Huawei P10 för 3700 ett bra pris?

Permalänk
Medlem

Huawei P10 för 3700 ett bra pris?

Kan få köpa en ny p10 för 3700 är det ett bra pris? Min telefon haverera precis de va en budget av en budget en riktigt liten skit telefon.
Så jagar en ny nu men alla värstingar är så himla dyra, och fick tag på denna. Ska jag slå till eller leta vidare?
Aldrig ägt en Huawei tidigare

Permalänk
Medlem

Sjukt bra telefon men 3700 på blocket för en ny är dyrt.
Är det i en affär är det ett bra pris. Tele2 hade ett studenterbjudande för 2995 för p10 och vissa studenter köpte 10 telefoner så ett tag gick dom för 3100 på blocket. Har en själv och är ruskigt nöjd, tråkigt bara att det sitter olika minnen i dem så det är lite av ett lotteri om du får en snabb, medel eller en snigel i flashminne.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Sjukt bra telefon men 3700 på blocket för en ny är dyrt.
Är det i en affär är det ett bra pris. Tele2 hade ett studenterbjudande för 2995 för p10 och vissa studenter köpte 10 telefoner så ett tag gick dom för 3100 på blocket. Har en själv och är ruskigt nöjd, tråkigt bara att det sitter olika minnen i dem så det är lite av ett lotteri om du får en snabb, medel eller en snigel i flashminne.

Obruten förpackning med garantin kvar å allt så kändes rätt schysst ändå, säljaren stod för frakten så.

Permalänk
Medlem

Då har han med stor sannolikhet köpt den för 2995 av tele2 då, står dock ändå 6000 på kvittot av någon anledning.
Men telefonen är ju lätt värd 3700

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Då har han med stor sannolikhet köpt den för 2995 av tele2 då, står dock ändå 6000 på kvittot av någon anledning.
Men telefonen är ju lätt värd 3700

har snackat me snubben via telefon å sett information allting verkar legit, får hålla tummarna Om allt stämmer hoppas ja att jag blir nöjd aldrig ägt en huawei men P10 verkar ha fått hyffsat bra recensioner så.

Permalänk
Medlem

Jag köpte min för 2600:- är sjukt nöjd med min!

Permalänk
Medlem

Kolla här också: https://www.tele2.se/handla/payback

Står -3000kr på P10 + värdet på en gammal mobil.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett par stycken för 2500kr. helt Ok telefon men jag skulle inte betala mer än 3000 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Kolla här också: https://www.tele2.se/handla/payback

Står -3000kr på P10 + värdet på en gammal mobil.

körde själv på den kampanjen hoppas telefonen är värd 2500kr

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Ganska fin kampanj hos Tele2. Synd bara att man måste vara kund hos dem. Hur fungerar det med uppsägningar these days, kan man till exempel beställa en telefon (betald kontant) med abbonemang och sedan omedelbart säga upp abbet?

Permalänk
Medlem

Men hur mycket får man i inbytes värde? 214kr för en Z5 ..

Edit: + 3000 kr i rabatt.

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew