Kan ej logga in på mitt outlook konto!!!!

Permalänk
Medlem

Kan ej logga in på mitt outlook konto!!!!

Håller på att tappa vettet eller har redan. Testat att logga in sen kl 13 idag, har alla rätt uppgifter men får felmeddelandet att hotmail is not available right now vart enda jäkla gång. Det galna är att det funkar utmärkt med andra mejladresser utom min alltså vilket är ruskigt frustrerande. Testat rensa cache/cookies och t om provat på annan enhet. Vet någon vad som pågår, känns som en förbannelse som aldrig försvinner. Vet någon vad detta kan bero på och hur jag ska lösa det. Har t om lyckats ändra mitt lösenord trots att jag ej behövde men är man desperat så är man, trots det kan jag fortfarande ej logga in. Någon som vet???

Permalänk
Medlem

Samma problem här. Har även problem att logga in i min xbox live konto och spela :/ så du är inte ensam!

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Wass88: *tråd flyttad*

Jag tror den kan trivas bättre här

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Avstängd

Kommer inte in jag heller. frustrerande, måste kolla om ett mejl kommit.

Hoppas det kommer igång snart igen.

Permalänk
Medlem

@Wass88:
Det verkar vara något problem för jag kan inte logga in på skype med mina hotmail-uppgifter. Dock fungerar min mail på hotmail.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Verkar vara problem med Microsoft inloggningsservrar, kommer inte in på windows store, skype eller outlook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fragwolf:

@Wass88:
Det verkar vara något problem för jag kan inte logga in på skype med mina hotmail-uppgifter. Dock fungerar min mail på hotmail.

Jaha, samma här kan logga in på min mail på hotmail men inte outlook, vad fan är skillnaden på hotmail och outlook blir galen här. Bara fungera, men att du också har problem är en liten lättnad. Ska man inte ändra i inställningar någonstans eller de har helt enkelt problem...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

@Wass88: *tråd flyttad*

Jag tror den kan trivas bättre här

Tack lol

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Samma problem här. Har även problem att logga in i min xbox live konto och spela :/ så du är inte ensam!

Ok skönt att många har problem, konstigt nog en lättnad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bara till att vänta, hur kan de inte ha löst problemet under så många timmar när så många är beroende utav det är helt enkelt horribelt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kanske är er bredbandsleverantör? Allt funkar för min del iaf.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

@Zicsoen:
inte troligt att hotmail funkar men inte outlook jag har samma problem här, min hotmail fungerar men inte skype. Det e väl nån liten tjänst nånstans i råttboet som inte vill vara med och leka helt enkelt.

Visa signatur

.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Testade precis och jag kommer in på mitt outlook-konto.
Kör ni med någon VPN eller liknande?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Testade precis och jag kommer in på mitt outlook-konto.
Kör ni med någon VPN eller liknande?

Nej ingen VPN, har problem att logga in på min xbox konto. Får ett felmeddelande :-/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zicsoen:

Kanske är er bredbandsleverantör? Allt funkar för min del iaf.

går bra här att logga in på outlook,xbox har BBB.

Skrivet av underwatch:

Nej ingen VPN, har problem att logga in på min xbox konto. Får ett felmeddelande :-/

Skickades från m.sweclockers.com

Prova kör troubleshooting på windows apps, kanske hjälper?
skriv troubleshoot direkt i startmenyn eller felsökning på svenska.
sedan längst ner i listan Windows Store apps

Visa signatur

Alienware Aurora

Permalänk
Medlem

Det var nåt som var fel, kanske från bredbandsleverantören (com hem i mitt fall) men nu verkar allt funka igen!

Permalänk
Medlem

Problemet kvarstår fruktsnsvärt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Får detta meddelande gång på gång

something went wrong
Sorry, we can't get that information right now. Please try again later.
Ref A: 94ACB0EC430444D29ABBDE51EE7D4F72 Ref B: STOSCHEDGE0320 Ref C: 2017-08-17T18:25:19Z
More details...
refresh the page

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

har också problem, säkert nått som hänt, borde bli fixat snart.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Fungerar bra här. Kör med Telia utan VPN här

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av fAkkFejz:

går bra här att logga in på outlook,xbox har BBB.
Prova kör troubleshooting på windows apps, kanske hjälper?
skriv troubleshoot direkt i startmenyn eller felsökning på svenska.
sedan längst ner i listan Windows Store apps

Får error code 0x80a30204 när jag ska logga in på xbox, spelade tidigare idag runt kl 10-12 utan några problem

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Jag kommer in på både Outlook och Skype. Kör med Bahnhof, ingen VPN.

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Testa googla Outlook och gå in via länken där. Om du haft ett bokmärke och gått in där så kan länken vara ogiltig på något vis.

Jag testade precis detta och då fungerade det utmärkt.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Får error code 0x80a30204 när jag ska logga in på xbox, spelade tidigare idag runt kl 10-12 utan några problem

Skickades från m.sweclockers.com

skumt?
finns ingen sån error code på deras support sajt.
https://support.xbox.com/en-US/error-code-lookup?code=0x80a30...
prova byt dns till googles dns på din ipv4-protokoll under ethernet-properties.
primär dns:8.8.8.8
Sekundär dns:8.8.4.4

Visa signatur

Alienware Aurora

Permalänk
Avstängd

Äntligen fungerar skype igen.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Det är såklart tråkigt och frustrerande att inte kunna logga in på sin mail, men att önska livet av andra är långt under den nivån vi siktar efter att ha på forumet.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

*tråd rensad*

Det är såklart tråkigt och frustrerande att inte kunna logga in på sin mail, men att önska livet av andra är långt under den nivån vi siktar efter att ha på forumet.

Javisst så är det, ber om ursäkt för det uttalandet. Kan fortfarande inte logga in, fantastiskt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Treant:

Testa googla Outlook och gå in via länken där. Om du haft ett bokmärke och gått in där så kan länken vara ogiltig på något vis.

Jag testade precis detta och då fungerade det utmärkt.

Har t om testat att gå in via appen gmail .rensat all cache/cookies från tidens början. Vad för enhet det är verkar ej ha någon betydelse heller, kör på en surfplatta Asus ZenPad C 7.0. En vän testade på sin stationära med samma utgång och felmeddelande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av fAkkFejz:

skumt?
finns ingen sån error code på deras support sajt.
https://support.xbox.com/en-US/error-code-lookup?code=0x80a30...
prova byt dns till googles dns på din ipv4-protokoll under ethernet-properties.
primär dns:8.8.8.8
Sekundär dns:8.8.4.4
https://www.youtube.com/watch?v=pwxvQBiAM5c

Det funka plötsligt av sig själv igår tack ändå för hjälpen!

Visa signatur

if young metro don't trust you