Någon som spelar Guild Wars 2?

Permalänk
Medlem

Någon som spelar Guild Wars 2?

Tjena,

Tänkte höra om det är några clockers som fortfarande lirar GW2? Var inaktiv i nästan ett år och började spela igen för 3-4 månader sedan men sitter utan guild för tillfället.

Permalänk

Jag började själv lira för drygt en vecka sedan och tycker det är roligt igen, expansionen verkar riktigt trevlig också.

Var med i en svensk guild förut men den verkar ha lagts ner tyvärr.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk

Ville dra igång spelandet för inte så länge sen men spelet kraschar efter ett tag... Datorn fryser och fläktarna på grafikkortet rusar upp i varvtalet. Det händer aldrig annars. Har letat som fan efter en lösning men inget hjälper

Permalänk
Medlem

@h1ghv0ltage: Va tusan.. låter ju jäkligt skumt.

Permalänk
Medlem

@h1ghv0ltage: AMD eller Nvidia?

Permalänk

Gtx 1080Ti

Permalänk
Avstängd
Skrivet av h1ghv0ltage:

Gtx 1080Ti

Sänk grafikinställningarna? Hände samma för mig några år sedan när jag hade 2st 780Ti.
Endast GW2 som kraschade men det gick om jag sänkte grafiken.

Main kortet dog sedan så det var därför.

Permalänk
Medlem

Rma that card bro haha!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelade bara vid release på en Necromancer upp till lvl 80 men efter det blev jag tyvärr inaktiv då det var tråkigt att köra själv. Kan tänka mig att börja igen ifall ni får ihop ett gäng som gillar att sitta och snacka på Discord/TS medans man lirar och förstås att jag först får köpt en hårddisk då SSD:n inte har någon plats för mer än 2st spel för tillfället..

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av h1ghv0ltage:

Ville dra igång spelandet för inte så länge sen men spelet kraschar efter ett tag... Datorn fryser och fläktarna på grafikkortet rusar upp i varvtalet. Det händer aldrig annars. Har letat som fan efter en lösning men inget hjälper

Har du Geforce experience på så prova stänga ner det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@PWR-RST: Yes, har testat och sänka inställningarna.

Permalänk

@ponben59: Jag vet inte om RMA är ett alternativ eftersom det fungerar klockrent annars... Ska prova stänga ner GeForce Experience, eller avinstallera helt

Permalänk
Medlem
Skrivet av h1ghv0ltage:

@ponben59: Jag vet inte om RMA är ett alternativ eftersom det fungerar klockrent annars... Ska prova stänga ner GeForce Experience, eller avinstallera helt

www.reddit.com/r/nvidia/comments/4yjdw3/gtx_1080_ftw_crashing...

Rma verkar vara rimligt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justin91:

Spelade bara vid release på en Necromancer upp till lvl 80 men efter det blev jag tyvärr inaktiv då det var tråkigt att köra själv. Kan tänka mig att börja igen ifall ni får ihop ett gäng som gillar att sitta och snacka på Discord/TS medans man lirar och förstås att jag först får köpt en hårddisk då SSD:n inte har någon plats för mer än 2st spel för tillfället..

Jag är inte omöjlig på att spema igenom season 2, HoT och season 3 på en ny alt med dig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@ponben59: Började lira igen för några dagar sen
Lirar på ring of fire

Permalänk
Medlem

Men nu gör vi en guild!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu har jag skapat en guild för oss!
Sweclockers Afilliates

Skriv till mig via in game mail: Merakk
Så får ni en invite direkt!

Let's play!

Permalänk
Geeks Gaming

Vi är några på Sweclockers/geeksgaming som spelar GuildWars 2 så bara att hoppa in och ta tag i mig. ^^

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Spelat från och till men har tröttnat, funderar på att sälja mitt GW2 account faktiskt.