Permalänk

Är denna bilden snygg?

Min kompis gjorde en till alla våra kompisar fast med olika färger på tofsarna däruppe, tycker själv att den är rätt så medioker, vad tycker ni?

Bilden från min kompis:
http://imgur.com/a/AT1YI

Min förra profilbild:
http://imgur.com/a/r0TkS

Tycker mer om min gamla men det spelar inte så stor roll att den ser ut som en snorkråka till allmänheten...

stavfel o sånt
Visa signatur

feting dator

Permalänk
Medlem

Tycker att riddaren är klart best.
Ser unikt ut.

Den andra är bara C + en kolon och en kraftig gradient.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Jag är inte så förtjust voronoi diagrams mönstret i bakgrunden på riddaren. Är däremot ökänd för att sakna design sinne så tag inte mina ord för allvarligt.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Haha, detta var nog den konstiga forumsposten jag sett här på Sweclockers, men riddaren vinner alla dagar i veckan.

Visa signatur

ASUS Z170-K | ASUS Strix 960 OC 4GB | Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz | Core i5-6600K @4,2Ghz| Corsair 650W | Fractal Design Define S | BenQ XL2411 144hz | Intel 600p M.2 256gb

Permalänk
Skrivet av philipborg:

Jag är inte så förtjust voronoi diagrams mönstret i bakgrunden på riddaren. Är däremot ökänd för att sakna design sinne så tag inte mina ord för allvarligt.

Min kompis blev nyss introducerad till photoshop cc så han överanvänder crystallize filtret lite (i alla bilder med en gradient)

Visa signatur

feting dator

Permalänk
Medlem

Sorry, haha .. Ingen är väl särskilt jättevass om jag ska vara helt ärlig, men om man nu ska välja så riddaren.

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

Väldigt svårt att jämföra 2 olika bilder med varandra. Den ena är bättre än den andra, allt handlar om sammanhanget den visas i.

Låt din kompis fortsätta designa å ha sig, alla har olika smaker, alla lär sig i sin takt. Är ingen idé för er att "tävla" om att vara bäst.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti