Rensning. HDD, Cherry MX Board 6.0, Tellstick, Raspberry/Arduino. (i7 såld!)

Permalänk

Rensning. HDD, Cherry MX Board 6.0, Tellstick, Raspberry/Arduino. (i7 såld!)

Hallå!

Har städat och fått ihop lite grejer som bara ligger.
Kan mötas upp i Stockholm. Diskarna skickas inte eftersom jag inte har något bra att packa dom i. Skickar inte enskilda småsaker. Ser helst att småsakerna köps tillsammans då det blir meckigt att boka möte med alltför många. Skall något skickas tillkommer frakt samt betalning i förskott. Vid intresse kan jag givetvis skicka bilder. Har referenser från andra affärer.

Mvh Jonas

Fått följande bud:

i7-4770k+Kylare, 1400kr.
Asus Z87-Pro, 500kr.
Corsair DDR3, 500kr.
SSD Evo 840 256gb, 400kr.
CM GX 750w PSU, 200kr.
Tot. 3000kr.

Tellstick Net, 350kr.
Wd Green, 250kr.

Arudino Ethernet shield, Gsm Modul, Motor Shield, Relä & RPi TFT 400kr.

2 st WD Green 1TB. Knappt skrivna till.
Wd Green 1TB Prisidé 200kr/st.

Cherry Mx Board 6.0 med MX Red. Ca 1 år gammalt,
sparsamt använt pga dubbelt boende. Kvitto finns.
Mx Board Prisidé 700kr.

Tellstick Net med 5st vanliga on/off kontakter,
1 dimmer kontakt samt en on/off för utomhusbruk (Några Nexa några av billigare typ).
Har även en termometer.
Tellstick Net
Kontakter Nexa
Prisidé 250kr som paket.

Väldigt enkelt Lenovo Tab 3,
Länk Prisidé 150kr.

Jag har även en del Raspberry Pi samt Arduino saker som inte hinns med.
Reserverar mig ifall jag länkat till fel version (Vissa saker är 2-3 år gamla).

2st Raspberry Pi 2B.
1st Raspberry Pi 1 B+.
1st Raspberry Pi 1.

Tillbehör:
Pi Camera + case (Ej nya med mörkerseende).
3.5" Touch, Länk

2st Arudino Uno (Orginal).
1 Fona GSM Modul + Antenn.
1 Ethernet/Logging Shield med RJ45 samt Micro SD kort.
1 Motor Shield Länk med 2 st Stegmotorer.

Utöver detta har jag lite bluetooth delar, fjärrkontroll för mediacenter ett gäng micro SD kort som passar, case till allt utom Pi 1 samt ett gäng sensorer, en relämodul, mindre displayer, en bok om raspberry pi osv. Strömförsörjning kan nog också ordnas till det mesta.

Prisidé för Raspberry/Arudino saker är väl halva nypriset. Kan även tänka mig dra av ifall någon vill köpa som paket.

Har även 3st chassifläktar som kom med ett Fracal Design R4, 140mm,
samt en BeQuiet fläkt från deras enklare CPU kylare om någon är intresserad.

Eftersom jag nästan uteslutande jobbar med datorn sitter jag i tankar
på att testa Ryzen så jag slänger ut en intressekoll på min nuvarande processor, moderkort samt ram. Finns intresset kan jag även tänka mig släppa PSU samt en Evo 840 256gb. Jag misstänker att garantin gått ut på samtliga delar.

i7-4770k + BeQuiet kylare.
Asus Z87-Pro
Corsair Vengence 4x4gb DDR3

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1916688
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1957305
http://www.corsair.com/en-eu/vengeance-16gb-dual-channel-ddr3...

Reserverar mig för felskrivningar samt säljer till det pris jag anser rimligt och den person jag anser rimlig! Är det något som är oklart är det bara skriva och priserna jag skrivit ut är ganska tagna ur luften så.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en hdd för 200 riksdaler + frakt till tropiken i söder (skåne) 😎

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

kan ta en hdd för 200 + hämtas

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna Tellstick Net med tillbehör, för 250kr plus frakt om du kan tänka dig att skicka grejerna.

