Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Permalänk
Medlem

Får bara runt 50-60 fps med 1920x1080 och inställningar på high/ultra, borde jag inte få lite mer?

Visa signatur

ASUS ROG Strix B450-F Gaming | AMD Ryzen 7 3700X
ASUS GeForce RTX 2070 SUPER ROG Strix AD
32GB DDR4 Corsair Vengeance 3200mhz
LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz
AOC 27" 27G2U IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem

Var e mitt spel, vill inte vänta.... Köpte en Tobii Eyetracker 4C bundle och nu väntar jag bara på att jag ska få mitt spel också...Hur långt tid kan det tya liksom att skicka en redeem kod till mig?

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Var e mitt spel, vill inte vänta.... Köpte en Tobii Eyetracker 4C bundle och nu väntar jag bara på att jag ska få mitt spel också...Hur långt tid kan det tya liksom att skicka en redeem kod till mig?

Du reggar dig på deras satj med Tobii inkopplad så får du koden. De känner av ditt serienummer på eyetrackern med hjälp av drivern och låser det så till ett gratisspel. När du fått serienumret reggar du det på Uplay (eller säljer det om du vill).

https://help.tobii.com/hc/en-us/articles/213238785-How-to-red...
https://tobiigaming.com/

Om du redan gjort detta så bör du kanske kontakta deras helpdesk.

Permalänk
Medlem

@Buio:
Aaaaaa jag förstår, jag hade redan reggat ett konto på deras sida innanjag köpte eye trackern...Tack för tipset, jag skickar iväg ett mail till dom...

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Nya favvoliret!

Nu har jag fått det och har spelat så mycket, detta är mitt nya favvospel. Jäklar vad bra det är och supersnyggt!! Puttrar på i 3440x1440 i ULTRA på runt 60fps så jag e nöjd.

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Roligt spel med vänner, spelar man själv är det snudd på värdelöst.

Sjukt dåligt optimerat också, även med inställningar på high sjunker fps'en ner till runt 40 i städer.

Visa signatur

ASUS ROG Strix B450-F Gaming | AMD Ryzen 7 3700X
ASUS GeForce RTX 2070 SUPER ROG Strix AD
32GB DDR4 Corsair Vengeance 3200mhz
LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz
AOC 27" 27G2U IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem

Är det fler än jag här på forat (hoppas jag inneligen) som har problerm med Wildlands efter senaste Nvidia drivrutins uppdateringen?
Alla andra spel på min PC fungerar klanderfritt men av någon anledning så är det stutteringen konstans och det har gått ner till 30fps och är helt ospelbart. Burk enligt signatur...

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk

@Don_Tool: Jodå. Fryslagg med drops ner till 30 FPS och det sker samtidigt hos dom jag spelar med.
Dock upplever jag ingen stuttering och ingen av dom jag spelar med, bara fryslagg samtidigt när vi är på samma ställe.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk

Jag upplevde en hel del grafikbuggar i vissa väder, tex flimmrande himmel och annat knäppt med ljuset, förra veckan med mina gamla Titan SLI. Fick dock hem mitt nya 1080ti Strix OC i fredags och har inte upplevt det sen dess (samma drivers, men ominstallerade), men däremot fryslagg till och från, vilket inte var ett problem förr. Verkar mest uppstå kort efter att ha hoppat in och ut ur kartan/menyn för min del.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Hmm skummt, nä för mig är det helt från början på introfilmen och menyn och hjar i ärlighetens namn inte ens försökt spela på detta mer än att jag har tagit mig in i speltet och föröskt röra mig men det laggar balle, ligger på 24fps i menyn och kanske ruint 30 i spelet. Whats up liksom? Ligger runt 70fps normalt

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Ja fryslaggen kommer till och från och verkar påverka alla i sessionen sen har vi den berömda drönar buggen som är grymt störande man känner sig lite handlingsförlamad utan den när man har vant sig att använda den :S

I övrig ett grymt underhållande spel att spela med kompisar framför allt

Vi har klarat alla missions och nu hoppar vi bara in ibland för att stöka runt, här hamnade vi i en lite kul heli duel med unidad

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk
Inaktiv

Problem med att spelet fryser en del frames samt att det blixtrar till och från är nog de enda direkta problemen jag haft med spelet. Och jag gissar på att blixtrandet har med SLI eller Nvidias drivrutiner att göra.

