"Vanliga hörlurar" för Gaming istället för Gaming headsets?

Permalänk
Medlem

För egen del är det bekvämare att kunna styra det från "klumpen", slippa trixa runt i Windows mitt i en spelsession.

Men det är som vanligt med smaken och baken

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fast det ska ju inte behöva trixas med. Ljudet ställer man in en gång, och sen är det vad det är. Aktivera mic'en gör man med en knapptryckning där man redan har handen, på musen, eller tangentbordet. Eller, ja, det är ju så jag gör det, så därför är det ju så jag vill ha min utrustning. qPAD har också en sådan där hemsk knapp, men den sitter åtminstone på en egen sladd, så man kan skippa den. Den här mic'en hade varit nice till mina Koos Pro, men som sagt, utan klump. Jag överlever utan, men det hade varit en nice uppgradering.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Jag upplever inte alls klumpen som störande, detta trots att jag inte använder den. I mina ögon skulle dock sladden kunna ha varit lite kortare.