Permalänk

Tellstick net
350 +frakt

Hdd 250kr

Kan vara intresserad av fläktarna också
Pris?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte Z390 gaming-X, Intel I9 - 9900K, 32Gb DDR4 (3200mhz), Nvidia GTX 1080Ti 11Gb, M.2-SSD:250Gb Samsung 970evo+, SSD 240Gb S-ata, HDD:1 Tb, Nätdel Fraktal Design"Integra" 650W
(CPU+GPU vattekylt, customloop 5x120rad. ca 3L vätska)
Skärm:AOC 32" 100hz (1440)

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Jag tar gärna en hdd för 200 riksdaler + frakt till tropiken i söder (skåne) 😎

Tänkte inte skicka dom pga att jag inte vet hur jag packar det bra. Får jag inga andra bud kan jag eventuellt skicka men då får du godkänna min packning innan så det inte blir något strul där.

Skrivet av Quiki:

kan ta en hdd för 200 + hämtas

Noterat!

Skrivet av p.lindblom:

Jag köper gärna Tellstick Net med tillbehör, för 250kr plus frakt om du kan tänka dig att skicka grejerna.

Jag kan tänka mig skicka grejerna.

Jag tänker väl att annonsen får ligga upp under helgen så ser vi hur intresset ser ut.

Permalänk

@OneManArmy:

Okej!

Samma gäller som jag skrev till Tazadar, jag ansvarar inte för frakten om jag skickar HDD. Men kanske bara är okunskap från min sida, så köparen får väl säga hur jag bör packa så ser vi om jag kan få till det.

Ingen aning 40kr styck ifall ingen bjuder mer?

Permalänk
Medlem

Tar båda hdd:ar för 550 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Bjuder 400kr + frakt för:

Arduino-grejer:
Ethernet shield (inkl skalet)
GSM Shield
Motor shield med motorer.
Relä

Pi-grejer:
Raspberry TFT

Frågor:

Har du skal som passar Raspberry TFT?
Har du bluetooth för Arduino?
Vad har du mer för Arduino grejer?

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Skrivet av rekvel:

Tar båda hdd:ar för 550 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Okej! Jag har ju en som vill köpa Tellstick + HDD så får se om någon mer vill köpa en disk och något mer. Men det är noterat!

Skrivet av WetWilly:

Bjuder 400kr + frakt för:

Arduino-grejer:
Ethernet shield (inkl skalet)
GSM Shield
Motor shield med motorer.
Relä

Pi-grejer:
Raspberry TFT

Frågor:

Har du skal som passar Raspberry TFT?
Har du bluetooth för Arduino?
Vad har du mer för Arduino grejer?

Tror jag vill ha lite mer än 400kr för det. GSM och TFT kostar ju en del nya. Men jag noterar det och funderar.
Nej jag har inte skal för det tyvärr.
Nä det är lite mottager och grejer. Inga dyra och fina saker. Vad är du intresserad av?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonastjenix:

Okej! Jag har ju en som vill köpa Tellstick + HDD så får se om någon mer vill köpa en disk och något mer. Men det är noterat!

Tror jag vill ha lite mer än 400kr för det. GSM och TFT kostar ju en del nya. Men jag noterar det och funderar.
Nej jag har inte skal för det tyvärr.
Nä det är lite mottager och grejer. Inga dyra och fina saker. Vad är du intresserad av?

Skulle kunna köpa intel paketet vid rätt pris, och hämta den såklart

Permalänk
Skrivet av Repair:

Skulle kunna köpa intel paketet vid rätt pris, och hämta den såklart

Hallå!

Ja det förstår jag. Jag har rätt dålig koll. Jag kanske önsketänker men resonerar väl lite processor från 1500, moderkort från 500 samt minnen 500. Så lägsta jag kan tänka mig är 2500 för dessa 3. Är det fel?

Har gått i stockclock 25-28 C idle, 50-60 C load.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonastjenix:

Hallå!

Ja det förstår jag. Jag har rätt dålig koll. Jag kanske önsketänker men resonerar väl lite processor från 1500, moderkort från 500 samt minnen 500. Så lägsta jag kan tänka mig är 2500 för dessa 3. Är det fel?

Har gått i stockclock 25-28 C idle, 50-60 C load.

Vilken kylare är det? Kan kanske 2400 om du inkluderar kylaren och hämta allt på lördag Säg till om du går med på det eller inte så kan jag bekräfta mitt bud därefter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonastjenix:

Hallå!