Underbart spel, hade ganska låga förväntningar när jag började då många verkade vara så negativa men väl värt större delen av de timmar jag spelat. Kampanjen klarades ut för någon vecka sedan men gillar att hoppa in då och då för att skjuta lite kriminella.

Gameplayet och speciellt hur vapnen fungerar gillas skarpt. När jag tillslut låst upp de bästa vapnen så har det blivit att Type 95 (Kinesisk LMG) och MSR (kraftfull sniper) blivit vad jag släpar med mig. Rätt kul att skjuta ner helikoptrar med MSR och Type 95 rensar upp rätt bra med.

Permalänk
Digital fyndjägare

Några nyheter på väg... Fallen Ghosts.

Ghost Recon Wildlands season pass holders will be able to get their hands on Fallen Ghosts on May 30, while everyone else will have to hold on an extra week (until June 6) and pay $15 for it.

http://www.pcgamer.com/ghost-recon-wildlands-fallen-ghosts-wi...

Knivar i Ghost recon...

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Vad tycker folk om det här nuförtiden? Lite sugen. Ser en del som skriver att det blir sämre för varje patch som släpps? Är förmodligen mindre kräsen än genomsnittet. Har inga förväntningar direkt, tycker bara det verkar spännande med open world RPG FPS, typ.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av L'ombra:

Vad tycker folk om det här nuförtiden? Lite sugen. Ser en del som skriver att det blir sämre för varje patch som släpps? Är förmodligen mindre kräsen än genomsnittet. Har inga förväntningar direkt, tycker bara det verkar spännande med open world RPG FPS, typ.

Upprepande på upprepande, har totalt tröttnat och inte spelat på en månad..

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Skrivet av L'ombra:

Vad tycker folk om det här nuförtiden? Lite sugen. Ser en del som skriver att det blir sämre för varje patch som släpps? Är förmodligen mindre kräsen än genomsnittet. Har inga förväntningar direkt, tycker bara det verkar spännande med open world RPG FPS, typ.

Det blir väldigt repetitivt om man bara följer uppdragen och kör på samma taktik, då det oftast är i princip samma sak om och om igen. Åk dit, rensa, hitta info/förhör någon/spräng något, och repetera på nästa ställe. Tycker verkligen att dom kunde gjort det mer intressant på den fronten.

Men, man kan göra det jävligt kul. För det första bör man stänga av en mängd hjälpmedel, för att göra det hela mer spännande och oförutsägbart. Bort med mini-map och markeringar på fienden! För det andra så bör man även undvika sniper-vapen, då det blir för lätt och tråkigt. Spara på det och använd för specifika uppdrag istället. För det tredje, upptäck spelvärlden! Det finns många påskägg och intressanta/imponerande platser, som sällan är kopplat till något uppdrag, utan finns där för att belöna de nyfikna. Grafiken är ju förbannat snygg dessutom, så det blir ofta riktigt bra stämning.

Sen är ju coop halva grejen i detta spelet, vilket är jävligt kul och fungerar bra även om ni har kommit olika långt i spelet. Den AI man får när man lirar själv däremot är väl duglig för sync-shots, men är i övrigt helt värdelösa tyvärr, och gör idiotiska saker som att "smyga" runt framför näsan på fienden.

Vet ej vad folk syftar på med att spelet blir sämre med patcharna? Tycker det dom har fått ordning på mängder av buggar som var allmänt irriterande i början, och har inte märkt av något negativt med det hela. Jag är faktiskt förvånad över hur mycket dom har fixat och förbättrat, med tanke på att det är Ubisoft det handlar om.

