Permalänk
Medlem

Ammo räknare på vapen

Hej, jag har sökt lite då o då och får inget svar. När det gäller så ser jag vissa har ammo räknar på deras vapen som ser hur många skott man har. Vet någon vad den heter?

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

thank you

Permalänk
Medlem

kan man köpa den enbart elr kommer den med vapen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anomi151:

kan man köpa den enbart elr kommer den med vapen?

Den som han länka räknar inte ammo, Däremot så länkar han nog till det du pratar om.

Stattrack räknar kills som du fått med det vapnet/skinnet.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Skrivet av Anomi151:

kan man köpa den enbart elr kommer den med vapen?

Det variera om man får stattrak på ett vapen eller inte. Först av allt så handlar det om skins här och inte vapen för att vara exakt. Om du vill ha stattrak skins så skulle jag rekommendera att köpa, men du kan ju alltid testa din luck med cases o sånt.
Stattrak kommer med skinnet, det går inte att 'köpa till' stattrak till ett skin som inte har haft det från början.

Stattrak räknar inte heller ammon utan hur många kills du fått under loppet då du haft/har skinnet med st.

Visa signatur

"Liberalism is totalitarianism with a human face." - Thomas Sowell