DAN Cases A4 SFX - nu är det på gång!

Permalänk
Medlem

Någon annan som fortfarande inte har fått sitt chassi ännu?

Tog väldigt lång tid innan min ens dök upp på Postnords hemsida och när man kollar historiken så inger den ju inte direkt något större förtroende för Postnord heller...

2017-02-16 07:56
Hässleholm Sweden
The shipment item is under transportation

2017-02-15 18:30
Toftanäs Sweden
The shipment item is under transportation

2017-02-14 08:04
Hässleholm Sweden
The shipment item is under transportation

2017-02-13 21:36
Toftanäs Sweden
The shipment item is under transportation

2017-02-13 19:35
Toftanäs Sweden
The shipment item is under transportation

Stod igår att det beräknades komma fram idag 2017-02-17 kl 18:00, men det har ändrats till att den är under transport nu under dagen. Kan ju säga att jag inte bor i Hässleholm heller även om det i alla fall var i rätt riktning

Nu är det egentligen ingen brådska med chassit för min egen del då jag inte köpt komponenter ännu, men är ganska orolig för att något ska ha hänt under transporten.

Permalänk
Medlem

Sitter alla och väntar in Amd Ryzen som en annan ??

Funderar på varför det är så tyst i tråden och har alla Kickstarter chassin hittat hem till sina ägare ?

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Väntar in både Ryzen och Coffe Lake (tror jag).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

@psiko: Ring PostNord kundservice kolla om dom kan gräva fram något, dom brukar vara ganska hjälpsamma.

Min DAN SFX A4 kom fram utan problem för någon vecka sen.

Permalänk
Medlem

C7-blocket med en NF-A14 PWM funkar OK för mig på en 7700K.

Vad jag undrar är hur era erfarenheter av GPU ser ut i praktiken? Jag slängde in mitt MSI 980 gaming 4g i väntan på andra alternativ och det är förhållandevis högljutt under belastning. Är det någon av er som sitter med ett referens/FE-kort och ett partnerkort som har någon reflektion?

Permalänk
Medlem

@Nigilius: Har ett Asus GTX 1070 Strix Gaming och det är toppen. Fläktarna går aldrig ens igång vid vanlig användning, och vid långa spelsessioner växlar de mellan stillastående och "idle" på drygt 1200 rpm. För mig helt ljudlöst, hör det inte alls. Jag har en Cryorig C7 som alltid står på 20% duty cycle på fläkten och ingenting annat i systemet hörs över den (som ändå är hyfsat tyst tycker jag).

Permalänk
Medlem

Nu är mitt bygge klart. Ganska så trångt att bygga i såklart, men rätt smidigt ändå. Blev ett riktig liten sleeper; 7700K (stock), Cryorig C7 med Noctua A9x14, 32 Gig 3000Mhz RAM, 1TB Samsung 960 EVO, Nvidia Titan XP. Moderbrädan blev ett MSI 270I Carbon, tänkte Asusen först men det var sån väntetid på Inet. Drivs av en Corsair SF 450. Ska försöka ta en bild eller två när jag städat upp lite. CPU blir vaaarm, men håller sig utan att throttla så man får väl vara nöjd. Ska kika på att undervolta.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

@Nioreh83

Hur varm blir din CPU? Jag har inte upplevt det som problematiskt med min. Jag är dessutom nyfiken på hur ditt Titan X klarar sig? Hur är ljudnivån under belastning? Kan det vara GPUn som drar upp CPU-temperaturerna för dig?

Permalänk
Medlem

Nu har jag ju en äldre CPU, men min 3570K (numera oklockad och undervoltad med 0.1V) ligger mellan 60-65 grader med stockkylaren. Mitt 7950 rullar på i 1000/1300 och håller sig runt 70 grader. Så komponenterna håller bra temperaturer, men jäklar vad chassit blir varmt och gosigt

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Nu är mitt bygge klart. Ganska så trångt att bygga i såklart, men rätt smidigt ändå. Blev ett riktig liten sleeper; 7700K (stock), Cryorig C7 med Noctua A9x14, 32 Gig 3000Mhz RAM, 1TB Samsung 960 EVO, Nvidia Titan XP. Moderbrädan blev ett MSI 270I Carbon, tänkte Asusen först men det var sån väntetid på Inet. Drivs av en Corsair SF 450. Ska försöka ta en bild eller två när jag städat upp lite. CPU blir vaaarm, men håller sig utan att throttla så man får väl vara nöjd. Ska kika på att undervolta.

