Battlefield 1 får ny expansion i september

Permalänk
Melding Plague

Battlefield 1 får ny expansion i september

Ett flertal intriger och stridigheter utspelade sig under 1900-talets början. Nu inkluderar Dice den ryska revolutionen i Battlefield 1 genom expansionspaketet In the name of the tsar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ett så förbaskat snyggt spel, önskar bara dom gjorde en mer realistisk version likt PR/Squad etc

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sweclockers ni borde fokusera på separat spelsida att sprida nyheter på inte bara dem spelen ni gillar . Antingen rapporterar man alla nya spel eller ingen .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Spelet är kul men jag har insett hur tråkigt WW1 är. Saknar alla helikoptrar och coola tanks, samt unlocks. Får hoppas på WW2 i framtida alla fall

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem

Glöm inte att kavalleri får en lans!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Sweclockers ni borde fokusera på separat spelsida att sprida nyheter på inte bara dem spelen ni gillar . Antingen rapporterar man alla nya spel eller ingen .

Du menar FZ.se? Hur tänker du, att du skall bestämma vad som skall publiceras på Sweclockers? Självfallet kan du göra din röst hörd, men att begära att SC skall rapportera om ALLT eller INGENTING, är ju urbota korkat.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Sweclockers ni borde fokusera på separat spelsida att sprida nyheter på inte bara dem spelen ni gillar . Antingen rapporterar man alla nya spel eller ingen .

Battlefield är stort på Sweclockers, spel som är relaterat och stort hos Sweclockers.

Dom spelen skriver Sweclockers om.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Sweclockers ni borde fokusera på separat spelsida att sprida nyheter på inte bara dem spelen ni gillar . Antingen rapporterar man alla nya spel eller ingen .

Jag är nöjd med deras urval av spelartiklar dem släpper. Sen är detta förstås en extra motiverad artikel eftersom det är ett Svenskutvecklat spel och Sweclockers är en Svensk hemsida. Fångar dem flestas intresse här. Men absolut, hade inte sagt nej till en till sida fokuserande på enbart spel från sweclockers redaktion, dock tror jag inte dem hade hunnit med det vid sidan om denna

Permalänk
Medlem

Så vi som har Premium pass får expansionen eller måste vi köpa den ändå ?

Kul att veta om man ska spara tills nästa månad för den eller ej

Permalänk
Skrivet av Surxx:

Så vi som har Premium pass får expansionen eller måste vi köpa den ändå ?

Kul att veta om man ska spara tills nästa månad för den eller ej

Den ingår i ditt premiumpass

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 @ 3.7 GHz. GPU: ROG STRIX GTX 1070 OC. MOBO: MSI B350 Tomahawk Arctic. RAM: Corsair Vengeance 16GB 2666MHz. Nätdel: Corsair CX750. Lagring: SSD 240GB. HDD 1TB. Chassi: NZXT S340 Razer edition

Permalänk
Medlem

@Denny6505: Hurra då blir det att lira vid sidan av Destiny2

Permalänk
Skrivet av Surxx:

@Denny6505: Hurra då blir det att lira vid sidan av Destiny2

woop woop!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 @ 3.7 GHz. GPU: ROG STRIX GTX 1070 OC. MOBO: MSI B350 Tomahawk Arctic. RAM: Corsair Vengeance 16GB 2666MHz. Nätdel: Corsair CX750. Lagring: SSD 240GB. HDD 1TB. Chassi: NZXT S340 Razer edition

Permalänk
Avstängd

https://www.netonnet.se/art/dator/spelkonsol/spel/pc-battlefi...
Och ni som inte har köpt Bf1 ännu,kolla länken.😃

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lexius:

Sweclockers ni borde fokusera på separat spelsida att sprida nyheter på inte bara dem spelen ni gillar . Antingen rapporterar man alla nya spel eller ingen .

Precis som någon skrev här ovan skriver vi om de spel som är stora och som är populära bland medlemmar, som till exempel Battlefield 1. Det har alltså inget att göra med vad vi gillar, även om det ibland kan verka så, haha.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Garderoben:

Ett så förbaskat snyggt spel, önskar bara dom gjorde en mer realistisk version likt PR/Squad etc

Hade förmodligen sålt väldigt bra. Två olika gamemodes att välja mellan, arcade eller semi-sim. Lite som i Dirt 4. Det är lite därför jag undviker BF1, det är för arkadigt för min smak. Men ljudet och grafiken är det inget fel på.

Permalänk
Medlem

Är det jag som inbillar mig eller är EA riktigt långsamma med att släppa DLC till BF1 jämfört med tidigare BF spel? Känns ju som det borde komma ett nytt spel snart...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Battlefield är stort på Sweclockers, spel som är relaterat och stort hos Sweclockers.

