Tre vinner sluten vattenkylare från Be Quiet

Trädvy Permalänk
Cylon
Registrerad
Dec 1999

Tre vinner sluten vattenkylare från Be Quiet

För en tid sedan fick SweClockers medlemmar i uppdrag att ta fram en snärtig slogan för Be Quiets senaste vattenkylare Silent Loop 360 mm. Nu har juryn utsett tre vinnare.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Apr 2002

Grattis till vinnarna, tyckte dock tvåan var solklar etta!

..:: trickeh2k ::.. http://youtube.com/trickysaer Windows 10 Pro - i7 4790k @ 4,5Ghz - ASUS Maximus VII Hero - 8GB AVEXIR Blitz 1.1 Blue LED CL10 2400Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 780 Classified - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - A-Data SX900 128GB, Samsung EVO 840 120GB, SanDisk Ultra II 480GB, 2TB WD Caviar Black - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Blue Yeti - Corsair 750D - Custom water loop

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Aug 2012

*facepalm* om de där var de bästa som kom..

Men stort grattis till vinnarna!

[CPU: AMD 1700 @4ghz ] - [RAM: 16gb DDR4 2800] - [ GPU: Gigabyte 980ti Gaming G1 @ 1545mhz] - [HDD: 8TB, 60gb SSD, 250GB SSD, 128GB SSD]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Feb 2011

Grattis till vinnarna. Riktigt fyndiga bidrag!

http://ozzed.net
Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök :)
Jag finns också på Spotify, Jamendo,och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STOCKHOLM
Registrerad
Aug 2007

Måste nästan gråta blod. "...och stjärtljud." ????

Han hade varit klockren vinnare annars, om han bara fimpade slutet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015
Skrivet av Ekorrism:

*facepalm* om de där var de bästa som kom..

Men stort grattis till vinnarna!

Då får du lov att skicka in något bättre och vinna nästa gång då

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2015
Skrivet av trickeh2k:

Grattis till vinnarna, tyckte dock tvåan var solklar etta!

Håller med, 2an var bra högre kaliber än de andra två!

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 5820K @4.2 Motherboard: GA-X99-UD4 GPU: ASUS 1070 Strix
HTPC #3 CPU: R5 1600 @3.6 Motherboard: B350m-A GPU: 1080 Sea Hawk X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Öland
Registrerad
Dec 2013

Jag tror aldrig att jag kommer att vinna en slogantävling från Be Quiet. Tyskarna tycks ha svårt att förstå att det finns en viss språkbarriär som gör att ett engelskpråkigt företagsnamn med engelskspråkiga produktnamn får problem med slogans på svenska... i alla fall så länge produktnamnet måste vara med i sloganen.

# = Brädgård

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåneland
Registrerad
Mar 2005

Grattis till vinnarna!

Bara jag som fick känslan av att alla vinnarbidragens sista vers slutar med "endast tomten är vaken."?

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Hade 3:an ersatt hjärtljud med spoltjut hade han varit bäst.

Skickades från m.sweclockers.com

"Whether you think you can or you can't, you're right!"

I7 4790K @ 4,8ghz, Corsair 110i GT, Titan X (första), 16 Gb 1600 Mhz RAM, 2 st 256 SSD i RAID0 för spel, 512 gb SSD systemdisk., Tascam US-2000 ljudkort. Skärm: Philips BDM4065UC 40" 4k.

+ Massa andra datorer i varje hörn av huset.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2001

Vilken överraskning, har aldrig vunnit något innan

Stort tack till Juryn! Jag behövde verkligen både låda och kylning! Blir nog till att köpa ATX moderkort och CPU med, kör med microATX i ett litet chassi idag och det går rätt varmt med mitt 970. Ska bli sköj att bygga nytt!

Är du snabbare än en gris? AnimalSpeeder ger dig svaret:
http://itunes.apple.com/se/app/animalspeeder/id551490974?l=en...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2002

Tack och nice, första gången jag någonsin vinner nåt bortsett från 50 spänn på triss haha.

Gigabyte x99 5-gaming | Intel core i7 5820k | 16Gb ddr4| rx vega 64 |
"Don't Fear The Reaper"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2003

@trickeh2k: Jag tycker samma sak själv!

Stort tack för vinsten. Att jag blev tvåa och inte etta gör absolut ingenting då jag precis köpt en ny datorlåda, Corsair crystal 460. Alla andra delar har anlänt så nu blir det snart dags att bygga. Ryzen 1700, Gigabyte 1080 ti waterforce, Asus strix b350-f. Kylningen kommer att passa utmärkt.

Not long ago, the Black Gate of Armonk swung open. The lights went out, my skin crawled, and dogs began to howl. I asked my neighbor what it was and he said, 'Those are the nazgul. Once they were human, now they are IBM's lawyers