Tävla och vinn hårddiskar från Seagate och 1 000 kronor i presentkort på Steam

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn hårddiskar från Seagate och 1 000 kronor i presentkort på Steam

Är du mästare på T-shirts och gillar vargtröjor? Designa en tröja enligt temat Seagate Ironwolf och vinn hårddiskar samt presentkort på Steam!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Om ändå första priset vore 2000kr i presentkort på Steam och förlorarna fick HDDna istället, då hade man velat vinna... aja.

Ut alla som älskar att bildredigera och vinn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Om ändå första priset vore 2000kr i presentkort på Steam och förlorarna fick HDDna istället, då hade man velat vinna... aja.

Ut alla som älskar att bildredigera och vinn

Otroligt tråkig kommentar att läsa... Vinn, sälj diskarna och köp spel på Steam istället då?
Ska vi inte vara glada över att SC anordnar dessa tävlingar åt oss så att vi har chans att vinna?

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Skrivet av Paddanx:

Om ändå första priset vore 2000kr i presentkort på Steam och förlorarna fick HDDna istället, då hade man velat vinna... aja.

Ut alla som älskar att bildredigera och vinn

Menar du första och andra plats eller vad menar du med förlorare?

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Om ändå första priset vore 2000kr i presentkort på Steam och förlorarna fick HDDna istället, då hade man velat vinna... aja.

Ut alla som älskar att bildredigera och vinn

Vad menar du? Både första och andra plats får ju presentkort
..och förlorarna får inget.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk

@Paddanx: Vem vill inte ha feta diskar? Trodde detta var ett entusiastforum och inte iMac-föreningens hemsida.

Visa signatur

9900k@5.0 Eisbaer Extreme - ASUS Z390 TUF -
Kingston HyperX 32gb 3200mhz - MSI 3080Ti Suprim x - 660p - Phanteks Enthoo719 - Phanteks Revo X 1200 - Acer Predator X34

Permalänk
Frida 🥐

Förväntar mig att någon medlem designar en vargtröja i klassiskt format, fast med Seagate-tema! *håller tummarna*

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av skengetronic:

@Paddanx: Vem vill inte ha feta diskar? Trodde detta var ett entusiastforum och inte iMac-föreningens hemsida.

Jag har totalt ca 10TB SSD... vill inte ha HDD

Skrivet av =):

Otroligt tråkig kommentar att läsa... Vinn, sälj diskarna och köp spel på Steam istället då?

Skrivet av Bloodstainer:

Menar du första och andra plats eller vad menar du med förlorare?

Skrivet av Cenorida:

Vad menar du? Både första och andra plats får ju presentkort
..och förlorarna får inget.

Menade första plats alla Steam $$$ och andra plats HDD, då hade det varit intressant för mig.

Skrivet av =):

Ska vi inte vara glada över att SC anordnar dessa tävlingar åt oss så att vi har chans att vinna?

Jo, självklart ska vi vara det, därför sa jag också raden under:
"Ut alla som älskar att bildredigera och vinn."

Varför ska jag satsa på att vinna något jag inte vill ha och sen sälja?
Är det inte bättre att någon som vill vinna det vinner?

PS. Värst vad alla väljer att tolka en negativt idag. Solen skiner och det är relativt varmt... kan vi inte vara glada istället?

Permalänk
Medlem

Här är mitt bidrag!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Alltså, försöker man göra hårddiskar coola hos kidsen med hjälp av "ironwolf"-vargtröjor?
Lite infantilt med den typen av varumärken och marknadsföring. Det värsta är väl att någon tycker det är tufft med järnvargar och köper seagate på grund av det också. Väntar nästan på reklam för nätaggregat i stil med He-Man-introt. "Nu har jag krafteen!".

Permalänk
Medlem

Paint eller?

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem

Värt ett försök.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Mitt bidrag

Visa signatur

PSU: Antec HCG Gold 850W | Moderkort: MSI PRO Z690-A DDR4 | CPU: Intel i5-12600k | CPU-kylare: Deepcool Captain 240 EX | Minne: 32GB DDR4 3600Mhz Grafikkort: AMD Radeon 6700 XT | Hårddiskar: 2x WD 2TB, 256GB SSD, 2x 512GB SSD | Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q

Permalänk
Medlem

Bidrag

Mitt bidrag

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av skengetronic:

@Paddanx: Vem vill inte ha feta diskar? Trodde detta var ett entusiastforum och inte iMac-föreningens hemsida.

Skrivet av =):

Otroligt tråkig kommentar att läsa... Vinn, sälj diskarna och köp spel på Steam istället då?
Ska vi inte vara glada över att SC anordnar dessa tävlingar åt oss så att vi har chans att vinna?

Vinna? Tävling? Det är inte ett lotteri precis.
Ni gör gratisjobb åt Seagate som i bästa fall ger en vinst som är värd mindre än jobbet ni gjorde.

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Huehue! Fonten är Trajan Pro 3 som kan laddas ned i detta paket.
(Ville ha en tröja utan femtiotvå olika logotyper på. Jag tror att folk generellt inte gillar att känna sig som reklamblad.)

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | RTX 3070 | 2x32GB DDR5-5600 | B650M Pro RS WiFi
Define R5 Blackout | Noctua NH-U14S | EVGA G2 SuperNOVA 850W
G502 Proteus Spectrum | Vortex Pok3r RGB

Permalänk
Medlem

Slänger upp ett snabbt förslag också.

Visa signatur

Nyheter, tävlingar, tips & tricks, guider och diskussioner om GoPro. GoProForum.se

Senaste trailers och gott & blandat extra material från nya biofilmer! fb.com/Moovi.se

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Tröja

Visa signatur

hatar företag

Permalänk
Digital fyndjägare

Original

Exempel (Röd)

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av sniglom:

Vinna? Tävling? Det är inte ett lotteri precis.
Ni gör gratisjobb åt Seagate som i bästa fall ger en vinst som är värd mindre än jobbet ni gjorde.

Lite cyniskt sätt att se det på kanske. Det är ju inte direkt så att dom kommer att använda något från tävlingen. Det är bara tänkt som en PR-grejj. Men visst, tiden man lägger ner är mer än vad man vinner. Fast tycker man det är kul så är det ju lugnt. Jag la ner en jäkla massa tid på mitt Crucial SSD-bidrag och ångrar det inte.

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk

Svårslaget

Skrivet av harry__:

Slänger upp ett snabbt förslag också.

http://i.imgur.com/MvHyMGy.jpg

Känns ganska säkert som vi har vinnaren här, riktigt nice gjort.

Permalänk
Medlem

varsågoda

saknas bara en måne och pocahontas

Permalänk
Medlem

Snyggt försök... men inte ens mot betalning.
hdd = 2 gigantiska fel och 1 rätt (än så länge) snart inget.

Permalänk
Medlem

Seagate tävling / eurodance

Länk Imgur

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejsann:

Snyggt försök... men inte ens mot betalning.
hdd = 2 gigantiska fel och 1 rätt (än så länge) snart inget.

Tycker inte att det är så farligt. Först är det 100% frivilligt att vara med, sedan är det bara en t-shirt-tävling med existerande motiv och logotyper, inget major.

Permalänk
Medlem

Bilderna är modifierade versioner av följande verk:
https://www.freevector.com/basic-t-shirt-template
Licens: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/