Helt klart värt pengarna för min del iaf, och är ett måste om man söker coop-spel!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Jag tycker fortfarande detta spel är awsome, nu är jag ju iväg och har inte spelat det på ett par veckor men ändå Jag är en upptäckare i alla såna här typer av spel och kan spenderar timmar bara att att upptäcka. Precis som ovan sa att så länge du har fantasin att använd andra taktiker och sätt att spela på så kommer du inte tröttna på det.

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

@Don_Tool: Hur tycker du ET funkar i det här spelet? Inte riktigt min typ av spel men med bra ET blir spel nästan automatiskt roliga ett tag

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

@Don_Tool: Hur tycker du ET funkar i det här spelet? Inte riktigt min typ av spel men med bra ET blir spel nästan automatiskt roliga ett tag

Ehhhmmm, ET? Hjälp mig med förkortningen här, den har gått över mitt huvud

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Ehhhmmm, ET? Hjälp mig med förkortningen här, den har gått över mitt huvud

Eye-tracking

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Eye-tracking

Aaaa men såklart, vad dum jag är

Jag tycker personligen Eye trackingen är precis lagom och tar inte över för mycket eller stör spelet utan tvärtom så tillför den lite mer känsla. Jag gillar till exempel funktionen då man flyger med sin quadcopter och markerar folk genom att titta på dom, kanske fusk vad vet jag men funktionen tilltalar mig. En annan funktion som gör det smooth är GUI som fadeas ut när jag inte tittar på den. Så javisst tycker jag om Eye trackingen.

Jag ber bara till spelgudarna att Tobii kommer involveras i fler spel och att denna funktionen kommer sprida sig till alla nya spel som kommer

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Aaaa men såklart, vad dum jag är

Jag tycker personligen Eye trackingen är precis lagom och tar inte över för mycket eller stör spelet utan tvärtom så tillför den lite mer känsla. Jag gillar till exempel funktionen då man flyger med sin quadcopter och markerar folk genom att titta på dom, kanske fusk vad vet jag men funktionen tilltalar mig. En annan funktion som gör det smooth är GUI som fadeas ut när jag inte tittar på den. Så javisst tycker jag om Eye trackingen.

Jag ber bara till spelgudarna att Tobii kommer involveras i fler spel och att denna funktionen kommer sprida sig till alla nya spel som kommer

Det sista håller jag med om till 100%.
Har köpt nästan alla nya spel med ET-stöd men efter Watch Dogs 2 som jag tycker var ganska dåligt har jag inte köpt något. Men fusk är det inte då utvecklarna själva bygger in eller godkänner funktionerna.

Ska nog försöka hitta en billig kod till spelet. Låter kul 😎

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Digital fyndjägare

LiveStream på Fallen Ghosts kl:18:00 svensk tid.

https://www.twitch.tv/ubisoft

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Äntligen har de kommit med ett lite mer vettigt DLC, ska med pina tvinga mig igenom Narco först.
Narco som de kom med först var ingen höjdare, hör iaf inte till Ghost Recon direkt med
massa stuntbilar och neonfärger.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Kan hålla med föregående talare.
Var klar med övriga kampanjen för längesen och hade väntat ivrigt på första DLC, vilket var en sjuk besvikelse.

Men Fallen Ghosts var galet rolig, nästan roligare än den ordinarie kampanjen faktiskt. Känns som att det är bra mycket mer utmaning nu

Visa signatur

:: Fractal Design Define 7 :: ASUS Prime Z490-A :: Intel i9 10900K @ 5 GHz :: Corsair 32GB RAM @ 3600Mhz CL18 :: Kingston A2000 1TB M2 :: MSI RTX 3080 Gaming X Trio... :: Seasonic Focus PX 750W 80+ Platinum :: Noctua NH-D15 chromax.black ::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brunbeck:

Kan hålla med föregående talare.
Var klar med övriga kampanjen för längesen och hade väntat ivrigt på första DLC, vilket var en sjuk besvikelse.