Dan har börjat jobba på en egen processor kylare för just 7700K liknande prestanda.

https://hardforum.com/threads/dan-hslp-48-a-powerful-sub-50mm...

Dock beräknar han 6 månader tills den kan anlända till konsumenter.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Ska bli grymt intressant att få se alla kommande projekt med denna låda!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nigilius:

@Nioreh83

Hur varm blir din CPU? Jag har inte upplevt det som problematiskt med min. Jag är dessutom nyfiken på hur ditt Titan X klarar sig? Hur är ljudnivån under belastning? Kan det vara GPUn som drar upp CPU-temperaturerna för dig?

Nu med locket på lådan och kört Aida64 en stund så fick jag den att throttla, så kärnorna var uppe och sniffade på 100 grader nånstans ibland, men snittade kanske runt 90. Körde då med auto på core voltage, enda saken jag rört i bios var RAM där jag kör med XMP-profilen för 3000MHz. Så jag tog och undervoltade, kör nu på 1.135V och ligger på ca 75-80 grader på kärnorna nu. Det blev med andra ord en stor skillnad med en undervolt.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Nu med locket på lådan och kört Aida64 en stund så fick jag den att throttla, så kärnorna var uppe och sniffade på 100 grader nånstans ibland, men snittade kanske runt 90. Körde då med auto på core voltage, enda saken jag rört i bios var RAM där jag kör med XMP-profilen för 3000MHz. Så jag tog och undervoltade, kör nu på 1.135V och ligger på ca 75-80 grader på kärnorna nu. Det blev med andra ord en stor skillnad med en undervolt.

Bra rapport och tips!

Skall bli intressant att höra om flera erfarenheter och konfigurationsval vart eftersom!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Ni som har tänkt köpa eller redan har chassit, tycker ni det är nödvändigt att ha ssd M.2 i ett sånt chassi? Tänkte mest för att slippa sata-kablar och därmed spara plats och luftrum?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem

Jag kör med en 2,5" SSD i mitt A4-SFX för stunden. Tanken är ju att framöver gå över till nvme, men det är ingen större brådska. Som du säger, man får leva med en fysiskt större disk samt satakabel och nätkabel som tar lite plats. Påverkan på luftflödet i chassit är nog dock obefintligt eftersom man ändå stuvar alla kablar nere i fronten under nätagget så långt från moderkort och GPU som det går.

Kortfattat: Nödvändigt med M.2? Nej. Trevligt med M.2? you know it

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Jag kör med en 2,5" SSD i mitt A4-SFX för stunden. Tanken är ju att framöver gå över till nvme, men det är ingen större brådska. Som du säger, man får leva med en fysiskt större disk samt satakabel och nätkabel som tar lite plats. Påverkan på luftflödet i chassit är nog dock obefintligt eftersom man ändå stuvar alla kablar nere i fronten under nätagget så långt från moderkort och GPU som det går.

Kortfattat: Nödvändigt med M.2? Nej. Trevligt med M.2? you know it

Gott!

Tänkte nog göra precis som du ovan. Starta med existerande SSD jaga har, och sedan framöver byta till M2 eller Optane.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Sitter alla och väntar in Amd Ryzen som en annan ??

Funderar på varför det är så tyst i tråden och har alla Kickstarter chassin hittat hem till sina ägare ?

Orkade inte vänta på att mini-ITX-kort skulle komma ut för Ryzen, så idag beställde jag komponenter för Kaby Lake istället...

Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Ni som har tänkt köpa eller redan har chassit, tycker ni det är nödvändigt att ha ssd M.2 i ett sånt chassi? Tänkte mest för att slippa sata-kablar och därmed spara plats och luftrum?

Skickades från m.sweclockers.com

En diskplats sitter under nätagget, och jag blev glad att jag kunde ta bort den så jag kunde pula ihop alla sladdar där. Så M.2 var ju smidigt därför. Däremot sitter M.2-platsen på baksidan av mitt moderkort, så behöver jag nånsin byta den eller nåt så blir det skitjobbigt istället

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

En diskplats sitter under nätagget, och jag blev glad att jag kunde ta bort den så jag kunde pula ihop alla sladdar där. Så M.2 var ju smidigt därför. Däremot sitter M.2-platsen på baksidan av mitt moderkort, så behöver jag nånsin byta den eller nåt så blir det skitjobbigt istället

Jag försrår, tack för infon, uppskattar verkligen det! Bra med infon också, tanken är att köpa ett sfx a4 nästa gång det kommer, så din erfarenhet gav en en vy på vad man bör tänka på!

