa signatur

| Corsair Graphite Series 760T Arctic White | Corsair HX1200i | Gigabyte GA-AX370 Gaming K7 | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair Hydro H110i | Corsair Vengeance White LED 3200MHz 32GB | Asus Radeon RX Vega 64 Strix Gaming OC | Corsair ML140 Pro White LED (X5) | Asus BW-16D1HT (X2) | Samsung 960 Evo 500GB M.2 SSD | Samsung 850 Evo 1TB Sata SSD | Seagate Firecuda 2,5" 2TB Sata SSHD (X2) |

Permalänk

Tack för snabba svar!
Nu har jag lite att fundera på iaf :)!

Visa signatur

vem? | var? | hur? | när? | varför just jag?!