Gainward GTX 770, Corsair 140mm Chassifläktar.

Permalänk

Gainward GTX 770, Corsair 140mm Chassifläktar.

Hej!

Säljer ett Gainward Phantom GTX 770 4GB. Inköpt Juni 2014. Kortet är väl använt och tyckte de fick jobba lite väl hårt med alla nya effekter som läggs till (Dota2). Bytte kylpasta i våras och använde kortet ytterligare några månader utan problem. Kördes senast för ca 2 månader sedan men har ingen möjlighet att funktionstesta nu så lämnar inga garantier.

Bud från 200kr. Får jag över 500 kan jag tänka mig skicka men upphämtning har hög prio!

Har även 3 chassifläktar som kom med ett Corsair Air 540. Säljes som paket, bud från 50kr. Endast upphämtning (Alternativt om samma person vill ha allt fraktat enligt ovan).

Upphämtning av ovanstående sker dagtid vid Vasaparken (Stockholm).

Mvh Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med 300:- kan hämta

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

Bjuder 50 kr + upphämtning för fläktarna. Kan du skicka en bild på dem eller vilken modell är det?

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Skrivet av Rasse12345:

Börjar med 300:- kan hämta

Sweet! Låter annonsen ligga tills imorgon tänkte jag.

Skrivet av FZL:

Bjuder 50 kr + upphämtning för fläktarna. Kan du skicka en bild på dem eller vilken modell är det?

Fläkten på Ebay!

Permalänk

500 + frakt ^^

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Jonastjenix Drar tillbaka mitt bud, hittade några fläktar som jag hade liggandes och använder dem istället.

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk

@FZL: Okok inga problem tack för infon!

Permalänk

Budar för 550kr plus frakt!

Visa signatur

Pc 1
CPU: I7 4790k GPU: Palit 2080ti RAM: 16 GB 1866 Mhz MB: Msi Z87 G55 PSU: Fsp 1200W Ljudkort: Asus Xonar Essence Stx II Chassi: Phanteks Enthoo Pro

Pc 2
Cpu: I7 4770 GPU: Gtx 660 Gigabyte RAM: 12 GB 1066 Mhz MB: Asrock z67: Corsair 400W Ljudkort: Asus Xonar Dgx Chassi: Silverstone Grandia

Permalänk

@Freddie-97: Då leder du!

Avslutar ikväll efter jobbet. Eftersom det verkar bli några kronor testar jag kortet ikväll.

//Jonas

Permalänk

650+frakt om det inte är försent

Permalänk

@Moneyquack:

Hej!

Tyvärr du var en timme sen. Väntade lite innan jag svarade men nu har jag fått pengar för kortet så blev inget "personen drog sig ur". Hoppas du hittar ett annat!

/Jonas