Permalänk
Medlem

Asus Strix Gaming 1080

Hej!

Har ett 1080 över efter jag köpte en dator begagnad. Plasten sitter kvar på kortet och original låda i nyskick. Kortet är nytt då datorn hade rullat i totalt 5h när jag köpte den
Har dessvärre inget kvitto då jag var för korkad för att be om ett själv.

Frakt eller upphämtning i Karlstad/Kristinehamn funkar och vi börjar med bud ifrån 4000kr

Läs hela annonsen här

Permalänk

Budar 4000kr+frakt, dock jobbigt att det inte finns kvitto..

Permalänk
Medlem

Lägger 4100 plus frakt då.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av clevestam:

Budar 4000kr+frakt, dock jobbigt att det inte finns kvitto..

Noterat. Insåg själv min dumhet men nu vart det tyvärr så

Skrivet av JesperDa:

Lägger 4100 plus frakt då.

Noterat och leder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

Noterat. Insåg själv min dumhet men nu vart det tyvärr så
Noterat och leder

Vad är problemet att fråga om ett kvitto i efterhand om du ändå köpt delarna av säljaren?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@rewoX: Har inte sagt att det är ett problem Jag kan bara inte garantera att jag får fram ett kvitto då det inte finns i min ägo.
Inväntar svar ifrån säljaren men kortet säljes utan kvitto tills jag själv får svar.

Permalänk

Bjuder 4200, hämtar i Karlstad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klingen78:

Bjuder 4200, hämtar i Karlstad.

Noterat och du leder!

Permalänk

4300:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magnetism:

4300:- + frakt

Noterat och du leder!

Permalänk
Medlem

@clevestam: @JesperDa: @klingen78: @Magnetism: Vi kör på tills Söndag runt 21.00 tiden om det inte helt stagnerat innan dess så skickar jag kortet på Måndag

Permalänk

4400 + frakt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Torrent Compact Nätagg: RM 1000x CPU: i5 12600K GPU: RX 7900 XT Red Devil 20GB RAM: Corsair LPX DDR4 3600MHz

Permalänk
Medlem

kan byta mot 2st 980ti 6gb med cristal ice rgb blocks om du vill lägga på pengar. bor nära khamn

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonasmann1:

4400 + frakt

Noterat och du leder!

Skrivet av venomze:

kan byta mot 2st 980ti 6gb med cristal ice rgb blocks om du vill lägga på pengar. bor nära khamn

Har ett 1080ti men tack för förslaget

Permalänk
Medlem

@jonasmann1: @clevestam: @JesperDa: @klingen78: @Magnetism:

21.00 Slutar budgivningen och Jonas leder! Du kan väl skicka kontaktuppgifter till mig via pm

Permalänk
Skrivet av Superolle:

@jonasmann1: @clevestam: @JesperDa: @klingen78: @Magnetism:

21.00 Slutar budgivningen och Jonas leder! Du kan väl skicka kontaktuppgifter till mig via pm

Gör det när budgivningen är avslutad. Hur har det gått att få tag på kvittot?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Torrent Compact Nätagg: RM 1000x CPU: i5 12600K GPU: RX 7900 XT Red Devil 20GB RAM: Corsair LPX DDR4 3600MHz

Permalänk
Medlem

@jonasmann1: Säljaren har inte svarat mig men det var å andra sidan lika jobbigt att få tag i honom när jag skulle köpa datorn.
Fram tills dess så säljs den som sagt utan kvitto

Permalänk

matchar med @jonasmann1 4400+frakt... sen får vi se vid kl 18... är ju även ett msi kort ute med kvitto som jonasmann1 leder på just nu lite billigare.

Permalänk
Medlem

@clevestam: Noterat! Dock vinner Jonas om han fortfarande är intresserad då(eftersom det är samma bud). Drar han sig ur så vinner du

Permalänk

4500+frakt

Permalänk
Medlem

@clevestam: Noterat och du leder!

Permalänk
Medlem

@jonasmann1

Bild med ocensurerat körkort kan skickas till vinnaren!

Permalänk

4600:- med upphämtning

Permalänk
Medlem

@klingen78: Du vinner! Skickar du ett pm så gör vi upp resten där

Permalänk

trodde du sa 21:00? 4700+frakt

Permalänk
Medlem

@clevestam: Ber om ursäkt! Min svåger sade kl var 21 så jag gick bara in för att se vem som lade bud sist! Då vinner du

Permalänk