Dom spelen skriver Sweclockers om.

Battlefield verkar inte vara populärt på sweclockers, i alla fall inte om man ska tro hur inaktiv den forumdelen är. Vad gör då Battlefield populärt här?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Battlefield verkar inte vara populärt på sweclockers, i alla fall inte om man ska tro hur inaktiv den forumdelen är. Vad gör då Battlefield populärt här?

Skickades från m.sweclockers.com

Kan ju vara inaktiv pga att spelet fungerar så bra och inget att klaga över

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av firstofmay:

Är det jag som inbillar mig eller är EA riktigt långsamma med att släppa DLC till BF1 jämfört med tidigare BF spel? Känns ju som det borde komma ett nytt spel snart...

Skickades från m.sweclockers.com

BF1 är ju inte ens 1 år gammalt än, ett nytt BF i grundserien är troligt tidigast hösten 2018, kanske 2019. Brukar vara 2-3 år mellan releaserna. Gällande DLC's så har de ungefär samma intervall som på övriga. Kanske att de släpar efter någon månad nu, men det kan justeras med släppen av de nästa två expansionerna.

Det är nog mest för att släpper alla dessa mellanspel som till exempel BF:Hardline mellan grundspelen som det känns som det kommer nya spel ofta.

Permalänk
Avstängd

BF1 enligt mig är stelt och lite sterilt..vet inte, jag kan inte få mig att gilla det så som jag gillar BF4.

Datormusen känns som om man använder en kontroll..spelet är för konsolbaserat när det kommer till kontrollerna.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Tycker ja känner igen rösten i videon som prata ryska, rösten påminner mig i en film från Johan Falk. Kan va samma kvinnlig skådespelare. Skapligt lik i alla fall

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Avstängd

Tycker cuckandet börjar gå lite för långt nu... Propageras det inte tillräckligt med feminism i samhället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Kan ju vara inaktiv pga att spelet fungerar så bra och inget att klaga över

Ja, det låter logiskt. CoD gick från att ha en egen underkategori till att i stort sett inte talas om alls här på forumet. Spelet kanske blev bra helt enkelt så folk kände att dom inte hade något behov av att diskutera det. CoD är ett populärt spel här på forumet.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Kan ju vara inaktiv pga att spelet fungerar så bra och inget att klaga över

Annat var det med BF3 mer buggar än Amazonas regnskogen

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Ja, det låter logiskt. CoD gick från att ha en egen underkategori till att i stort sett inte talas om alls här på forumet. Spelet kanske blev bra helt enkelt så folk kände att dom inte hade något behov av att diskutera det. CoD är ett populärt spel här på forumet.

Kom igen. Battlefield serien har varit ett standard spel för entusiaster som vill testa sin hårdvara ända sen BF3.

Battlefield finns i en liten del av de flesta Sweclockares hjärta.

Vad ska man prata om på forumsdelen om inte buggar och problem osv? "Omg ni skulle sett min 1200m headshot? Wooo!"

Permalänk
Medlem

@Nardds:
Kan relatera till det där med finns i våra hjärtan. Satt och kollade på Battlefield 2142 gameplay till frukosten innan jobbet imorse hehe ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Battlefield verkar inte vara populärt på sweclockers, i alla fall inte om man ska tro hur inaktiv den forumdelen är. Vad gör då Battlefield populärt här?

Skickades från m.sweclockers.com

Kanske för att jag gillar det

Felstavat
Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Avstängd

Jag gillar bf1,visst kan man störa sig på vissa vapen.
Men är ju lite det som är tjusningen med det hela.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Största nyheten är tycker jag att man kan vara med och Alpha testa Battlefield 1 Incursions Competitive som släpps i September. 5 vs 5 tävlings spelande är något jag saknat.

Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Z490 Maximus XII Formula (WI-FI) | ASUS TUF RTX 3090 OC | Asus ROG Swift PG259QNR 360Hz | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB / 4000MHz / DDR4 | Samsung 970 EVO Plus SSD 1TB M.2 | Corsair Cooling Hydro H100X / 240mm | Corsair HX1000i | Logitech PRO X Superlight | Fractal Design Meshify S2 | Windows 11 x64 Pro |

Permalänk
Skrivet av Surxx:

Så vi som har Premium pass får expansionen eller måste vi köpa den ändå ?

Kul att veta om man ska spara tills nästa månad för den eller ej

Första banan, lupkov pass har släppts för premium redan.

Skickades från m.sweclockers.com