Permalänk
Medlem

Bra 7700K och Z170 Impact

Hej!

Behöver bli av med en 7700K som jag har över och ett Asus Z170 Maximus 8 Impact.

7700K är den jag använde för att skriva överklockningsguiden: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1465098-raufs-guide-til...
Den klockar bättre än genomsnittet och klarar Cinebench R15 i 5GHz vid 1.280V med AIO-kylare och normal rumstemp. Retail CPU med garanti. Kan fås deliddad om man så önskar, men den är i perfekt skick just nu. Pris 3000:- eller högre bud.

Impact är i fint skick, knappt använt och med originalkartong och tillbehör. Dock var jag tvungen att ta bort trycket för att lossa innersta minnesmodulen då det var i vägen för en grafikkortskylare, se bild. Pris 1000:-

Grejerna kan skickas mot att köpare betalar frakt. Eller så möts vi i Malmö dagtid, eller i Dösjebro utanför Kävlinge/Löddeköpinge övrigt tid.

Jag har gott om goda referenser från tidigare försäljningar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, har du swish?

Edit: läste lite väl snabbt, sorry.

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Medlem

Vill du byta allting mot min 1st 1080 med block + back. ? Min annons

Permalänk
Medlem

Fan sugen man blir bor i Kävlinge me, ska tänka lite på det.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Inga byten är intressanta förutom möjligen Titan Xp

Permalänk
Medlem

Har fått bud på både moderkort och CPU via PM. Säljer gärna båda tillsammans. Hoppas affären fullföljs, annars återkommer jag här.

Permalänk

Vad ligger bud på CPU?

Edit: Kan hämta, men vill gärna veta om det fortfarande är 3000 eller mer.

Permalänk
Medlem

@Rauf Har du sakerna kvar?

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

Som vanligt här på swec så säger folk att de ska köpa och sen hör man aldrig av dem igen...suck. Allt finns kvar.

@Gheyrippir Om du vill ha CPUn för 3000 så är den din, skönt att slippa skicka. Jag brukar inte köra budgivning, det blir mest klydd...

Moderkort finns kvar

Permalänk

@Rauf: Får nog ta och backa gällande köp. Blir lite för dyrt för mig. Även om jag tror att priset är rimligt i sig.

Hoppas du får det sålt!

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna både CPU och moderkort för 3800 plus frakt om det låter rimligt?

Permalänk
Medlem

Både cpu och moderkort är sålda nu.