Permalänk

Sapphire Tri-X R9 290X

Sapphire Tri-X R9 290X 4G DDR5

Detta kort har jag endast använt till spelande.

Som ni ser så är fotografering inte min starka sida

Finns för avhämtning i Stockholm/Årsta. Kan även skickas, mottagaren betalar fraktkostnaden.

Budgivningen börjar från 1200 kr + frakt.
Budgivningen senast avslutas den 25/8. Och vill jag tillägga; jag förbehåller mig rätten att avsluta auktionen så snart jag anser att ett "schysst bud" är lagt. Oavsett om någon bjuder över!

Förskottsbetalning via Swish

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win."

Permalänk

Såg att startbud är 1200 men lägger ändå mitt bud så får du ignorera om det är helt orelevant.
Mitt bud: 800

Permalänk
Medlem

1200kr

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Medlem

1300 kr, kan hämta.

Permalänk
Medlem

1500 +frakt

Permalänk

Hej.

Har nu två bud på 1500:- plus frakt(ett pm)
Jag måste åka bort torsdag efter lunch och vara borta några dagar.

Avslutar därför auktionen imorgon kväll och kan posta paketet på torsdag morgon (postens öppettider 8:30-10:00)

Borde kunna gå att skicka med Blå box L: http://www.postnord.se/skicka-brev-och-paket/priser-och-porto... för 99:- Om köparen har andra önskemål vad gäller förpackning, säg till så ordnar jag det.

Ser helst att ni svarar här och inte skickar pm. Blir lite konstigt för alla inblandade tycker jag

Visa signatur

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win."

Permalänk
Medlem

1600 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ok, auktion avslutad.

Visa signatur

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win."