ASUS GeForce GTX 980 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk

ASUS GeForce GTX 980 4GB STRIX DC2 OC

Köper gärna ditt ASUS GeForce GTX 980 4GB STRIX DC2 OC. finnas kvitto och garanti är det ett stort plus. Skriv gärna vad du har! Tänkte köra SLI därför väldigt exakt modell.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem

Du kanske vill ha två exakt likadana kort av estetiska skäl men du är medveten om att du faktiskt inte måste ha det för att köra SLI?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har ett exakt sådant som du söker. HAr dock inget annat att stoppa i burken, men till rätt pris så kan jag söka mig annat.
Men du får lägga ett bud på det i sådana fall. Aldrig trimmat o alltid gått svalt. Spelar endast CS:GO på det. HAr inget kvitto,men dock orginalkartongen.

MvH/
Boten

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@aftershock Köp dig ett Jefla 1080 ti då?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

@DavidtheDoom: Vem surrar du med??

Permalänk

@Andreaz1: Så jag skulle kunna köpa ett msi 980 och köra i sli? kommer det bli lika bra som att köra två stycken 980 asus strix kort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Basse bulle:

@Andreaz1: Så jag skulle kunna köpa ett msi 980 och köra i sli? kommer det bli lika bra som att köra två stycken 980 asus strix kort?

Inga problem. Bästa är att klocka dem lika, vilket inte är några problem om du kör standard OC. Annars är det väl lotto i vilket fall som helst, även mellan två av samma modell om de kommer upp i lika högt.

Permalänk
Medlem

Tog bort posten då den skulle skapat debatt som inte tillhör annonsen.

/Boten

Permalänk

@QboT: Är du fortfarande intresserad av ett Asus 980? Har ett, kan sälja för rätt pris.

Permalänk
Skrivet av EtherKoth:

@QboT: Är du fortfarande intresserad av ett Asus 980? Har ett, kan sälja för rätt pris.

Ja självkkart

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk

vart finns kortet och hämta?

Permalänk
Medlem

@EkerKoth: Nu e du allt lite snurrig. Det e inte jag som vill ha kortet. JAg har ett själv som jag ev. bjuder ut till försäljning då trådskaparen sökte ett sådant.

Permalänk
Skrivet av QboT:

@EkerKoth: Nu e du allt lite snurrig. Det e inte jag som vill ha kortet. JAg har ett själv som jag ev. bjuder ut till försäljning då trådskaparen sökte ett sådant.

Vad är du villig att släpps kortet för?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Basse bulle:

Vad är du villig att släpps kortet för?

Skickades från m.sweclockers.com

Basse bulle: jag har ett Gigabyte GTX 980 G1 Gaming som jag precis tänkt sälja eftersom jag uppgraderat. Om du kan hämta det i Stockholm (t.ex. Vasastan) imorgon/onsdag kan du få det för 2,300:-?