Men Fallen Ghosts var galet rolig, nästan roligare än den ordinarie kampanjen faktiskt. Känns som att det är bra mycket mer utmaning nu

Sweet Då får jag se till att komma hem så jag kan spela klart kampanjen och köpa DLC

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Hej!

Hoppas det går bra för er andra med spelet. För mig går det åt skogen. Det började på Betan. När man öppnar spelet så står det "You are now online". Sen när man klickar på play och kommer in i lobbyn så står det "NAT STATUS OFFLINE". Så var det var enda gång jag startade spelet. Sen kunde det gå en minut eller en halvtimme så hoppade de igång och blev online. Sen när spelet släpptes var felet kvar.

Jag har gått igenom hela ubisofts egna "Troubleshooting" och port forwardat och allt men inget funkar. Man fick leva med det. Men nu med senaste updaten så är det alltid "Offline". Man kan inte spela helt enkelt.

Idag ringde jag och pratade med Ubisoft Sverige och dom hade inte fått några andra som hade haft bekymret med just Offline utan endast "Nat Type Strikt". Jag fick lite pointers med att byta DNS etc så vi får se om det funkar. 10/10 måste jag säga om kundservicen. Trevliga och tillmötesgående.

Nu till min point. Är det någon här som har haft några liknande bekymmer eller bara har några tips?

Här är länken till Ubisofts Troubleshooting

Tack på förhand!

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segmonsson:

Hej!

Hoppas det går bra för er andra med spelet. För mig går det åt skogen. Det började på Betan. När man öppnar spelet så står det "You are now online". Sen när man klickar på play och kommer in i lobbyn så står det "NAT STATUS OFFLINE". Så var det var enda gång jag startade spelet. Sen kunde det gå en minut eller en halvtimme så hoppade de igång och blev online. Sen när spelet släpptes var felet kvar.

Jag har gått igenom hela ubisofts egna "Troubleshooting" och port forwardat och allt men inget funkar. Man fick leva med det. Men nu med senaste updaten så är det alltid "Offline". Man kan inte spela helt enkelt.

Idag ringde jag och pratade med Ubisoft Sverige och dom hade inte fått några andra som hade haft bekymret med just Offline utan endast "Nat Type Strikt". Jag fick lite pointers med att byta DNS etc så vi får se om det funkar. 10/10 måste jag säga om kundservicen. Trevliga och tillmötesgående.

Nu till min point. Är det någon här som har haft några liknande bekymmer eller bara har några tips?

Här är länken till Ubisofts Troubleshooting

Tack på förhand!

Tja!

Jag hade samma problem med betan. Har du klickat i "UPnP Enabled" i routern? Allt med portforward etc löste det inte för mig, däremot UPnP löste biffen (om jag minns rätt.. inväntar svar från kompisen som hjälpte...)

Edit: Ovan ligger under "Router/Basic/Lan settings" på en comhem-router. Här har du ytterligare en länk https://fenixbazaar.com/2017/03/09/ghost-recon-wildlands-nat-... . Verkar mest för xbox/PS4 men detta funkade för mig iaf.

ytterligare info.
Visa signatur

Burk: Corsair 4000d Airflow | AMD 5600x | ASUS 3080 TUF OC | Samsung 840 EVO x2, Samsung NVMe 970 | Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabbe_1:

Tja!

Jag hade samma problem med betan. Har du klickat i "UPnP Enabled" i routern? Allt med portforward etc löste det inte för mig, däremot UPnP löste biffen (om jag minns rätt.. inväntar svar från kompisen som hjälpte...)

Edit: Ovan ligger under "Router/Basic/Lan settings" på en comhem-router. Här har du ytterligare en länk https://fenixbazaar.com/2017/03/09/ghost-recon-wildlands-nat-... . Verkar mest för xbox/PS4 men detta funkade för mig iaf.

Hej!

Tack för svar! Jag har testat UPnP också tyvärr.

Mvh Simon

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem

Är det någon som har testat PVP i detta spelet och vad tycker ni om detta isåfall?