Söker lite folk runt LE för csgo!

Permalänk

Söker lite folk runt LE för csgo!

Tjena!

Har kört solo nu upp till LE och ligger inte så dåligt till skulle jag nog gissa. Möter allt från DMG-Supreme och känner att det är dags att hitta lite folk som inte är ryssar

Ligger oftast bra till(4-7 MVP och runt 30K och 20D) Men det är ju ett lotteri när man får lagkamrater så jag vill ha lite folk som också vill pusha LEM!

Är kanske inte den mest pratglada men försöker alltid ge info och diskutera strats!

Adda om du vill spela!

http://steamcommunity.com/id/VirreCStrike/

(bannen var från när jag körde upp moddade lobbys från Call of duty, activision och valve tyckte dock inte det var ok)

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Tjena!
Har kört solo nu upp till LE och ligger inte så dåligt till skulle jag nog gissa.

Nä det ser bra ut, lite tufft i lördagsnatt bara...

Permalänk

@Falcon: Var kommer det ifrån var det matchen idag?

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

var det matchen idag?

Yep.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SwedenVirre:

Tjena!

Har kört solo nu upp till LE och ligger inte så dåligt till skulle jag nog gissa. Möter allt från DMG-Supreme och känner att det är dags att hitta lite folk som inte är ryssar

Ligger oftast bra till(4-7 MVP och runt 30K och 20D) Men det är ju ett lotteri när man får lagkamrater så jag vill ha lite folk som också vill pusha LEM!

Är kanske inte den mest pratglada men försöker alltid ge info och diskutera strats!

Adda om du vill spela!

http://steamcommunity.com/id/VirreCStrike/

(bannen var från när jag körde upp moddade lobbys från Call of duty, activision och valve tyckte dock inte det var ok)

Letar också seriöst folk att spela med, inte min dag igår när det var oseriösa ryssar i alla 3 matcher.

Är Silver 1 i rank; funkar det att spela i samma lag då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikael_a1:

Är Silver 1 i rank; funkar det att spela i samma lag då?

Ska du spela med någon som är LE så måste man vara full-premade, d.v.s fem pers.
Tror det får skilja tre eller fyra ranker uppåt?

Permalänk
Inaktiv

Jag är DMG och har en kompis på LE, vi är också lite trötta på ryssar och alla våra andra vänner är boostade från silver så vi kanske är intresserade.

Addar dig på steam, mitt namn är niblyat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Ska du spela med någon som är LE så måste man vara full-premade, d.v.s fem pers.
Tror det får skilja tre eller fyra ranker uppåt?

5 ranker är max

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Christley:

5 ranker är max

Ok. Någon som är max 5 ranker från Silver 1 som vill spela tillsammans?