500 missade samtal per månad, snitt på ungefär 20 om dagen? Är man i ledande ställning så förutsätter jag att man har ett antal möten också. Hur skall man hinna med detta? Förutom de andra uppräknade arbetsuppgifterna. Låter som ett haveri hur som haver, men uppsåtligt vet jag ej.
Det beror mycket på innehållet också - visst ringer det mycket i perioder men också ganska lugnt. Sen jag tog över luren har vi mindre än ett missat samtal per dag. Haveri är det inte, det fungerar ju nu igen trots att vi är en man kortare. Trist med en ökad belastning dock, det tycker jag.
Det där är rätt intressant.. kläderna kan jag förstå (från arbetstagarens sida, men inte att ni godtar det) men att inte vilja använda backuplösningar? Vad i hela friden? Eller personen kanske använde några andra? Verkar mycket opraktiskt.
Det är mycket information som ni naturligtvis inte fått här - tjänsten som sådan hade egentligen inte någon fysisk kontakt med kunder annat än om personen själv tog vissa möten och då var det hyfsat bra klädsel. Men jag har skickat hem personen några gånger, det har jag.
Chrome använde vi med ett par olika företagskopplade Google- konton. På det viset kunde vi skicka ut nya bokmärken och tillägg i webbläsaren per automatik, adblock främst. Rörande backuplösningarna så var det i stilen "fick inte till det, säger inte till - tar det imorrn", vilket i slutändan blev synonymt med hela arbetsinsatsen.