Netflix får offline-läge i Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Vilken är du mest nöjd med, och om du vilken skulle du köra om du valde bara en av de?

Väljer Viaplay då eftersom deras utbud lockar mig mer.

Netflix var bättre för något år sedan då det gick att kolla film från samtliga länder via VPN, men det är betydligt svårare idag. Kollade tidigare på Netflix från exempelvis Tyskland och England som båda har långt större utbud än i Sverige. Kunde även kolla på Netflix under semestern vilket är mer eller mindre hopplöst idag.

Försvinner geoblockningen på Netflix i Europa, så kanske den tjänsten blir mitt förstaval igen. Men just nu känns utbudet ganska dött.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

jag förstår inte ni som klagar på utbudet på netflix man behöver ju bara nämna = Greenleaf, Better call saul, Designated survivor, och mer där till, så vet man de har bästa utbudet varken viaplay eller nån annan kan mäta sig med det!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Duckface21:

jag förstår inte ni som klagar på utbudet på netflix man behöver ju bara nämna = Greenleaf, Better call saul, Designated survivor, och mer där till, så vet man de har bästa utbudet varken viaplay eller nån annan kan mäta sig med det!!!

Bara för ingen annan erbjuder bättre betyder inte det att det är bra. Det är fortfarande mer fördelaktigt att vara illegal tillgång till mer och direkt och behöver inte vänta beroende på region.

Sålänge det är "bättre/lättare" att vara pirat kommer folk vara det, det handlar inte om pengar iaf inte för de flesta. När netflix eller dyl erbjuder ett samlat utbud på release kommer det såsmåning om dö ut.

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem
Skrivet av 92_slayer:

Vad pratar du om? det är inte ens jämförbart! Jag kan inte sitta och slötitta på ett spel som kräver min uppmärksamhet är på topp och om jag misslyckas inte kan komma vidare i storyn.Jag skulle aldrig välja ett spel över en film/tv-serie där jag förut i dessa situationer ville se en film eller tv-serie.

Bara för att du inte tänker så betyder det inte att många andra inte gör det dock.

Tips från coachen:

  • Skaffa nyaste Mass effect/Liknande soft RPG gjort för konsol

  • Koppla in datorn till TV/Projektor

  • Köp Xbox/Valfri kompatibel handkontroll

  • Starta och ställ in enklaste svårighetsgraden

  • Slölira och njut av storyn som en film i TV soffan utan att behöva koncentrera dig öht

I slutändan så är det endå samma budget för nöjen som skall spenderas på antingen tv spel eller på film, så att jämnföra dem blir ofrånkommligt.