Permalänk
Medlem

Snövit

Blev nöjd med slutresultatet
Andra fläktar kommer monteras inom kort

Chassi: NZXT Source S340 Elite
Kylare: Captain 240 EX White Liquid
CPU: Intel i7 4790K
GPU: GTX 1060 6GB
RAM: 16GB
Moderkort: MSI Z97 gaming 5 (vitmålat)
Lagring: SSD Samsung 840 & Kingston (250/240G)
LED: Deepcool RGB 350 Color LED Kit

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Brukar inte gilla vitt men den här såg rätt schysst ut gillar att det bara är insidan!

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem

Galet snyggt jobb, väldigt cleant och genomtänkt. Jag gillar vitt

Visa signatur

Ryzen 5600x - RTX 3070 - 32GB Ram, 1TB 980 Pro
MacBook Pro M1 - 8GB Ram, 256GB SSD
iPad Pro 11" - 256GB

Permalänk
Medlem

Snyggt, bra jobbat!
Hur gjorde du backplaten på GPU:n?

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk

Riktigt nice.

Har svart rött tema i min burk idag, men bra sugen på att övergå till vitt.

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem

@Henrik-W: Beställde den från coldzero

Permalänk
Medlem

Jeezuz! Supersnyggt! Dat CPU-fan!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Inga bilder på hela lådan i dagsljus?

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

@HiGGe: Riktigt snyggt bygge!
Jag går också i tankarna kring att beställa en backplate från Coldzero. Hur lång tid tog det för dig att få hem din? Och har du några speciella för/nackdelar med deras backplates?

Permalänk
Medlem

Vem fan är Jonas Törnqvist? Just kidding. Jättesnyggt med vitt... Du får en femma i betyg.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem

Oh shiet va snygt önska man pengar och tid att bygga en sån här prinsessa skälv 😉

Permalänk
Medlem

@TheYardbird: Tjena, tog bara 4 dagar innan jag fick min. Mycket bra och trevlig support

Permalänk
Skrivet av HiGGe:

@Henrik-W: Beställde den från coldzero

Dom är grymma på göra backplates. Har beställt flera ggr och ännu en är på väg:)

Hur målade du moderkortet? Är sugen på måla mitt moderkort med.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

@djdennistm: tog först sandpapper på det jag ville måla och sen spraymålade jag med värmetålig sprayfärg. Jag hade nog inte behövt värmetålig med tog det ifall

Permalänk
Skrivet av HiGGe:

@djdennistm: tog först sandpapper på det jag ville måla och sen spraymålade jag med värmetålig sprayfärg. Jag hade nog inte behövt värmetålig med tog det ifall

Okej så det var mer heatsinks etc som du sprayade på? Ja men värmetåligt hade jag också kört med

Men hade varit coolt om man kunde spraya hela moderkortet vitt. Men förstår att det lär inte funka i praktiken

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

@djdennistm: Precis, sprayade kylflänsen som var röda. Skruvade bort msi plattan och tejpa för allt som inte skulle vara vitt.

Permalänk
Skrivet av HiGGe:

@djdennistm: Precis, sprayade kylflänsen som var röda. Skruvade bort msi plattan och tejpa för allt som inte skulle vara vitt.

Nice jobbat. Riktigt snyggt. Jag tänker köra vitt chassi itx kromade kopparrör och röd svarta fittings med mörkröd vätska. Blir Phanteks Evovle ITX vit

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Frida 🥐

Snyggt färgtema och bra bilder. Gillar att du valde ett moderkort med svart PCB istället vit. Blir lite för mycket vitt annars för min smak!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@zoyadog: Tack (: Håller med dig helt! Tycker det blir alldeles för mycket vitt och ser nästan konstigt ut med vit PCB

Permalänk

Grafikkortet blev riktigt snyggt!