Panik! Laggar på cs otroligt mycket

Permalänk
Medlem

Panik! Laggar på cs otroligt mycket

Tjena! Ville kolla med er här om ni vet varför jag laggar så skjut mycket,

Mina spec är mer än bra nog för att spela cs jag har ett 1060 med 6gb vram en i5 6600k och 16gb ram ddr4.
Jag börjar alltid lagga när jag skjuter på någon eller när jag blir skjuten på och det gör så att det blir omöjligt att spela.
Jag har stängt av xbox dvr skiten, prövat stänga av steam overlay, kollat mina drivrutiner, sättit på fps_max 0
En av mina vänner säger att jag ska ta bort mina drivrutiner, men vill kolla först innan jag gör det. Detta är verkligen jobbigt och hoppas att ni kan hjälpa mig
Jag spelar mycket esportal kan EAC ha något att göra med saken?

//Linkitz

Permalänk
Medlem

Har du den här buggen som gör att du inte kan röra ditt crosshair långsamt?
Jag har den och det är sjukt störande.

Visa signatur

| ASUS Z97-A | Intel i5 4690K 4,6 GHz | ASUS Dual GTX 1070 OC | Corsair 2x4 GB 2133Mhz | seagate 1TB | Samsung 750 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | EVGA Supernova G3 750W | Fractal Design Define R6 | EK Supremacy EVO | EK CoolStream PE 360 | D5 Pump |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lectric:

Har du den här buggen som gör att du inte kan röra ditt crosshair långsamt?
Jag har den och det är sjukt störande.

Nej det har jag inte, jag droppar bara fps som fan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linkitz:

Jag spelar mycket esportal kan EAC ha något att göra med saken?

//Linkitz

Om du tror detta är problemet, varför startar du inte spelet utan EAC och kör tex casual och testar om problemet återstår?

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

@Christley: Gjorde precis det, laggar också droppar ner till 60-70 har en 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Hade också det problemet förut och för mig löstes det av att köra Verify integrity of game files.

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem

detta spel är fan hopplöst! blir bara värre och värre vid varje update tack VALVE!
Nu efter jag inte hade spelat på några veckor och började lira igen då fick jag buggen där gubben tvärstannar fast jag håller inne gå knappen så sjukt störande.

Vi får hoppas att Valve lyssnar på oss nån gång! och börjar optimera spelet bättre istället för att sabba skiten mer och mer vid varje update.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd flyttad till cs-forumet*

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

@Linkitz:

Värt att notera är att 1060 har haft en rad problem i just CS :/

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobikong:

@Linkitz:

Värt att notera är att 1060 har haft en rad problem i just CS :/

Källa?

som det ser ut har typ alla kort det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 120hz:

Källa?

som det ser ut har typ alla kort det!

Vilka är alla?
Källa tack

Permalänk
Medlem

@Lectric: Jag har också den buggen och lagt upp en tråd gällande detta.
Hör gärna av dig om du får en lösning på problemet.

Här är min tråd.
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1475429-konstigt-lagg-p...

Permalänk
Avstängd

Har haft problem jag med att man laggar fram men för mig så löste det sig av att starta om dator och hade även problem med ljudet.

Dock så uppstod problemet flera gånger bliv aldrig av med det. :/

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666