Permalänk
Medlem

Nätverks youtube kanal?

Hej, skulle vilja veta om det finns någon/några youtube kanaler som håller på med nätverk, för går nätverksteknik på gymnasiet och skulle vilja ha någon spännande människa på youtube att titta som kan sånt. Helst cisco också, kan inget är annat än.

Tack i förhand!

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Finns ju en del, vad är det du vill komma åt och lära dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daark:

Hej, skulle vilja veta om det finns någon/några youtube kanaler som håller på med nätverk, för går nätverksteknik på gymnasiet och skulle vilja ha någon spännande människa på youtube att titta som kan sånt. Helst cisco också, kan inget är annat än.

Tack i förhand!

Jag har allt mitt studiematerial kvar, skicka ett e-post till Johansson.robin@icloud.com så kan jag dela ut de - ni har knappast samma uppgifter m.m som mig men du får ett hmm iaf.

Fick A så alla inlämningsuppgifter iofs inge större svårigheter.
Har betat igenom alla kurserna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Supermicro X9SRI-F | Xeon E5-2690 v2 | 128GB 1600MHz RDIMM | Dell Perc H200 (9211-8i IT) | Windows Server 2016 DataCenter med Hyper-V

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antagligen:

Finns ju en del, vad är det du vill komma åt och lära dig?

Typ det mesta, menar någon som gör diskussions videos kanske "reviews" om utrustning.

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calby:

Jag har allt mitt studiematerial kvar, skicka ett e-post till Johansson.robin@icloud.com så kan jag dela ut de - ni har knappast samma uppgifter m.m som mig men du får ett hmm iaf.

Fick A så alla inlämningsuppgifter iofs inge större svårigheter.
Har betat igenom alla kurserna

Skickar iväg ett mail

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

https://www.youtube.com/user/danscourses är nog en av dem bästa för cisco guider.