Skrivet av pellen:

Jag kör med en 2,5" SSD i mitt A4-SFX för stunden. Tanken är ju att framöver gå över till nvme, men det är ingen större brådska. Som du säger, man får leva med en fysiskt större disk samt satakabel och nätkabel som tar lite plats. Påverkan på luftflödet i chassit är nog dock obefintligt eftersom man ändå stuvar alla kablar nere i fronten under nätagget så långt från moderkort och GPU som det går.

Kortfattat: Nödvändigt med M.2? Nej. Trevligt med M.2? you know it

Du har en poäng med det! Tack för infon!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackanj:

Orkade inte vänta på att mini-ITX-kort skulle komma ut för Ryzen, så idag beställde jag komponenter för Kaby Lake istället...

Förstår dig och får jag inte någon info snart om Mitx påväg till Ryzen lär jag göra likadant.

För vet att någon annan trodde att det bara var 2 veckor bort men isådanafall borde väll iallafall tillverkarna kunna uttala sig tycker man.

Bestämt mig att kolla Recensionen på Ryzen iallafall på spelprestanda och hur tempraturen är på dessa.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Jag kör med en 2,5" SSD i mitt A4-SFX för stunden. Tanken är ju att framöver gå över till nvme, men det är ingen större brådska. Som du säger, man får leva med en fysiskt större disk samt satakabel och nätkabel som tar lite plats. Påverkan på luftflödet i chassit är nog dock obefintligt eftersom man ändå stuvar alla kablar nere i fronten under nätagget så långt från moderkort och GPU som det går.

Kortfattat: Nödvändigt med M.2? Nej. Trevligt med M.2? you know it

Tänkte lite på M.2 med NVMe, dom ska ju visst vara en aning snabbare än vanlig ssd, vad skulle vara bäst att ha en sån disk till, till operativsystem och program eller mer som en speldisk?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Tänkte lite på M.2 med NVMe, dom ska ju visst vara en aning snabbare än vanlig ssd, vad skulle vara bäst att ha en sån disk till, till operativsystem och program eller mer som en speldisk?

Skickades från m.sweclockers.com

En aning är något av ett understatement. Frågan är dock om du märker skillnaden vid dagligt användande. Jag kan knappast säga att det är något jag tänker på med min 960 evo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khers:

En aning är något av ett understatement. Frågan är dock om du märker skillnaden vid dagligt användande. Jag kan knappast säga att det är något jag tänker på med min 960 evo.

Hehe jo kanske underdrev en aning! Du har en poänt, surfa och spela spel samt se film är det användande jag gör, flyttar inte så mycket filer mellan diskar men visst hade det varit skönt att ligga i 1-2 tb? I sekunden när man väl gör men det. Men en vanlig modern SSD lär nog räcka. Men i trånga utrymmen där man vill ha så lite kablar som möjligt så är M.2 nog det rätta valet. I för sig så vet jag inte hur varma dessa bli, i ett chassi som sfx-a4 så finns det inga chassifläktar som blåser.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem

@Bewise: Varm blir den, varmare än någon annan SSD jag haft. Jag har ingen erfarenhet av A4, men temperaturerna är hanterbara utan throttling vid normalt användande i mitt M1 (Z170i Pro Gaming, så SSDn sitter på baksidan MB, dvs förmodligen värsta tänkbara scenario).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khers:

@Bewise: Varm blir den, varmare än någon annan SSD jag haft. Jag har ingen erfarenhet av A4, men temperaturerna är hanterbara utan throttling vid normalt användande i mitt M1 (Z170i Pro Gaming, så SSDn sitter på baksidan MB, dvs förmodligen värsta tänkbara scenario).

Jag förstår, låter rimligt! Tack för infon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackanj:

Orkade inte vänta på att mini-ITX-kort skulle komma ut för Ryzen, så idag beställde jag komponenter för Kaby Lake istället...

Gigabyte beräknar släppa Minitx slutet av Mars eller början av April till Ryzen.

Känns långt bort. Dock ej fått svar från andra tillverkare

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Gigabyte beräknar släppa Minitx slutet av Mars eller början av April till Ryzen.

Känns långt bort. Dock ej fått svar från andra tillverkare

Ja, tyvärr så har AMD/deras partners, tyvärr inte varit riktig på bollen där.

Hörde i en annan tråd om Ryzen att Biostar skall komma med moderkort för MITX (dock okänt när).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Säljs ens Biostar i Sverige?

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Säljs ens Biostar i Sverige?

Kollar man prisjakt är Liontech dom ända som tar hem Biostar i Sverige annars blir det att importera.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Kommer bli Kabylake för min del efter Ryzen recensionen inriktat mot spel.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.