Permalänk
Medlem

Podcasts i mp3 format?

Hejsan

Är det någon som vet om/vart man kan ladda ner podcasts i mp3 format direkt till mobilen?
jag vill spela upp dom på mitt sonos system och eftersom sonos appen inte stödjer någon podcasts appar så måste man lägga in dom manuellt i mp3 format ifrån mobilen.

Tack påförhand

Permalänk
Medlem

Har sett att de podcasts som går att lyssna på via libsyn har en download knapp längst till höger om du trycker på podden. Provade lite snabbt nu när jag såg den här tråden och det funkade utan problem.

Visa signatur

Chassi: A4-H2O Mobo: Strix Z390-I CPU: 9700K AIO: EK-AIO 240 RAM: Kingston Fury 3200MHz CL16 2x16GB GPU: 4090 FE PSU: ROG Loki 1000W SSD: 1x 970 EVO 500GB, 1x 660P 2TB Tangentbord: Mecha Mini (MX black) Mus: Pro X Superlight Skärm: G8 OLED, LG 34GK950G

Permalänk
Medlem

Kör du Ios så ska det fungera om du använder original podcast appen enligt sonos hemsida. Men att ladda ner som MP3 brukar man kunna göra på podcastarnas källor (ex deras hemsida)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Jag hittar de flesta poddarna jag lyssnar på antingen via Sonos-app, antingen via Radio by TuneIn eller Stitcher. Har du sökt inom Sonos-appen efter de poddar du vill lyssna på?