Ja det förstår jag. Jag har rätt dålig koll. Jag kanske önsketänker men resonerar väl lite processor från 1500, moderkort från 500 samt minnen 500. Så lägsta jag kan tänka mig är 2500 för dessa 3. Är det fel?

Har gått i stockclock 25-28 C idle, 50-60 C load.

Priset för ram och moderkort är vettigt. Processorn tror jag att du övervärderade lite därav mitt bud

Permalänk

@Repair:

Damn. Haha. Måste fundera lite samt se om någon mer är intresserad, men det låter väl inte helt orimligt att jag kan släppa den för det. Hyper 212 Evo är den körd med! Så det är ingen monster Noctua.

Edit: Du menar nästa lördag, stämmer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonastjenix:

@Repair:

Damn. Haha. Måste fundera lite samt se om någon mer är intresserad, men det låter väl inte helt orimligt att jag kan släppa den för det. Hyper 212 Evo är den körd med! Så det är ingen monster Noctua.

Edit: Du menar nästa lördag, stämmer?

Ne menade nu på måndag (eftermiddag). Farsan sitter utan dator nu så måste fixa ihopp nått till han ganska snabbt
Vi kan plocka ut allt på plats för att unvika framtida missförstånd. BeQuiet kylare stog det men aja 212 funkar också Fundera på saken, har du fler delar till en komplett dator så kan jag kanske köpa dem också men hela datorn utan gpu ska landa på max 3400. Så du har mitt bud på 2400, skriv ett sms till <telefonnr raderat // MOD> så att jag kan nå dig på måndag, när du har bestämt dig såklart

Permalänk

@Repair:

Vi kan höras imorgon och se! Ah nä jag har en fläkt som kom med en BeQuiet. Men jag blev lite osäker vilken jag satte i vilken maskin. Ska kolla upp det men det är 212 eller be quiet! Pure Rock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonastjenix:

@Repair:

Vi kan höras imorgon och se! Ah nä jag har en fläkt som kom med en BeQuiet. Men jag blev lite osäker vilken jag satte i vilken maskin. Ska kolla upp det men det är 212 eller be quiet! Pure Rock!

Spelar egentligen mindre roll vilken kylare det är. Bara fläkten är bequiet
Vi hörs, väntar på svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonastjenix:

@Repair:

Vi kan höras imorgon och se! Ah nä jag har en fläkt som kom med en BeQuiet. Men jag blev lite osäker vilken jag satte i vilken maskin. Ska kolla upp det men det är 212 eller be quiet! Pure Rock!

Är intresserad av din SSD och psu också btw så kom gärna med ett prisförslag för hela paketet

Permalänk

@Jonastjenix: vill köpa cpu ifall den inte säljs först. Budar 800kr

Permalänk

@Carl-JohanP:

Hej!

Men högsta bud för cpu är i nuläget 1400kr!

Permalänk

1500 för cpu.

Permalänk

@lejonhead:

Hej!

Förlåt kanske var otydlig när jag skrev de som folk budat. Jag har en kille som budat 2,4k för Cpu+Kylare, Mobo & ram. Så kommer sälja allt tillsammans.

//Jonas

Permalänk

@Jonastjenix: jag bjuder 750 för PSU och SSD

Permalänk

@Supermick:

Hej!

Tyvärr blir det som till förra personen. Kommer sälja allting tillsammans nu eftersom jag fått bud på det. Blir så mycket enklare.

Tyvärr, Mvh Jonas

Permalänk

@Jonastjenix: ok.. 2500 då för allt

Permalänk
Medlem

Tar gärna tab 3 för 150kr + frakt.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Köper gärna WD diskarna om de finns kvar... skicka gärna pm.

Permalänk
Medlem

Bjuder 300 kr för 2st Raspberry Pi 2B med tillhörande case och sd-kort för varje + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone SUGO SG10 CPU: i7 3770K @ Stock MB: Asus Maximus V Gene RAM: Vengeance 16GB 1600Mhz GPU: Asus GTX 780 DC2 TOP PSU: Corsair AX760 Skärmar: Syncmaster 245B

Permalänk
Medlem

2st Raspberry Pi 2B. 1st Raspberry Pi 1 B+. med dess tillbehör såsom laddare sd kort skal. 500+frakt

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|