Var hittar jag skruvar till stockkylaren?

Permalänk
Medlem

Var hittar jag skruvar till stockkylaren?

Är det någon här på forumet som har koll på var jag kan få tag på den typ av skruvar skruvar med fjäder som håller i stockkylaren till ett XFX 7600GT?

Jag har annonserat efter sådana på NH och Techsweden, men ännu har jag inte fått någon respons. =/

Skalle och fjäder ser ut såhär:

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

Re: Var hittar jag skruvar till stockkylaren?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fnosk
Är det någon här på forumet som har koll på var jag kan få tag på den typ av skruvar skruvar med fjäder som håller i stockkylaren till ett XFX 7600GT?

Jag har annonserat efter sådana på NH och Techsweden, men ännu har jag inte fått någon respons. =/

Skalle och fjäder ser ut såhär:

http://vr-zone.com/gallery_cache/fd98d27fdd3de02c09ae7c63d568...

jag kan möjligtvis ha några liggande i en låda , ska kollla

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Jag har liggandes bredvid mig :). Säg hur många du behöver ^^

Permalänk
Medlem

Underbart snabb respons!

Jag behöver fyra stycken. Fyra skruvar och fyra fjädrar. Det jag undrar är om det ska vara någon typ av gummibricka/gummidistans på andra sidan mot kylarens "ben". Någon som har koll?

Edit: Rent logiskt ser jag inget behov av gummibrickor/distanser då skruvarna är fjäderbelastade.

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

12 har jag iallafall. Vad menar du med gummibricka? Är bara en vanliga skruv med en fjäder.

Permalänk
Medlem

skulle tippa på att han menar gummiringarna du har till moderkort så skruven inte ska bli ledande lr nått sånt.

Permalänk
Medlem

Ja, jag menar en typ en gummibricka mellan kort och kylare, men jag tror inte det ska vara något sådant.

Lordh: Du har snart ett PM!

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

Drar upp denna tråden igen då jag också behöver en sån här skruv. Jag hittade från USA för bara 3 dollar plus 18 dollar i frakt. Nån som har?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.