WoW- Många frågor och funderingar från en nybörjare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shuffmeister:

Nej, du har redan laddat ner spelet och det är den ända versionen du behöver

Du menar väl "Den enda versionen"? Det finns ingen rumpversion

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Bara kör!

Permalänk
Skrivet av KingCobra:

Du menar väl "Den enda versionen"? Det finns ingen rumpversion

Shhhhh Skyller på *dyslexin* och Auto korrekt i huvudet

Visa signatur

Ryzen 5 3600X. 32GB Ram. Gtx 1070.

Permalänk

Tack för hjälpen i tråden!
Jag har nu kolla på allt jag undrade över!
Tack till alla som lagt in något i tråden!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Tack för hjälpen i tråden!
Jag har nu kolla på allt jag undrade över!
Tack till alla som lagt in något i tråden!

Skickades från m.sweclockers.com

Tjena jag funderar också på att börja spela men vet inte vilken class / race eller vilken server jag ska välja men jag undrar också om du har börjat spela tänkte då isf om du är intresserad av att lira ihop med mig. Jag har testat wow en gång när det släpptes upp till lvl 14 sen slutade jag för jag hade bara 14dagars trial och hade inte råd och köpa subscriptions för jag var ung utan inkomst. Men jag är sugen nu att köpa en 60 days kort och testa men det skulle nog vara roligare ihop med någon ny också

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ziggy_:

Tjena jag funderar också på att börja spela men vet inte vilken class / race eller vilken server jag ska välja men jag undrar också om du har börjat spela tänkte då isf om du är intresserad av att lira ihop med mig. Jag har testat wow en gång när det släpptes upp till lvl 14 sen slutade jag för jag hade bara 14dagars trial och hade inte råd och köpa subscriptions för jag var ung utan inkomst. Men jag är sugen nu att köpa en 60 days kort och testa men det skulle nog vara roligare ihop med någon ny också

Om du besöker https://www.wowprogress.com/realms/rank/eu kan du kika på populationen på servarna beroende på om du är sugen på alliance/horde så du inte tar en död server

Permalänk
Medlem

@Fireflies: okej tack så mycket, jag valde en av dem servrarna som det stod new players eller nått liknande på i realms tab. är level 21 orc warlock just nu .

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Avstängd

Nån som har nån input på arena i wow? Roligt? Var ett antal säsonger sen jag spel

Visa signatur

CPU: Intel Core i9-7980XE 2.6GHz 18-Core
Minne : G.Skill Trident Z RGB 64GB (4 x 16GB) DDR4-3200
SSD : 3 x Samsung 960 EVO 500GB M.2-2280 SSD
GPU : 2x Asus GeForce GTX 1080 Ti 11GB POSEIDON
Moderkort : Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME EATX LGA2066

Permalänk
Medlem

Hojta till om du lirar Horde på Shatteredhand servern, kan hjälpa dig med lite guld och råd ingame.

Permalänk

@Oliver91: Nu är jag medveten om att jag kastas rakt in i den här tråden utan att egentligen ha läst den, men jag undrar vad det är som gör att man kan fastna så i det där hopplösa spelet. Jag hörde talas om en kille som spelade dygnet runt utan att vare sig äta eller dricka och till slut fick han läggas in på klinik för att över huvud tager kunna sluta. Datorn togs ifrån honom och han skulle alltså kämpa för att bli av med begäret.

Visa signatur

Pethead

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skorpion76:

@Oliver91: Nu är jag medveten om att jag kastas rakt in i den här tråden utan att egentligen ha läst den, men jag undrar vad det är som gör att man kan fastna så i det där hopplösa spelet. Jag hörde talas om en kille som spelade dygnet runt utan att vare sig äta eller dricka och till slut fick han läggas in på klinik för att över huvud tager kunna sluta. Datorn togs ifrån honom och han skulle alltså kämpa för att bli av med begäret.

Ingen aning, nuförtiden finns de väl ingen större anledning att börja spela eftersom spelet liknar de mesta som finns på marknaden idag.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

@Oliver91: Nej, det finns många liknande internetbaserade spel som man kan fastna i.

Visa signatur

Pethead

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skorpion76:

@Oliver91: Nu är jag medveten om att jag kastas rakt in i den här tråden utan att egentligen ha läst den, men jag undrar vad det är som gör att man kan fastna så i det där hopplösa spelet. Jag hörde talas om en kille som spelade dygnet runt utan att vare sig äta eller dricka och till slut fick han läggas in på klinik för att över huvud tager kunna sluta. Datorn togs ifrån honom och han skulle alltså kämpa för att bli av med begäret.

Samma anledning som när folk förstör sin ekonomi av att köpa virtuell valuta i candy birds eller knivar i CS.
De med missbruksproblem kan fastna i vad som helst, och MMORPG'er är inget undantag.
Oavsett vilket tidsfördriv man väljer så finns det alltid ett fåtal som inte klarar av att balansera vad som är viktigt och vad som är lek.