Permalänk
Medlem

Dawn of War 3

Tja, Köpte en komplett dator i delar och fick med 3 nycklar.

Någon som är sugen på dessa?

250kr st.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en nyckel och kan swisha

Permalänk

Jag tar mer än gärna en också men kan swisha först imorgon. Bara om det är okej.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Krävs det något speciellt för att använda dessa? Till exempel att man använder något specifikt grafikkort?

Om inte så hugger jag gärna en också, Swish finnes.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Jag tar ett ex

swishar direkt

Permalänk
Medlem

De verkar slut. Om nån backar tar jag en.

Permalänk
Medlem

attans, jag var inte snabb nog! hade gärna tagit ett ex jag med!

Permalänk
Medlem

Bajs! Verkar som man är sent ute

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Backar en hel drös så kan jag swisha direkt!

Visa signatur

//Gruckel

Permalänk
Medlem

Koderna är bundna till Asus produkter. Vilket som. Koderna finns kvar

Permalänk
Medlem

Grafikkort. Moderkort. Skärm .

Permalänk
Medlem

@baggz143: Finns det koder kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Djsnake:

@bariz: Finns det koder kvar?

2 koder finns kvar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av baggz143:

Koderna är bundna till Asus produkter. Vilket som. Koderna finns kvar

OK, då får jag hoppa av.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk

Jag vet inte om det är samma som det var för mig. Men så länge du aktiverar på Asus sida med nyckel + produktens kod, så får du en steam kod som du aktiverar. Denna steam kod är inte bunden till något Asus produkt.

Permalänk
Medlem

Skulle vara bra och veta om det faktiskt är så. Att du får Steam kod som inte är bunden (Steam kod har väl aldrig varit bunden).

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av SebastianFriberg:

Jag vet inte om det är samma som det var för mig. Men så länge du aktiverar på Asus sida med nyckel + produktens kod, så får du en steam kod som du aktiverar. Denna steam kod är inte bunden till något Asus produkt.

Om jag har förstått det rätt så stämmer det du precis sa. Dock frågar sidan efter serienummer för aktivering så ja aktiverar alla koder med mina hårdvaror ja får imorgon och sedan kör ja igång som idag imorgon igen . Uppdaterar denna tråd imorgon bitti för er som ej köpt samt för personer som köpt koden . I skrivande stund har jag 2 koder kvar

Skrivet av Taft:

Skulle vara bra och veta om det faktiskt är så. Att du får Steam kod som inte är bunden (Steam kod har väl aldrig varit bunden).

Har ej provat så kan ej svara på frågan men vad ja läst och sett själv så frågar sidan efter serienummer så jag återkommer med hur vi ska fortsätta

Permalänk
Medlem
Skrivet av baggz143:

Om jag har förstått det rätt så stämmer det du precis sa. Dock frågar sidan efter serienummer för aktivering så ja aktiverar alla koder med mina hårdvaror ja får imorgon och sedan kör ja igång som idag imorgon igen . Uppdaterar denna tråd imorgon bitti för er som ej köpt samt för personer som köpt koden . I skrivande stund har jag 2 koder kvar

Har ej provat så kan ej svara på frågan men vad ja läst och sett själv så frågar sidan efter serienummer så jag återkommer med hur vi ska fortsätta

I så fall köper jag gärna en kod om du har kvar. Om det visar sig att den inte är låst förstås.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

Jag tar ett ex

swishar direkt

Undrar hur det går ?

Permalänk
Medlem

@Twilighter:

Haft mycket och göra sorry. Har ej hämtat ut datorn än. Så kan ej registrera serienumret
Ska försöka hämta ut den imorgon ☺️☺️

Permalänk
Medlem
Skrivet av baggz143:

@Twilighter:

Haft mycket och göra sorry. Har ej hämtat ut datorn än. Så kan ej registrera serienumret
Ska försöka hämta ut den imorgon ☺️☺️

Okej, hör av dig när det är dags:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av baggz143:

@Twilighter:

Haft mycket och göra sorry. Har ej hämtat ut datorn än. Så kan ej registrera serienumret
Ska försöka hämta ut den imorgon ☺️☺️

Hur har det gått? Nu har jag ett ASUS kort som är med i kampanjen men jag köpte det från ett ställe som inte var med (Komplett) så jag tar gärna en kod om du har den kvar.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B