Tävla och vinn ljudprodukter från Blue signerade Ninjas in Pyjamas

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn ljudprodukter från Blue signerade Ninjas in Pyjamas

För den som inte nöjer sig med vanligt headset tävlar Blue ut två exklusiva paket huserande mikrofon och påkostade hörlurar, som dessutom signerats av Ninjas in Pyjamas.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Schyssta priser

Permalänk
Medlem

Riktig grymma priser, lycka till alla som tävlar. (Fast mest jag som vanligt)

Permalänk
Medlem

Hoppas grejerna går till nån som är genuint intresserad och inte nån slug som skulle sälja det på tradera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zsebbez:

Schyssta priser

149 kronor billigare men ja visst schysst om man tycker om sådant.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att jag fick svaret på frågan rätt och att den som gjort frågan inte har blandat ihop ljudkanaler med något annat :/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Riktigt fina paket! slängde ihop ett rim, hoppas det funkar. Har en sån mancold och hjärnan funkar inte som den ska. Men hoppas den iaf blev bra.

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag hoppas att jag fick svaret på frågan rätt och att den som gjort frågan inte har blandat ihop ljudkanaler med något annat :/

Det står ju ljudspår, vilket gör det hela ännu mer förvirrande. Jag gissade på 4 och skrev ett kasst rim så får man se vad som händer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spelaspel:

Det står ju ljudspår, vilket gör det hela ännu mer förvirrande. Jag gissade på 4 och skrev ett kasst rim så får man se vad som händer.

Skickades från m.sweclockers.com

Då kanske jag missförstod då... dåligt formulerad fråga tycker jag. Svarade två, men det var säkert de fyra olika lägena frågan syftade till. Oh well...

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd

F0rp ser så vuxen ut!

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Tänkte ej ens försöka, är kass på att skriva roliga rim eller vad det nu är Juryn nappar på.
Lycka till er andra!

Visa signatur

~ FD Define S ~ EVGA Supernova G3 750W ~ ASUS Z97-A ~ [Intel Pentium G3258 @ 4.3 GHz - RAM 8GB 1600MHz - Noctua NH-U12S] ~ SAPPHIRE R9 390 Nitro ~ [Samsung 850 Pro 128GB + 850 EVO 250GB] ~

Permalänk
Skrivet av Kvarnis:

Hoppas grejerna går till nån som är genuint intresserad och inte nån slug som skulle sälja det på tradera.

Skulle aldrig komma på tal! isåfall säljer jag de jag har nu.

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem

har skrivit en ganska lång text nu, håller med om att ljudspårsfrågan är dålig den ha ju tre condenser capsules men fyra mönster av ljudupptagning

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods