Nvidia bundlar For Honor och nya Tom Clancy med Geforce GTX 1080 och GTX 1070

Permalänk
Melding Plague

Nvidia bundlar For Honor och nya Tom Clancy med Geforce GTX 1080 och GTX 1070

Det senaste spelerbjudandet från Nvidia byter ut Watch Dogs 2, där det numera går att välja mellan antingen For Honor eller Ghost Recon Wildlands vid köp av utvalda grafikkort.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tycker gott man kunde få ett spel om man köpte 1060 också, i alla fall 6GB versionen som kostar lite mer. Tror inte att det blir mycket lättare att aktivera genom GE. Då ska man först leta upp vart nyckeln ska skrivas och sedan ska man fylla i sin Uplay antar jag? Jobbigt om dom bara antar att man har samma mail till Uplay som GE och det är så det kommer aktiveras. Ännu jobbigare om man inte vill regga sig.

Anledningen till det här är nog att folk sålt sina nycklar tidigare. :/

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

tycker inte att man ska få spel till... dom borde sänka grafikkortets prist ist för dom pengarna

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Det heter inte "bundlat". Det heter "includat". Föreslår att ni changear headlajnen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doctor9:

tycker inte att man ska få spel till... dom borde sänka grafikkortets prist ist för dom pengarna

Hade nog inte sänkt priset särskilt mycket.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timergu:

Hade nog inte sänkt priset särskilt mycket.

Skickades från m.sweclockers.com

när jag köpte mitt gtx 1070 fick jag world of tanks eller battleship pengar ,saker, jag bara slängde skiten
hade hälare spara 20kr och köpt mig en pose chips

visst nu vart det ju lite roligare spel, men tänker lixom om man redan äger dom 2 spelen då ?
då har man ju ingen användning utav dem..

borde vara ett val man får välja spara 20-200kr som man får med. TEX

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Doctor9:

när jag köpte mitt gtx 1070 fick jag world of tanks eller battleship pengar ,saker, jag bara slängde skiten
hade hälare spara 20kr och köpt mig en pose chips

visst nu vart det ju lite roligare spel, men tänker lixom om man redan äger dom 2 spelen då ?
då har man ju ingen användning utav dem..

borde vara ett val man får välja spara 20-200kr som man får med. TEX

Det är för att få dig att köpa korten, det är ingen extra kostnad för dig. Hårdvaran hade kostat lika mycket ändå.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Nvidia och AMD köper nog in såna mängder med spel att det inte rör priset för hårdvaran ett dugg. Kanske t.om får det gratis om dom är med och utvecklar spelen.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

What aldrig fattat spel bundle med grafikkort har köpt flera gånger när det ex står här på sweclockers att man ska få med spel, men jag har aldrig fått fått något spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon85:

What aldrig fattat spel bundle med grafikkort har köpt flera gånger när det ex står här på sweclockers att man ska få med spel, men jag har aldrig fått fått något spel

Man kanske behöver registrera sitt kort hos tillverkaren för att få koden.
Du har nog gjort det, antar jag.

Permalänk
Medlem

Måste man köra geforce experience för att få regga spelen?

Båda spelen verkar ju grymma, hoppas att de börjat göra pc-spel istället för alla dessa konsoll-portar. (sjukt tröttsamt med "konsolmenyer" i spelen tycker jag).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Entusiast
Skrivet av segen:

Man kanske behöver registrera sitt kort hos tillverkaren för att få koden.
Du har nog gjort det, antar jag.

Vanligtvis får man en liten pappersbit med koder medskickat.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

När jag köpte mitt GTX1080 fick jag ingenting.

Hatar sådant här. Så fjärtigt orättvist.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

@Equilibrium: Haha, har man hört sådant gnall då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

När jag köpte mitt GTX1080 fick jag ingenting.

Hatar sådant här. Så fjärtigt orättvist.

Samma här köpte 1080 för mindre än två veckor sedan. Borde vara samma för oss

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 10
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heymelon:

@Equilibrium: Haha, har man hört sådant gnall då!

Nå men vadå pungar du ut 8K i det här fallet 800 euro för mig så blir det ju lite fel om någon köper samma produkt men får något extra krims krams.

Skrivet av xcluzive:

Samma här köpte 1080 för mindre än två veckor sedan. Borde vara samma för oss

Skickades från m.sweclockers.com

Synd är det.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk

Jag som köpte ett 1070 till min dedikerade VR-dator så sent som slutet av förra veckan

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix Z390-F GAMING | CPU: Intel Core i9-9900K | COOLING : Corsair Hydro H115i PRO | RAM: HyperX Fury Black 64GB@3200MHz | PSU: Corsair RM850x V2 | GFX: ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix OC | STORAGE: 2 x Seagate FireCuda 510 SSD 1TB M.2 NVMe + 2 x Samsung 840 500GB SSD | MONITOR: Acer XB271HU + BenQ SW271 | CHASSI: F.D. Define C | OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Det är för att få dig att köpa korten, det är ingen extra kostnad för dig. Hårdvaran hade kostat lika mycket ändå.

Jag är nog unik, det får mig till att låta bli att köpa korten, det är för mycket bök för spel som, för mig, är rätt ointressanta.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

@Firkraag: jo, sådant har jag också sett.

Permalänk
Medlem

@Equilibrium: Det blir ju inte det tyvärr. Produkter ändrar priser och har olika kampanjer hela tiden . Vill man betala mest och få minst så köper man det nyaste kortet tidigt som du har gjort. Vill man ha mer för pengarna väntar man på kampanjer och reor. Är detta nytt för dig? Det är så marknaden fungerar .

Permalänk
Medlem

Fy va surt, har ju precis köpt ett 1070 kort från EVGA utan spel inkluderat ... Skulle väntat xD

Visa signatur

Patience is a virtue.

it is better to ask for forgiveness than to ask for permission.

Permalänk
Medlem

Måste man aktivera nycklarna via Nvidia Geforce Experience? Och måste man då även registrera sig och logga in?

Misstänker isf starkt att det är Nvidia som vill ha det så för att tvinga användarna att installera deras onödiga bloatware.

Permalänk
Medlem

Köp ett och lämna tillbaka på öppetköp..

Visa signatur

8700k stock, Asus Rog Maximus X Wifi, 32gb Team Delta rgb 3200mhz, Asus Strix 1080ti oc, Samsung Evo 850 500gb, Samsung Evo m.2 960 500gb, EVGA G2 650W, Ekwb custom waterloop.