Vattenkylning - Fittings, vattenblock

Permalänk
Medlem

Vattenkylning - Fittings, vattenblock

Rensar ut en del vattenkylningsgrejer som inte längre behövs. Det jag har är:

6st raka fittings för soft tube, svarta EK, 13/10mm. Köpta begagnade på sweclockers marknad, gott skick.

5st raka fittings för soft tube, svarta EK, 13/10mm. Nyare variant, köpta från butik. Väldigt gott skick, en oanvänd.

2st 90* fittings, 13/10mm. Okänt märke, köpta begagnade här på marknaden, gott skick, fungerar bra.

Vattenblock till GTX 980, FC980GTX, acetal. Köpt begagnat, då oanvänt, och har använts och fungerat bra i ca 6 månader.

Röd backplate till GTX 980 från EK Waterblocks. Helt nytt och oanvänt, endast uppackat och inspekterat.

Vattenblock till CPU, Alphacool NexXxoS XP3 Light Plext. Köpt begagnat här på marknaden, okej skick.

Alla skruvar och andra tillbehör följer med till samtliga grejer.

Pris: Bud på allt tills vidare. ALLA BUD I TRÅDEN. Om inte annat anges pågår bud till torsdagen den 24e, klockan 21.00.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du har ingen res över?

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Medlem

Har inga som jag vill sälja tyvärr. Det som ska bort är det som står i annonsen, resten ska sparas till framtida projekt.

Permalänk
Medlem

@Hicken: Börjar med ett bud på 300kr för FC980GTX.

Permalänk
Medlem

200 kr + frakt för alla fittings (13 st) och CPU-blocket

Permalänk
Medlem

Alla bud noterade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

@Hicken: Börjar med ett bud på 300kr för FC980GTX.

Skrivet av Hicken:

Alla bud noterade.

Ska vi göra affär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Ska vi göra affär?

Du har pm.

Permalänk
Medlem

@Hicken
Jag gör gärna affär på mitt bud också.