Asus visar Zenbook 3 Deluxe och Zenbook Pro på Computex 2017

Permalänk
Melding Plague

Asus visar Zenbook 3 Deluxe och Zenbook Pro på Computex 2017

Den tredje och sista sagan från Asus presskonferens på Computex består av två färska bärbara datorer i familjen Zenbook – återigen med fokus på hög prestanda i ett kompakt format.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det var inte illa, priset känns helt OK för vad man får.

Dock väntar jag själv tills Ryzen hittar till bärbara innan jag köper en laptop.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Burkarna verkar riktigt trevliga.

Ang processorerna så fattar jag inte att Intel inte har några mellan 25/65 watt. Glappet i både prestanda och ström är enorm mellan dessa modeller (7500u och 7700u)

Permalänk
Medlem

Nano edge? Min XPS 13 har smalare skärmkanter än dom man ser på bilderna, hoppas dom är mindre än så.

Visa signatur

ASUS TUF Z790-Plus Wifi | Core i9 12900K @5.1/4.0 | NZXT Z73 | G.Skill Trident Z5 RGB 2x32 GB DDR5-6000 CL30 | 1 & 4TB WD SN850X, 4TB Samsung 870 QVO | Gainward 4090 GS @3000/23 | Enthoo Evolv X |MSI MEG Ai1300P 1300W | SBX G6 | Logitech G915 & G502
X Lightspeed | Dell Alienware AW3225QF 32" | 104 TB UNRAID NAS | MacBook Air M1 2020 | 8192MB | 256GB |

Permalänk

Liten felskrivning i artikeln: Core i7-7700U ska vara Core i7-7700HQ. Läser man snabbt så ser det ut som att datorn använder en undervoltad CPU.

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

Yes! UX550 är datorn jag väntat på.

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem

Nu kommer det jag väntat på i flera år

Permalänk
Medlem

Nej... Överge inte era matta skärmar.

Permalänk
Medlem

Damn, Asus nya burkar har verkligen ett konkurrens kraftigt pris! Men får blir att köpa från Tyskland, svenska återförsäljare lägger ju på en hel del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Damn, Asus nya burkar har verkligen ett konkurrens kraftigt pris! Men får blir att köpa från Tyskland, svenska återförsäljare lägger ju på en hel del.

Har du köpt från Tyskland d tidigare? Finns det pengar att tjäna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Damn, Asus nya burkar har verkligen ett konkurrens kraftigt pris! Men får blir att köpa från Tyskland, svenska återförsäljare lägger ju på en hel del.

Är det inte dumsnålt att spara några kronor och få ett tyskt tangentbord?

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk

Kanon, har letat efter en kvalitetsdator till jobbet med bra batteritid, design och kvalitétskänsla! Älskar den blå-guldiga.

Är den det vettigaste valet för mig idag tror ni? Vilka konkurrerar den med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aradove:

Har du köpt från Tyskland d tidigare? Finns det pengar att tjäna?

Skrivet av deppan:

Är det inte dumsnålt att spara några kronor och få ett tyskt tangentbord?

Pengar att tjäna finns det inte, men spara däremot.

Angående tangentbord kvittar det, är så gott som identiskt med svenskt.(använder knappt ÅÄÖ på laptopen ändå, kodar bara)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Pengar att tjäna finns det inte, men spara däremot.

Angående tangentbord kvittar det, är så gott som identiskt med svenskt.(använder knappt ÅÄÖ på laptopen ändå, kodar bara)

Blir det billigare efter tullavgift alltså? I så fall kan det ju vara värt det!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av aradove:

Blir det billigare efter tullavgift alltså? I så fall kan det ju vara värt det!

Ingen tullavgift inom EU.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||